Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

En Guzel Msn Nikleri

» Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin (......)






BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu
DünYaYi (h).




SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa
SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin?

Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar
düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz..

Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere..

Bir cicek sev hic solmasin, bir dost sev arkandan vurmasin, bir yuva sec hic
yikilmasin, bir sevgili sec seni hic unutmasin

Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_Gitsed e_Ben_Seni_Unutamam°(w)°

Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir.

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur,
hayalde degil canimdasin.

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar
Miljonlarca, SEN Se Teksin!!

Delice sev,haince terket ama ALDATMA...(yoksa...)

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son
suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni EBEDiYEN SEVECEGiM

GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn...

yoHkmu iÇinDé biRaz Pi$manLık guRur mu öFké mi a$k Mı K!m ßu suSan yaßancı.

*aNLat hadi én ßa$tan koRkmadan ßéni yoRmadan Né wardı akLında uÇup giTTin ßi anDa

*yanSın bénden soNra düNya iSter yaNsın iSter duRsun ßénden sonra tuFan kimiN umrundaa.

*çaLış çaLış nereYe kaDar ßiras co$maK lazıM.

*oku oku kiTap kaLmadı biRas gezmeK lazım.

bu cinayet günahın en has hali ihanet hakkımı wer gideyim adalet son kozum olsun zorda
sukünet kendime sarılır donarım

raks edemedim yine yenildim aksimi göremedim kör oldum haksızım wuramadım şakağına baksın
kör gözlerime

istisnalar kaideyi bozmaz kuru yanında yaş telaş yapmaz eli uzun alemin ince bize tenha
siwri dillerin alayı kesilir anla.

satılık armağan deil irade gururumuz.

kaç dünya güseli öldü boşa giden orgazmlarda üniwerste mezunu bu sago sokak çoçuğu

beni bırakın kendi halime çok bitkin wede yorgunum terapi ordularınızı geri çekin son
günler durgunum ((hiç daim köle olmadım)).

0 yorum: