Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 5

En Guzel Msn Nickleri

*Karanlık Gecenin Hayırsız Zalim Erkeği .. Sorgusuz SuaLsiz Asigim saNaaa uLannn

*SöyLesene kaç kur$un eder senin gözLerin, kaç kur$una bedeL sewgin, kaç şehri yakmaya yeter... Kaç wedaya engeL ? Hiç !!!:

*seni ben deil gözlerim sewdi onlar seçti onlar beyendi sen benim deil
onlarınsın banane gittiysen onlar ağlasıın

*arkadaşlık aşka dönüşebilir ama aşk arkadaşlığa asla!

*alıp kırsalar kalemimi kanımla yazarım seni sewdiğimi

*tanrı insanlara sewmeyi öğretti insanlarda birbirlerine acı çektirmeyi

*bu yürekten kim giderse gitsin sen sakın gitmee

*hayatta 3 şeyi sewdim seni kalbimi ümit etmeyi seni sewdim sensin diye kalbimi sewdim seni sewdi die
ümit etmeyi sewdim belki sewersin diyee

*bir telefon bekliyorum sewgilim diye başlayıp seni sewiyorum diye biten
bir telefon bekliyorum dün gelmesi gereken ve haala gelmeyeen

* aramızdaki mesafeler ne kdr uzun olursa olsun sonsuzluğa giden her yola adını yazdım hangi yoldan
gidersen git seni sewdidiğimi okuyacaksın

*yoksun bütün şiirler şarkılar sana bnden hediye olsun
yoksun seni unuturda başkasını sewrsem bana helal olsun
yoksun gözlerim ağlamayı unutrsa kalbimde seni unutsuun!!

*bendeki kalp sende olsa taşıyamazsıın

*elimden tutunca sewdin sandım

*sewsende sewmesende sewmek nedir bilmesende bn seni çok sewiyorum sen beni sewmesende

*anladım herşey faydasız birlikte olmamız imkansıız

*seni sewdiğimi bir yere yazdım o da hiç silinmeyecek

*hergün doğru değildir elbet seçimlerim gün gelir şerefsizleride sewerim

*seni sewiyorum derken hiç yalan söylemedim yalan söylerken hiç yalan söylemedim

*SEWİPTE AĞLAMAYANLAR BEN SEWDİM DEMESİN:@

*TANRI SANA ÖYLE BİR CEZA WERSİN Kİ BENİM SENİ SEWDİĞİM KDR SENDE BİR BAŞKASINI SEW
WE O BİR BAŞKASI BENİM SNİ SEWDİĞİM KDR SENDEN NEFRET ETSİİN!

*ben beni seweni sewmediğim için deil beni sewmeyeni sewdiğim için mutsuuzm

*sanki bu kalbe bi başkası girecek seninle başldı seninle bitecek

*onu bana wermiyorsan benide al anlatamadığım çok şey war anlatamam tek bildiğim ben onusz nefes bile alamam

*hatıralr iz bırakır göz yaşları gibi silemzsin

*:d:d:dBIRAK AY GİTSİN SEN KAL BU GECE:d:d:d

*VUR PARÇALA KALBİMİ AKAN KAN YAZACAK İSMİNİ İŞTE O AN ANLAYACAKSIN SENİ DELİLER GİBİ SEWDİMİ

*aşk bumu? aşk acımı? incitirmi?aşk bunu bana yapmaya mecburmu??

*sewdiğini sewmeye dewam ederken sewmediklerinden nefret etmeyi unutmaa;)

*bu ara ihtiyacım war sna ellerimi SAKIN bırkma!

*KaybetmekorkusuTAAiçimdeykenBEKLEdiyorsunDöneceği mBİRgünBedenBEKLEMESİNEbekliyorama yürekKANağlıyorSENSİZGeçenHergün...

*Ndenbu kdr zorseni sevmek ve bulamamak dokunmakistedikçe uzaklaşmak düşündükçeunutmak nden bu kdr zorseni sevdiğim halde söyleymemk hep birşeyler gizlemek sna sahip olacağım yerde sni kybetmek...

*Aşkımızı istemeyenler bizi çekemeyenler, ayrılın artık diyenler, hey siz! siz kazandınız

*Hayat bir tiyatro dediler bana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler

*Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et çünkü aşk sessiz sevgi dilsizdir...

*Yüreğimin ta içinde bir ateş yanar.. Yanmayan yer kalmamış söndürsen ne yazar.. Taşa toprağa seni yazdı bu eller.. Ah sevmenin değeri bir bilseler

**Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.

**Dün gece saatlerce ölümü ve sensizliği düşündüm,acaba hangisi zordu? Ölüm mü sensizlik mi? ölüm sensizlikse sensizlik zaten ölüm

**Sus dedin susuyorum şimdi hiç konuşmamak üzere mutlu ol rahat ol direnme mutlu olacaksan eğer bu dil ömür boyu susar dil susuyor kelime susuyor cümle susuyor ama kalbimse o hep seni söylüyor o hep seni söylüyor

**Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa...

**Sevmek ellerini tuttuğumda dertlerimi unutmaksa Dizlerine yattığımda mutlu olmaksa Seni öptüğümde heyecan duymaksa O zaman seni seviyorum.

**Herkes Aynıyken Ben Farklıydımm.... Şimdi Herkes Farklı Ben Aynıyım... İşte Buda Benim Farkım

**BİR GÜN BNİ ANIMSARSAN EĞER İLK ÖNCE GÜL GÜLÜCÜKLE AN ADIMI DHA SONRA BENİ SEWEN BİR KIZDI DE
VE DE SENİ NE KDR ÇOK SEWDİĞİMİ BİLEMEMENİN ACISIYLA MUTSUZ OL!!!

**Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim…

**Sevgi deger vermesini bilmektir..Sevgi sevdiğini özlemektir..Sevgi birliktelikten sevinç duymaktır..Sevgi onu kalbimde hissetmektir..Seni çok özledim Aşkım.

**Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş. Yok be aşkım asıl ölmek “Sensizlikmiş”

**Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen

**Umudum bitince umudum olurmusun? Sevgim yetmediği anda sevgime destek olurmusun? Seni kaybettiğim anda yine benim olurmusun?

**Nereden bilecektin seni sevdiğimi Hiç fısıldamadım ki kulaklarına aşkımı Senin için Günlerce gecelerce ağladım Nereden bilecektin Hiç silmedim ki yanında gözyaşlarımı..

**Gül nedir ki ? Solup gider. Gün nedir ki ? Gelip geçer. Ateş nedir ki ? Söner biter. Sana olan sevgim sonsuzdur ancak mezarda biter…

**OYLE BIR TUTKI ELIMI KIMSE BIZI AYIRMASIN OYLE DELICESINE SEVKI BENIM GIBI TUM YUREGINLE HERKES ASKIMISI KISKANSIN

** SENİ SEVİYORUM SEN SEVMESEN BİLE,SENİ ÖZLÜYORUM SEN ÖZLEMESEN BİLE,HERGÜN KENDİME DİYORUM ARTIK SEVMİYORUM SENİ GÖRÜNCE ANLIYORUM Kİ HALA SEVİYORUM

**$€N! $€W!YORUM???

** neden sewilen kişiler değerlerinin herkesden fazla oldunu anlamk istemezler

** seni sewmiştim sen sewmesnde sna kalbimi wermiştim kaybetsende sen haytımın anlmydın hayatıdaki anlmları silsende...

**az önce beni cennetten aradılar bir melek kaçmış kayıpmış gördün mü diye bana sordular hayır dedim merak etme seni ele vermedim

**EZDE HEZDIKIM(sni sewiyorum)

**bazen bir insanı sevmekten korkarsın çünkü bilirsin bağlanacağını kalbine söz geçiremezsin dilin tutulur konuşamazsın işte sende benim TUTKUM...İMKANSIZIMSIN!!! Seni Öyle Çoook Seviyorumkii....

**şuçum sevmek ise cezam idam olsun.cezam idam ise sevgilim celladım olsun.celladım sevgilim ise canım feda olsun

**Biliyorum ki sen bi gunessin etrafinda gezegenler var , ve sunu bilmeni isterim ki ben bi dunyayim yanliz bende hayat var. . .

**Sevmekmi? Hiç Tatmadım Ya Gülmek? Çoktan Unuttum YaşAmakmı? BoşVer! AşK Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu? IşTe O Benim Dünyam!

**Seviyorum your eyes,Çünkü onlar very nice.Bir kerecik look at me,Ondan sonra don't for get me.Kalbim tik tak for you?Çünkü I LOVE YOU:=))

**vur hançeri kalbime kansın fzla derine inme çünkü orda sen warsın:S

**BAZI AŞKLAR OKYANUS GİBİDİR. GÖRMESENDE SONUNUN BİR YERDE BİTTİĞİNİ BİLİRSİN, ŞİMDİ OKYANUSLAR BİLE KISKANIR SANA OLAN SEVGİMİ, GÖRMESEMDE BİLİYORUM SONUNU SONSUZA DEK BİTMEYECEK

**Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...

**(w)Adını kalbime aşkla yazmıştımBoşver aldırma bir gün silerim Güzel bi rüyayı gerçek sanmıştımSeni sevdiğim için özürDilerim(w)

**ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

**Hayat bir PC oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı.

**seven insan gitmeyi bile geçirmez aklından giden sevmemiştir zaten biz bunu böyle öğrendik KRAL DAYImızdan...

**güneşi sewyrum diosun açınca gölgeye kaçıosun.yağmuru sewiyorum diosun yağınca şemsiyeni açıyosun.korkuyorumSewglim
çünkü bni sewdini sölüyosun....


**bu gece ayın doğmasını bekle dokunmaya çalış dokunamdım die üzlme izlemekle yetin bnm seni özlemkle yetindiim gibi....

**kendini yalnız hissetinde elini kalbne koy çünkü ben hep ordayım...

**gün gelir herşey bitermiş en büyük aşklar bile zmn a yenik düşermiiş

**hayatta öyle birini sewki sen öldündee o hiç yaşamasıın:S

**+°+ DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir °+°

**Sen benim adımı bile anamazsın...Bırak dost kalmayı...Sen benim düşmanım bile olmassın

**artık değer veren değer alır değer vermeyen babayı alır...

** !_____ey kalbim yazık sana!_____gittinde kime bağlandın!________!

**herşeyi öğrendiğin kdr bilirsin,bunuda öğren sewdiğin kdr sewilirsin!..

** кσρєк gιвι ѕєνєяѕιη вєℓє∂ιує gιвι zєнιяℓєяℓєя

**sevgi için kan dökmek istiorsn sana dünyanın şah damarını keserm,ama illede senin kanın olsn diorsan ben seni topraktada severm.

**format attım anılarıma kalmadı tek kesit!...

**İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar

**séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü
qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi
deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz

0 yorum: