Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Eylül 27

Dostluk Msn Arkadas Nickleri

Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstümüze yağar. ama rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar…

» Acıların bir kum tanesi kadar küçük,mutlulkların nisan yağmuru kadar bol olsun.Hayatta bir kere ağlarsan oda mutluluk olsun.Dostum.

» Hayal kur, ne hayal kurmak istersen… Gez, nereye gitmek istersen… Ol, ne olmak istersen…. Çünkü senin bir tane hayatın olacak ve sadece bir şansın var bütün bunları yapabilmek için

» Koca bir çölde kum tanesi olmak yada okyanusta su damlası ama en güzeli milyonlarca insan arasında senin arkadaşın olmak.

» Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar.güneş yanlız olsada etrafa ışık saçar.üzülme doğruların kaderidir yanlızlık,kargalar sürüyle,kartallar yanlız uçar…

» Eğer gerçekten birini seversen, Onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri Gelecektir Gelmezse de boşa peşinden koşma Asla da senin O L M A Y A C A K T I R

» Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karsılaşırlar. aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım. sen niye varsın ki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için….

» Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcak bir kucaksa ve dostluk için ateşe atılmaksa, dünya durana, can bedenden çıkana dek sevdiğimsin.

» RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle….

» ‘Yalnızca bizim gibi insanlar,benim gibi yaşama delicesine aşık olanlar ve mücadelemize ve eskisinden çok daha iyi olan çalışmaya aşık olan insanlar- amacı doğru olarak olduğu gibi görünmeye başlayan ancak bizim gibi insanlar- bize kalmış tek bir şans bile olsa dostlarını terk etmezler.

» Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; Haketmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk;paylaşmayı bilen için vardır.

» Kalbin hangi arzuların özlemi ile çarpıyorsa hayat rüzgarların seni ona kavuştursun

3 yorum:

Adsız dedi ki...

qsl

Adsız dedi ki...

çok gsl sözler bayıldaım

Adsız dedi ki...

boşlukta gibiyim çoğu zaman yanlış şeylere değer veriyorum galiba. sevmediğim bir bölüm okuyorum ve başarısızım burada. biraz egoist bir insan olduğum için de bu başarısızlık beni çok dibe itti. boş gezenin boş kalfası gibiyim. ne yapacağımı bilmiyorum. şu an okuduğum bölümde dersler çok zorluyor tabi ben de yeterince çalışmıyorum. kendime yeni bir uğraş bulmak istiyorum. ama bunun için özgürlüğümü kazanmam gerekiyor. çünkü doğup büyüdüğüm çevre, yaşadığım coğrafya, ailemin kuralları başka türlüsüne el vermiyor. şimdiye kadar verdiğim emekler ve anne-babamın çektiği zahmetler boşa gitmesin diye katlanıyorum buna. bu kesinlikle bir işkence. yalnızca müzik dinlerken kendimi dertsizmişim gibi hissediyorum. arkadaşlarımla da çok iyi ilişkiler kurduğum söylenemez. gerçi onlar bizimkinin sorunsuz arkadaşlık olduğunu sanıyor ama dışarıya karşı vermiş olduğumuz enerjinin aslında o kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. eski arkadaşlarımı çok özledim. onlar çok farklıydı şimdikilere göre. bilmiyorum ya daha samimiydik. kıskançlık yoktu,inceden aşağılama yoktu. aşk hayatım zaten hiçbir zaman platonik aşk aşamasını geçemedi. şu sıralar o da yok. her günüm sıkılmakla geçiyor. kendimi yalnızca ailemin yanında huzurlu hissediyorum. bu saatlerde böyleyim işte. bunları anlatacak kimsem olmadığı için de buraya yazıyorum. bunu tekrarlayacağım galiba. iyi geceler.