Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 17

Ayrilik ve Ozlem Msn Nickleri

*Yalnızlığı karlara yazmak istedim güneş çıkınca eritsin diye. Sensizliği kumsala yazmak istedim dalgalar alıp götürsün diye..

*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Sevgi herşeydir kalpte hissedilmez. Sveceksin benim gibi ama kalbin yetmez.

*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu diye seçtiğim, gönlümün tek yari haydi bekletme beni. Biraz olsun düşün senin için çarpan kalbimi.

*Sana bir gül sundum, kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yaşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.

*Yalnızlık gecelerin, ümit bekleyenin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, sen ise yalnız bnimsin birtanem!.

*Ya sözlerin aklımda yada aklım aklında, ya hayalin karşımda yada sesin kulağımda, ya ben çıldırıyorum yada çok özlüyorum. Ya özlemek güzel yada özlenen çok özel!.

*Uçurumdan düşerken tek tutunacak dalım olsan yinede seni kırmamak için tutunmazdım.

*Sen çölde açan yağmur kadar değerli, dalında açmış çiçek kadar güzelsin. Kaybedilmeyecek kadar önemli, kaybedilincede bulunamayacak kadar özelsin!

*Aşk kaçmaktan çok kovalamayı, gitmekten çok beklemeyi, dokunmaktan çok düşünmeyi sever. Ve aşk öyle hayindir ki nerede imkansız varsa onu sever.

*I love your eyes çünkü onlar very nice. Bir kerecik look at me ondan sonra don't forget me. Kalbim tik tak for you because I LOVE YOU!.

*Bu gece ay bna sordu : "seni ağlatan erkeği hala seviyor musun"
Ona bakıp şu cevabı verdim : "sen hiç gökyüzünden vazgeçer misin?"

*Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter..

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum..

*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BiRgüN Senİ UnUtMaK ZoRuNdA kAlIrSam sevDaMıN KüÇüKlÜğÜmE Değİl aSaLeTiMiN bÜyÜkLüĞüNe sAy...