Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 11

Artist Nickler

*DaHa BoYuN bi karış Beyfendi OLmaYa çalışş..PeşiMde DoLaşma OtuR DeRsİNe Çalış ....!!!

*HeR Söze VeReceK CEvABım VaR...Ama bi Söze BaKaRım Söz mü die BirDe SöyleyeNe BakaRım Adam mı die...!!!

* Bizde BiliRdik SevgiLiye PıRLanTa ALmaSını...Ama DosTlarımız Açtı Yedİk içtİk PıRLanta PaRaSıNı....!!!

*Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ/

*a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n.. '

*HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

*''''Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM''''

*Benİm NedeNLerİm Senin NedenLerin...

*kimisi kırdı umudu.. lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu


ҳ̸Ҳ̸ҳ нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη ҳ̸Ҳ̸ҳ.

*sEn bEnİm fArkImI fARkeTmeDiN AmA ArTıK FaRKeTseNde faRKeTMeZ ÇüNkü BeNiM FaRKımı FaRKeDeNLeR SeNdEn Çok FaRKLı...!!!

*çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa ..

*Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ

*< .. > ßi gün KabALık ederSem.. haberSizce Cekip Gidersem... yaNLızLığım Size ! emaneT

*B¡ттім Tüкэиdім Aятικ● Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???«

35 yorum:

mervemrv dedi ki...

elinize saglık güselmş yaaa

Adsız dedi ki...

nickler gerçekten çok süper ve diğer sitelerde bulunan nicklerden çok farklı veeee değişik...süper olmuş ellerinize sağlık...:)))

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle süperr olmuş yaah tam aradııım nickler tam istediim nickler elinize sağlık

Adsız dedi ki...

çok süper olmuş manyak nickler var burda

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel nickler tam bana göre :P:P:P:D:D:D

Adsız dedi ki...

çogunu biliorum ama aralarda çok hoş nickler de varr teşekkürlrr hazırlayana

Adsız dedi ki...

süpper ötesi yafu :D

Adsız dedi ki...

gerçekten bana çok uyuyor tabiii bazılraı ama yinede hepsi gerçekten çok süper olmuş

Adsız dedi ki...

mükemmel bir site bu hiç bir yerde bulamadığım msn nickleri var.

Adsız dedi ki...

slm kanka

Adsız dedi ki...

şaka maka harbiden süper nickler isimde güzel artist nickler fln süpersiniz ellerinize sağlık ;)

Adsız dedi ki...

çoq güsellll..!!!! dewamm

Adsız dedi ki...

keşke daha çılgnca olsayd nickler...ama bundarda süper..msn'ime yazdım :D

Adsız dedi ki...

valla her turlu nıck var cogunu okudum her ınsana her duyguya gore tesekkur edıyorum arkadaslarrrr...

Adsız dedi ki...

nikler süper ben bu nickleri mumla arasam bulamam hepsini not ediyom ilerde kullanıcam ellerinize sağlık yane eğer kötü olmuş dien varsa kolaysa böle nickleri kendisi bulsun:::))))):::))):d

Adsız dedi ki...

YA ABARTMAYIN YA GÜZEL OLMUŞ LAF YOK AMA ABARTMAYIN ARKADAŞLAR NORMAL NİCKLER HI ORDA Bİ ARKADAŞ VAR GUZEL DEGİLSE BULUN FELAN DİYO SANA MI SORCAM BE BULURUM ONDAKİ AKIL BENDEDE VAR........XD

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ABARTMAYALIM OLURMU
OONLARDAKİ AKIL SİZDEDE VAR SİZDE YAPARSINIZ GUZEL OLMUS ONA LAF YOK AMA DİKKATİMİ ÇEKTİ BİRİSİ KOTU DİYEN VARSA GELİP KENDİ YAZSIN DEMİŞ YAZARIM KARDEŞİM ONDAKİDE AKIL BENDEKİDE ONLAR AKILLARIYLA YAZIYORLARR TABİ SENİN YOKSA BİLEMEM.....XP

Adsız dedi ki...

YA NERDEN BULUYOSUNUZ BU NİCKLERİ
HAYAT BOŞ KUBARLA COŞ ALAYINA SELAM KOVAYA DEVAM KAGITHANE ÇOCUGU FERİT

Adsız dedi ki...

tek kelime ile süper olmuş.......... bravqooooooooo

Adsız dedi ki...

yha nickler süper wll hiç bi yerde yok:D çok tşk edrim

Adsız dedi ki...

nickler manyak yani bayıldım iyiki bu site warrrr:)

Adsız dedi ki...

çok güzel bi site walla tek kelimeyle bayıldımm walla yazana helal olsun başarılarının dewamını dilerimmm zaten sitenizde çok düzenli çooooook beğendimmmmm iyiki warsın blogger iyikiiii:):) :D:D

Adsız dedi ki...

Sєνєи sєνєя Sєνмєуєи Siктiя σLυρ Gi∂єя, вєиiм ∂üиуαм нєя тüяLü ∂öиєя ;)

ßy_NeFReT dedi ki...

wLL Ne Diim ZüPPeR xD

ßy_NeFReT dedi ki...

aRT|K YaSaDıKLaR|m YaSaMaD|KLaRım| YaSaMaMa enqeL x)

ZEYNEP dedi ki...

ILK BaSdAkI GüZeL:D

Adsız dedi ki...

SıRaDaN yHa BaNa YeNi İlqiNçLeRi LaZıM £zßErLeDiM aRtIq BuNlArı xP

hazal dedi ki...

tamam ya güzel işte fazla abartmayın hiç mi nick görmediniz ***DUYDUM BİR SEVDİĞİN VARMIŞ MÜBAREK OLSUN BİRDE BEN SEVDİM HABERİN OLSUN SEVİPTE ALDATANLARA YAZIKLAR OLSUN SEVMEK SUÇSA CEZASI ÖLÜM OLSUN***

Adsız dedi ki...

Bazen yalnızca imkansız gerçekleşir

Adsız dedi ki...

Şişe DoLu OLunca GeLir SEvdikLerim Şişe Dibe Vurunca Gider Geçmişini SiktikLerim

Adsız dedi ki...

abartnayın a.q teyyyyyyyyyyyyyy

esralengiz repçiler dedi ki...

sevmem gelme pesimden bn senin gibilerine 1 çif yafım yok...

esralengiz repçi dedi ki...

istersen kral ol istersen padisah ol ama bana kafa tutma pisman olursun bn sadece sana değil alayına giderim haberin olsun...

esralengiz repçiler dedi ki...

laf sokma kapak olursun uğrasma pisman olursun küfür etme toz olursun sn biran önce yaylan burdan yoksa cesedin çıkar bu istambuldan...!esralengiz repçiler

Taha dedi ki...

laf olsa da güzelleşsin.Ama ginede güzel