Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Şubat 20

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde Çıkan Yangın

Sanat Merkezi'nde Çıkan Yangın

Bu haberi duydum ve çok üzüldüm, hep iyi haberleri veriyoruz güldürüyoruz ama bu konular da çok gerekli. Müjdat Gezen Sanat Merkezi'ni sever ve bazı oyunlarına giden biriyim. Aralarında birçok öğrenci arkadaşım var, aynı zamanda mezun olanlar da. İnsan üzülüyor bunları böyle durumları duyunca.

Yangından sonra plastik şişe ve eldiven bulunmuş kundaklama olabilirmiş ama sanmıyorum düşük bir ihtimal bu.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi Yangını
Müjdat Gezen Sanat Merkezi 
Yangın konusunun yanında 2017 güzel aşk sözleri için tıklayın

Bu arada değişik siyasi yorumlar da geliyor. Ama sitemizde siyasete el atmıyor konusunu açmıyoruz olay yeri incelemeden rapor gelmeden hiçbir şey net değil unutmayın.
Diğer taraftan provakasyon deyip halkı kutuplaştıracaklar da diyebilirler ama biz burada hiçbir yorum yapmıyoruz. Buradaki konu Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde Çıkan Yangın. Tabiki arada kapak sözler den, dertli sözleri nden, güzel aşk sözleri nden bahsedeceğiz. Çünkü 2007'de açılan 2017'ye kadar süregelen sitemizin politikası amacı budur.

2017 güzel aşk sözleri
2017 güzel aşk sözleri
Müjdat Gezen Sanat Merkezi, yani bilinen adıyla MSM, İstanbul'da yer alan Müzik, tiyatro vb. eğitimlerin olduğu bir sanat merkezidir sürekli de görürüz oradan mezun olanları etraftaki reklamlarda. Tiyatro, Klasik Türk Müziği, Hafif Batı Müziği, Türk Halk müziği, Klasik Gitar bölümlerinde 4 yıl süresince ücretsiz olarak eğitim vermektedir deniyor vikipedia'da ama ben pek emin olamadım, ücretsiz olup olmamasından. Yangın çıkan Müjdat Gezen Sanat Merkezi, gönüllülerin bağışları ve merkezin sanatsal faaliyetlerinden ve kurslardan elde edilen gelirlerle etkinliklerini sürdürüyor. Bunun yanında yetişkinler için akşam eğitimleri, Actor Studio, hafta sonu kış ve yaz eğitimleri ile de tiyatroyla hobi olarak ilgilenenlere ücretli eğitim vermektedir. Bakın benim demek istediğim bu olabilir.
Yazar: Kapak Sözler

4 yorum:

gülçin dedi ki...

üzücü bir olay

ursula dedi ki...

ben siyasi bir şey olduğunu düşünüyorum

deniz dedi ki...

ne kadar o oyuncuları sevmesem de üzüldüm

Adsız dedi ki...

acayip bir içlenme halindeyim, bir görseniz 2. sınıf türk dizilerinden bile etkilenip göz yaşı dökecek kıvamdayım.hayatımda ilk defa değil ama daha şiddetle özlediğim,bir araya gelmemizin imkan dairesinde olmadığı biri var aklımda.
allah sağlık versin bunlar dert değil ki.