Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Şubat 15

Güzel Aşk ve Kapak Sözleri

Güzel Aşk Sözleri

1. Seni düşünmeyi bırakamam

2. Sizi hak etmek için neyi iyi yaptığımı hiç bilmiyordum.

3. Dün gece yıldızlara baktım ve sizi her zaman sevdiğim bir nedenden dolayı eşleştim. Yıldızlardan kurtulana kadar iyiydim.

4. Karşılaşma, şimdiye kadar benim için en iyi şeydir.

Güzel Aşk Sözleri
Güzel Aşk Sözleri

5. Bana aşık olduğunuzda ecstasy'de kaybolmaya başladım.

6. Tatlı bir konuşmacı değilim ama eğer romantik bir şeyler söyleyebilirsem, söyleyeceğim tek kişi siz olursunuz.

7. Bir resim 1.000 kelimeyi anlatıyor ama benim gördüğümde gördüğüm tek şey 3: Ben ... seni seviyorum.

Özel İhanet Kapak Sözleri

8. Onu durdurun ve kollarınızı omuzlarına yerleştirin ve sadece gözlerine bakın ve şunları söyleyin:
"Çok güzelsin" ve onu öpün.

9. Daha önce hiç kimseyle böyle böyle hissetmedim.

10. Sen benim en iyi arkadaşımsın, omzun omzumda, güvenebileceğimi bildiğim bir kişi, hayatımın aşkısın, benim tek ve sonsuz sensin, sen benim her şeyimsin.

11. Şahane olduğunuz kadar şaşkın birisinin benimle olabileceğine inanamıyorum.

12. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor musun?

Özlem Sözleri

13. Seninle sonsuza kadar birlikte olabilseydim, ama bu hala seni sevmek için yeterli zaman olmazdı.

14. Seni sonsuza kadar tutabilirim.

Kapak Sözler
Kapak Sözler

15. Her zaman tuttuğun kişi olmak istiyorum

Kalbini tutan biri olmak istiyorum
Kucaklaşırken yüzünü okşayan biri olmak istiyorum
Şu anda öpüştüğün kişi olmak istiyorum
Her dakika özlediğin kişi olmak istiyorum
Her zamankinden sevdiğin biri olmak istiyorum
Seni mutlu edebilecek biri olmak istiyorum
Hayatını tamamlayan kişi olmak istiyorum
Çünkü beni bu şekilde hissettiren tek kişi sensin

Aşk Sözleri

16. Tutun kendinizi çok doğru hissedeceksiniz.

ve

17. Onu o yapan şeyleri unutmayın! Ona her özelliğini ne kadar sevdiğini ona söyle. Onları listeleyin ve neden aşık olduğunuzu anlatın!

0 yorum: