Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mayıs 9

Laf sokan nickler

EsqiDen Hichdm..Şmdee P*cH oLdum Anneee...


sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!


söyLesem tesiRi yoq sussam qönüL Razı deqiL..


HayaD matROCK haDi quDuROCK..

qüzeLLik aLLah veRqisidiR..siviLce de KDV'siDir.. xD


**LamakTan yaş mı KaLdı qözLérimDé DamLayac** .. Bu HaLimDén anLamaYan öLünce mi anLayac**.. ?


..^RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYac**ım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma

Héb DésTéq.. taM destEq(!)

DehshetiM,Many**M,Laf SokaRim,YeRse uqRass ßakaLim..


séNi.. kaLBimé zinCirLédümM..anaHdaRuda kaüp eDdümm ilgi çekici olma uleyn.


ßy.Thé.HayaT


Tanrı DéiLim Ama Tapannar Far...

anca mİğdemİ buLandIrırsIn ßu saatten s0nra.

 kapak msn nickleri
bo$ver seN süSü püSü beNiM iCim qüZeL=)
.°•. °•. °•. °•. Her KaLp Kendi Şarkısını ayrılık SöyLer .•° .•° .•° .•°.

BuGüNü yaşıyorsam yarının sEni bana getireceğine inandığım içindir..

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerBiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Size YaKı$ıR

● HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya


… Nokta Kadar Menfaat İçin , VirgüL Kadar EgiLmem …
Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim…

Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara bedava iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız!!!
Laf sokan nickler
Yanıyorum kendi derdime…Ne var elimde kalan…Bu dünya ztn yalan…

««BeNi kayBetmeYi Ba$aRaNı,kaZanMak İçİn asLa uĞra$mAm»»

kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu.

GüVeNdIgIm tEk $Ey aYnAyA BaKtIgImDa gÖrDüGüM Ve yUkArIyA BaKtIgImDa gÖrEmEdIgImDiR..!

dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta **LAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara

karaNLıqta **LAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

ßana uMut ß**Lama ßen Topr**a Söz VErdim

mutLu etmiCekseN me$quL de etMiceKsn..!!



ichimDeKi kiniM ve nefRetiM a$kı bu kaDaR basiTe aLanLaR yüsüNdeN..!!

Nie choK isteDikLeriMizi heP kaybetMeK zorunDa kaLıoRz..?



a$k;iLkokuLda k0med!____0rTa 0kuLda trajed!____Lisede DraM____imaM hatiPte haraM..!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sewgisini bilmeden asla ölesiye sewmwm sonra sewende ben olurum ölende

Adsız dedi ki...

NİCKLER ÇOOKK GÜSEL ÇOK İŞİME YARADI

Adsız dedi ki...

magazada belirli günler indirim yapıyorlarmışsıra pantolanlara gelmiş ve ilan şöyle yapılmış...........................-pantolamları indirdik içeride sizi bekliyorlar xDXdxDXdxD ÇOK KOMİK DİİİMMİ TABİİİ ANLADIYSANIZ