Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 13

ilgi çekici msn nickleri

1.Erkeklerin kalbi zindan gibi giren bi daha çıkamaz kızların kalbi kerane gibi giren çıkan belli olmaz..(tam tersi sanırım)

2.Sevmek bahane sevilmek şahane sevişmek peki bu ne?

3.Seni sen yapan sensin ama beni ben yapan ben değil yine sensin ooffff yaaaaaa niye böylesin?

4.Sen bilmezsin kandırırım hep seni bana küsmüşsün hissettinmi sevilmediğini buralar saf kaynıyor valla inan bana her ne kadar sende saf olsanda

5.Keşke keşkeler olmasa keşke hiç keşke demesek keşke her günümüz güzel olsa keşke ah keşke bak yine keşke

6.Kızım sen yeni kuşaksın masum ve yumuşaksın ***lerden sana koca olmaz çünkü sen bitanesin

7.........................................

8.Sevgim çok sevdiğim yok sevildinmi sandın kusura bakma canım sende kandırıldın

9.Benim yalanlarım senindir eğer leylan ölmüş derseler gelme sakın istanbul'a bulamazsınki beni buralarda çünkü çoktan birini daha kandırmaya gitmiş olucam sen en iyisi git geldiğin yere daha fazla keklenme yürek dayanmaz mahvolduğunu görmeye

10.Ben deli bir aşık elimde çatal kaşık yedim bitirdim aşkını sana kaldı bulaşık

11.Sinsi gözler yolunu gözler gelsede keklesek der vicdansız yürekler seni çalmayı bekler hain dudaklar kandırmayı ama o gözler yalan söyleyemezler

12.Hiç sevmedim ben bu güne kadar yüreğim yanmadı ki bu zamana kadar hiç yalnız değilim aksine sensiz tamım yoooook söylemeden olmaz kusura bakma ama seni kandırdım hehehe

13.Sev birini ama sevme ötekini seversen ikisini olursun şıpsevdi
ilgi çekici msn nickleri , nick , msn
14.Bir taş attım kafasına dannkk dedi yüzüme baktı lan seni öldürecem dedi vay vay inanmazsan gel yanıma gör dedi yok dedim abi almıyım vay vay

15.Hayat yalanlarla dolu sende yalansın gözümde hemde kocaman bir yalan tek gerçeğin beni hiç sevmemiş olman

16.Herkes uyuyor herşeye susuyor ben konuşacam hiç susmıcam ve sölüyorum seni çok seviyorum

17.Sen benimdin hani sevmiştin beni hani nerde o güzel sözlerin hani o bakışlar nerde çok mu hoşuna gitti tamam öyleyse bi kez daha sevin ezdin geçtin beni eserine bak

18.Aldanma çocuksu masum yüzüne mutlaka terk edip gidecek bir gün kanma seni sever gibi göründüğüne seni sevmiyorum diyecek bir gün ve çekip gidecek

19.Bel büküyor böyle ayrılık verdiğin acılar hasret tanıdık görmedim ki birgün senden yakınlık dönmesen de geri farketmez artık

20.Sevmek çaya benzer sevilmekse şekere bizim gibi garipler de çayı şekersiz içer

21.Bilirim bildiğini bilmezsin bildiğimi bilseydin bildiğimi anlardın seni ne kadar çok sevdiğimi

22.Ah ölmelimiyim sana sonunda dönmelimiyim sözümü tuttum seni unuttum geriye dönmem ben deli miyim

0 yorum: