Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mayıs 6

emo msn yazıları

GİTME RUHUM..!zaman ayrıLığı vurur.dipsiz bir sevda yokuşunda yanımda kaL..bırakma yaban sevdaLara… düşü oLmayan acı sevdaLara…

Anneler günü nickleri için tıklyaın 
Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr
-Ben ne erkekler gördüm….Gül gül öLdüm
ºº¢ığLığım boğâzımı késti, kânâ(yâ)mâDım
-dé hâLindéyim âcıLârın.ººº

♣▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒♣
…….DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé…
ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !
**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d


erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır
acele kan aranıyor grubu fark etmez(imza: vampirxd
yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…
^^ hérséЧ b0mb0q … wé yiné kimsé y0q..!!
sessiz nickler
BirRr köçüçük çocukK vaRmıshHh aLTına sıCar sıCar ağLarmıshHh
Rock nickleri , msn nickleri , kişisel iletiler
ßugünlerde yeni hobim seni üzmek artık zorum alış

aşqq her daqqa qıwırırr .. <3
taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!
en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!
Lคภєtltยภ [Kan DamLar Dokunduğun YerLerden..!]
aRaBaNiZi FaZLa YiKaMaYiN... üSüTüP HaSTa oLaBiLiR )



Gecen gün dilenciden dayak yedim. verilMEmis sadakam varmis.



sevgilim bana bir gul verdi,bu gul soluncaga dek gelirim dedi,fakat hic gelmedi cunki gul plastikti



Eger aska bir ceza verebilseydim... onunda benim gibi sevmesini isterdim!



geçiçi bir dövmesin şeklini çizdi tanrı topraklara...vakti gelince kazma kürekle silineceksin !
emo msn yazıları


kimisi kırdı umudu.. lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu



denize düşen yılana sarılır.. DENİZ hanginiz? YILAN hanginiz?



düşmanlarma ekmek attım anlamlarıma anlam kattım



Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.



devam...

(
̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅ a̲̅я̲̅l̲̲̅̅b̲̅o̲̅r̲̅ o̲̅̅_̅_̅_̅()ڪ:BIZDEKI ALISKANLIK!!! (bunu nicke yapıştır sigara olsun)



Alfabe artık 28 harf, "O" şimdi asker!



ҳ̸Ҳ̸ҳ нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη ҳ̸Ҳ̸ҳ






OLMADI ANNE AFFET ....İSTANBULLL BU LLLLLLLLAAAAAAAANNNNNNEEEEEEEE ETTTTTTT



ιηтєяηєтι нιzℓαη∂ιяι¢αм ∂ιує кαѕтιяαη тєℓєкσмα тєşєккüяℓєя



HAYATTA öyle mutlu olki gözyaşların seni sırtından vurana sadaka olsun



Unutmayın Biz,Siz Yola Çıkarken Annenizin ''Uzak Durun'' Diye Tembihlediği Kötü Çocuklarız..!



''''Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM''''


darĸneѕѕ qυenCн…
Ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum,geceLer hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum gecenin efkarı iniyor perde perde…
DamarLarımda doLaşıyosun,doLaşıyosun da sonra ben senin kanın değiLim diyosun!
gökLerin ardında gökLer var… bir deniz var.. Çok engin..Ufkun ötesinde başqa ufukLar var…”
Sevmek kimi zaman reziLce korkudur…İnsan bir akşam üstü ansızın yoruLur…
öyLé yüRéktén SéviyoRsan AkLı ßaşından atıcaksın Kimi yanında ArıyoRsan önCé içiNdé ßuLaCaksın .

0 yorum: