Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mayıs 18

serseri nickler

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De hoş ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !

Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun

Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden,
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.

BENİM ACIYA VERECEK BİR ŞEYİM KALMADI,
MUTLULUKTAN ALACAĞIM VAR BENİM
SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS,
OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma bitanem...


aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün güzel serseri
   aldatma yazıları
Tek başıma kalmış bir karanlıktayım bağırıyorum sesim çıkmıyor,arıyorum yolumu bulamıyorum;bir yanım uçurum ,
bir yanım ormanlık.Uçuruma gitsem ölecem,ormana gitsem kurt,çakalın kucağına düşecem çıkmazdayım.

Ben bir insanı sevme cesaretini gösterdim sen ise bir insan olma cesaretini gösteremedin.

SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ.... !!!

€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!

Başkalarına kendinden fazla değer verme. Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
Terk edenden alınacak en büyük intikam , ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.

Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben uykulu bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.

Ben bir geceyim gündüzlerden çalınmış.

Aşk Nickleri Devamı gelicek

Unut dediler , unuttum. Ama seni değil, unut diyenleri .

ist.ankara uçakla dört saat,severim seni 24 saat
serseri nickler
Kır Kalbimi Gönlün Olsun,Al Herşeyi Gözün Doysun,Şimdi Başka Kollardayım,Bu Da Sana Kapak Olsun

Seni Sevdimde Ne Oldu Tuborg ile Telsim Zengin Oldu

ÇöLüN,SuYa ÖzLeMi,BeNiM SaNa OlaN AşKıMıN YaNıNdA HİÇ KALIR

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığımölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA KARIŞAMAM

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. ‘

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

öLümden neden Korkac**ım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayac**ım..

İnsanLarın gözLeri öyLe keLimeLerLe konu$ur ki diL onLarı teLaffuz edemez. . !

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

qenc Ya$ımda kaLBimi a$k’a Dü$man Edemem.. ilk çıkan ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .

1 yorum:

sanem dedi ki...

evet,idare eder işte.ama biraz daha gelişmeli.ben içlerinden sadece birkaç tanesini beğendim.