Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 14

Ayrılık nickleri

Hayaller Gerçeklerin Yarısıymış…Sende Yarı Yarıya Benimsin…!




"Başardın sevgili...
Hiçbir şey olmamış gibi gittin..
Dönersen şiirlerin bayramı...
Dönmezsen şarkıların isyanı olacak ismin"



Sancısı boğazımda dikenli tel örgü misali.. Kanıyorum..




ben taş mıyım sevgili?..

Ayrılık nickleri , msn nickleri


Yine aylardan Kasım..
Sanki SEN'de kaldı bir yarım . . .





hAyat »Giris:Nedensiz..Gelisme:Ümitsiz..Sonuç:Gereksiz!






Hangimiz suçluyuz?
Hangimiz hatalı?
Nerede yanlış yaptık biz?
Kıskançlık duygusu...
Kaybetme korkusu...
Bitirdi bizi sevgimiz!




GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !



BeqLe CeHennEm İkİ Kamy0n KömürLe GeLiy0Rum



boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))


DérT oLmaz .. Çékip Kapıyı ÇıkaßiLirsin ..
ßén ßöyLéyim ..
qérÇéktén SévmiyoRsan ßıkaßiLirsin!!




anılcak bir 'adın'bile yok




*Hayat canımı yakıyor anne su insanLara bir sey söyLe




EnDopLazMik1haTunum x) ..



Bu İnSaNLaR..
Doğu$Tanmı SalaktıLar..?
YokSA SoNRaDaN Mı oLDuLaR..?




Sen Hiç KaLbimden EmekLi OLmadınki..




O gözler gibi her taraf kara.
Bu yollar seni götürür nere ?



Her hikayenin sonunda olduğu gibi
Bu oyunda sonunda bitti
Kız onu çok sevdi ama
Oğlan kızı sevmeyi istemedi....

0 yorum: