Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ağustos 5

2011 Renkli Msn Nickleri

Sen geceyi bana bela ettin...Bense sana olan herşeye lanet ettim


akLım aLmıyor senden geriSini.. Bir sen varSın birDe sevdan..


ya kaBuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN..


тαятιѕмαуι вιℓмєуєηℓєя кανgα є∂єяℓєя

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?

İçine deRt oLacak bu sana son baKışımMm

Varlığın 5 Para Eder mi Ki Yokluğun Beni Acıtsın...


Usulca sancısını çekiyorum ayrılığın. Aynı zamanda özlüyorum, özlerken unutmaya çalışıyorum, unutamıyorum! UNUTAMIYORUM

Kaybettiklerime saydım sevgini. Kaybettiklerime saydım, gözlerini. Affedemem, affedemem birtanem, anla beni.


anılcak bir 'adın'bile yok


üserinde isminin yasıLı øLduqu romantik ßi mesAr ta$ıım ßen..!!

 Yepyeni ayrIlIk nickleri
GöZlrİmE BaKaMıYoRsAn SeNiN İçİn YuMaRiM KaRaNlİĞa AcI vErİyOrSa GöZlErİmİ SuStUrUm DaİmA AkAn YaŞlaRI

Orda Bir Bahçe Var Bahçenin İçinde Gül Gülün Rengi Kırmızı Sensin ''KALBİMİN HIRSIZI''


aşk futbol topuna benzer önce tekmeyi atarsın sonra peşinden koşarsındalga


geçerim ama kırmam! ciddiye alırım ama kapılmam! huzur veririm ama söz veremem! sahip olurum ama asla ait olmam!!!


Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Ramazan Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim...


[NeFrEtE sEwGiDeN dAa COq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]


Sokaktayım, kimsesiz bir sokak ortasında; Yürüyorum, arkama bakmadan yürüyorum.

2011 Renkli Msn Nickleri
İn cin uykuda, yalnız iki yoldaş uyanık; Biri benim, biri de serseri kaldırımlar


Anlatmaya kelimeler yetmez.. her şey bitmiş anlamını yitirmi ...

Adaletsiz koca dünya yine olan bana oldu, Aşk ateşi yar acısı dönüp durup beni vurdu !


Yalan sözler gülüşlere kandım gittin ellere, Kim bilir kaç senelerce yanar durur bu içinde ...

Senin gibi beni kimse sevmedi.. Bekledim Gittiğin günden beri..



Ölümüne sevsem bile.. Güle Güle

Bilki kolay değil ağlamamak, inan çok zor dayanmak

Sil göz yaşlarını inan değmez bu aşka, Nasıl olsa bitecekti eninde sonunda


Şimdi kapıdan gireceğini hayal ediyordum, bana güleceğini. Sonra kızıyorum kendime, giden sen değil miydin en önde


Zaman yaşamakla başlar, Yaşamak zamanla biter...

32 yorum:

Adsız dedi ki...

cok güzel nicklermis arkadaslar tskk...

Adsız dedi ki...

size bayıldımmm...

Adsız dedi ki...

yesekurler arkiler

Adsız dedi ki...

bende bayıldımmm.

Adsız dedi ki...

güsellll

Adsız dedi ki...

güzelllllllllllllll:):):)

Adsız dedi ki...

güzell

Adsız dedi ki...

gzl

Adsız dedi ki...

Süper nickler :)

bende benm yazdıgım sözlerri paylsmak istiorm .

* Bitti Artık Bitti !
‘O Piç Gitti; Benim Dünya’m SikiLdi !!

GeL Dedi Gittim,Sev Dedi Sevdim,her şeyimi Verdim,Tap Dedi Taptım.
Ve En Son Siktir oLup Gitti.! O An Sadece Ardından BakakaLdım.
Ama Sonra.. AğLadım Lan Ben,Hep AğLadımm !!

Yaşam’ın Adı Batsın ! ÖLdürün Beni ! .(

Bu GidişLe her şeyi Bırakacağım..GönLümün Kapısını Kapatacağım !! :/

SöyLeyin Artık O’na ! Sensiz ;ÖLüyor Deyin.Dayanamıyorummm..Dönsün Bana !!

İstediğin oLdu; AyrıLDık İşte . !

Dünya Başıma YıkıLdı; Sen Benden Gittin GideLi..
Yaşayan öLü Gibiyim; Ben Sende Bittim BiteLi..

KimseLer Beni AnLamıyorr ! Gitti “O” Gitti..Bağrım Yanıyor.;’(

Kendimde Kendimi BuLmuş muydum Ki,O Vefasız’da Aradım Kendimi.

Gördün İşte O Sevmedi Seni ! SöyLe Şimdi O Kaşar iÇin Sevgimi Kaybettiğine Değdi Mi ??

Gittin Ve de Bittin ! Demek İstiyorum.Gittin Belki Ama Bitmedin !
Aksine Yüreğime Daha da Yerleştin ..

Ben İşte ‘O An’ Öldüm ! Hani Sen de Gittin Yaa.. .s

Senden Nasıl Vazgecerim ? Kalbim Delicesine Sen Diye Carparken Kendime Nasıl ‘Ask Bitti ! Derim ?.

Cek Ayaklarını Lan Gururumun Üzerinden !

Mutlu Oluyormus Anne;
Kacıp Gidip Yol Alan.!!

Ellerim değil ! Yüregim Senin,
Gözlerim Degil ! Kalbim Senin,
Bedenim Degil ! Ruhum Senin,
“Ben Değil” Benligim Senin Sevdigim.<3.

Benim Bu Saf Kalbim Var ya Dostum;
Dogdugumdan Beri Delikti.
İcine Giren Her Pic Dibine İndi !..

Hersey Bos Anlamsız Simdi Gözümde..

Hicbir İstedigim Olmuyor Hayatta..
Neden Hep Acılar Yükleniyor Sırtıma ?
Hem de Bu Yasımda !!!

Her İnsan Hata Yapar.Ama Ben En Büyük Hatayı Yaptım..
Yüce Yaradanı Unutup Bir Serefsiz’e Taptım. ~

Söyleyin Birdaha Anmasın Benim Adımı !
Cünkü Asla Unutmayacagım Yalanlarını .!

Adsız dedi ki...

gerçekten hepsi çok güzellermişş bayıldım yhaaaa

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

BU NE YA KOPYALA YAPIYUM BAŞKA BİŞEY CIKIYO DALGAMI GECIYOSUNUZ VİRÜS MÜ ATIYOSUNUZ KOPYALAMAK MI YASAK HADI KOPYALAMAK YASAK SA NIYE BÖYLE BI PAYLASIM YAPIYOSUNUZKI PIFSSS ANLAMDIM BİŞİ AMA GENEDE TŞK ;)

Adsız dedi ki...

yhha arkadaslar coook guzell bayildim benim gibi bir ask esiriycinnn..<3

Adsız dedi ki...

tam benlik nickler bayıldım choq gueselmish

Adsız dedi ki...

SİZE BAYILMADM SÖZLERE BAYILDMMMM

Adsız dedi ki...

çok güzeldi

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş harbiden

Adsız dedi ki...

superr ya masalah elinie salık yalnız yenileide gelir sonra insalah :) super olmus valla .. adım idil jaddeye beklerim motleyy kesin gelin bana yardımda bulunurum size ;))

Adsız dedi ki...

biri emre aydının şarkısından kopya

Adsız dedi ki...

süperrrr

Adsız dedi ki...

SpR NickLeR waR buRDa Bee ARKadas...

sevilay dedi ki...

tek kelimeyle süper

Sumeyye dedi ki...

kro nickler :D

Adsız dedi ki...

nickleriniz cok güzel arkadaşlar tam beni anlatan nickler yazmışınız ne olurduda bana bir kere seni seviyorum deseydin benim ol gitme deseydin S...N

Adsız dedi ki...

yüz verip adam ettiyzsem sıfırla çarpar yok ederim :Dgülüm

Adsız dedi ki...

yüz verip adam ettiysem sıfırla çarpar yok ederim :D

Adsız dedi ki...

hiç varoLmamışım qibi hayatından çıktım şimdi ; ama kime qidersen qit , kiminLe beraber oLursan oL , yine benim oLacaksın 'S.Sawdi'
[réyhanSavdi]