Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Ağustos 24

mükemmel msn nickleri


- mükemmeL deqiLim ama FarkLıyımm ßi kıZım oLana kadaR €n iyiSi ßenim

Sen KraLSan ßen NeYim aŞkına KöLe miYim ...!!! DaHa Ne iSTiYoSun Kapında mı öLeyim ...!!!


ß e $ P a r a € d e r M i V a r L ı q ı n . . !!! K i Y Ø k L u q u n ß e n i A c ı T S ı n ...!!!

ß ! L ! r m ! S ! n ß u $ € h ! R de S a n a a $ ı K ß ! r ! V a r . . .!!!

Deq!$T!R€m€zS!n ߀ni... ߀n ßuyum ..!!! ß!raz Huysuz B!Raz KıRıK ...!!! ߀n K€nd!mL€ MuTLuyum ...!!!
GÖZLERİME BAKSANA, BAKAMAZSIN DİMİ GÜCÜN YOK..
Bir an, sadece bir an bile bir ömür gibi yaşanmalı aşkta.

Burada mısın değil misin belli değil


Sensizim.. Üşüyorum!


Veda bile etmeden gidişin geliyor aklıma, sadece susuyorum....

Benim içinse sadece "sen" var olacak baktığım her yerde...

SENSİZLİĞE dayanamıyorum anlıyormusun ... O kadar güçlü diğilim


IZDIRABIM SENSİZ DÜNYAM YIKILMIŞ


KALBİME ÇİVİ ÇAKILMIŞ

кέηDiiѕii вiiя gαяiiρ мέLέк..αяDιηα Düѕмέηiiz gέяέк..

уαLναяιуσяυм αѕкιм
..вαк iiéк Dέfα ѕαйα

mükemmel msn nickleri
..вiiLкii ѕσй Dέfα ѕαйα
..уαLναяιуσяυм αѕкιм
..вέйii вυ ѕiiуαн кυмLυ
..αcιмαѕιz çöLDέ тέк вιяαкмα
..уαLναяιуσяυм ѕαйα
..вέйii вυ DέLii кαLвiiмέ вιяαкмα
..ѕέй σLмαzѕαй уαйιмDα
..iiйтiiнαя уαкιη
..мυтLυLυк υzαктιя..
…αѕкιм вiiя ανυç..ѕένgiiй ναяѕα вαйα..тυт έLiiмDєй ѕσй вiiя кέz Dαнαα..!

DiiηDiiяιя αcιηι έLвέт вiiя мέLέк..!

  2011 msn nickler

вέкLέDiigiiм вiiя мέLέк αѕLιηDα..cέвяαiiL’iiη кυcαgιηDα υуαηмαуι DiiLέякέη..αzяαiiL’iiη έLLέяiiηDέ αgLαмαк тέк кσякυм..!

garip

вiiя мέLέкѕέм έgέя..мέLέgiiηѕέм έgέя [«ѕöуLέѕέηέέ»]..мέLέкLέя нiiç αgLαя мι ѕένDiigiiiм..!؟?!



«!..cέηηέттέкii тέк güηαнкαя вέη σLѕαмDàαàà..!»Doи'τ Lετ чoυя нεαяτ gετ вяoќεи вч τнis ωoяLd

(..kenDiini bu Dünyanin ezmesiine iiziin verme..)




..ι|[«℮йg℮L ω℮iiй℮й»]|ι..

(..meLekLer agLar..)




«..вέηii ѕένмέη iiçiiη Dαнα ηέLέя уαρмαм gέяέк..»




мέLέкLέяDέ αgLαя..σηLαяDα zσяDα кαLιяLαя..DüѕмαηLαяι ναяDιя..кέηDiiLέяiiηii уαLηιz нiiѕѕέDέяLέя..çυкυяα DüѕέяLέя..!

  en harika sözler


«!..ѕiiέнѕт Dυ'ѕ ηiicнт iicн кαηη niicнт мέня..!»

(..görmüyormusun..yapamiyorm artk..)




..Lαѕѕ υηѕ νέявiiηDέη «3

(..biirakDa biirbiiriimiize bagLanaLm..)

nefret ediyorum ben ben oldugumdan hayatımda bide sen oldugundan



yazıklar olsun ağladıgıma




Kocaman uğultuların gözü yaşlı sessizliğiydi sende durmak, sana bakmak ve belki her gelişte senden gitmek.
duygulu

Bir valiz dolusu kimsesizliği sırtlanmaktı sana gelmek; kente bırakılan yalnızlıkları umuruna bile almadan

Siyah beyaz hayaletler dans ediyor hayat aynamda. Müzik kırgın, gitar ağlamaklı…

1 yorum:

Elif dedi ki...

mevlana sözleri ni arıyorum 2017 için