Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ağustos 9

YalnIzlIk nickleri

qüVeniLirLk içTen pAzaRLıLıkmı$..


MuTluLkTn haVaLaRa uçaRkn 1 aNDa Yüz ÜsTü çaKılDım

LaNeTlenmi$ 1 yüZ qöRü0rm aYnaDa



BeyNimDe öLmeMi$ 1 Kaç HücReNin HaTırLaDıkLaRını Yazı0Rm

T0PLaDım Tüm seVqi sözCüklEriNi asTım DaRaqaCına.!?




Kéfénlédim Masala Ait Ne Varsa..Gömdüm Onca Yaşanmışlığı Karanlıklara..!
*Biri sana ''git'' dediğinde, ''kalmak istiyorum'' diyebilmekmiş sevmek,
Git dediklerinde gittiğimde anladım...
*kaLßm esKi faßriKa..we yoqh artıK o esKi çaLışanLar!..
*ßeLki`Lerden, Keşke`Lerden, ihtimaL`Lerden Medet UmuyORum..
*Denizlerim vardı tükenmeyecek sandığım..
*yaLnızLık yaLnız benim oLmaLı deRdin..?
*Çığlıkların hakimiyetindeki bu haykırışlar aleminde, kaç dizeyle tanımı yapılacaktır mutluluk senaryolarının?
*тercüмanι yoĸ ѕeѕѕιzlιgιмιn..
*Ben sana yazacağım.! Meleklerde bana günah yazsınlar
*Cevabı meçhul sorular kemiriyor içimi!
*tek yürek yaşanmıyor,dalgasız deniz gibi..

*Sessiz Çığlığıma" ses vereceğin "o" günü bekliyorum...
* ELvedayla süsLenmiş bir yaRının dünündeyim...
*İnsan sadece aynadaki görüntüsünden ibaret deqildir..Aynada qöremediklerindir, esas qüzel olanlar…
*Kurumuş yaralarımın kabuklarını söküp arşivinize katmakla elde ettiğiniz hazza anlam veremedim..
*Adını biLirdim..unuttum çağıRmaya çağıRmaya...
*YaLan..Entrika..Yasak Bir AşK Ve Gözyaşıı..
  msn nickler
*Sanırlarki sen beni birick yar saymıştın...oysaki hep yedekte hep elde varsaymıştın Hadi Git...
*Dönüşe Açık Yollar Şimdi Sana Kapalı Ellere Açık..!
*Madem gönlünden bir gemi geçiyor, bana gel deme!! Var git, kendi denizinde eğlen..Ben yutarım fırtınaları..!
*Gerçek aşklar cinler, periler gibidir..Bahsini herkes eder ama görmüş olan çok azdır..
*Bıçakla keser gibi, kesip atabilmek herşeyi..
*Söylenecek çok sözüm vardı, hepsi yarım kaldı..Neler ummuştum hayattan, elimde ne kaldı..?!
*Sana açılan kalbim isterdi aşkı sevgiyi..Sen sevmedin..
*Sensizlikle oluşmuş hastalığıma senin bile çare olmadığı anladım..
*HaksızLık kar$ısında susan diLsiz seytandır...!!!
*Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın tatlı kendisi..
*Yıkık Dökük Sevdanın Enkazından Kurtulmanın En İyi Yolu Parçaları Çiğneyerek Uzaklaşmaktır...
*İstanßuL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...
*ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!
*Çelişkilerim ben yapan beni...
*İnsan insanın aynasıysa eğer, görmek istersen kendini bakmalısın bana.
*Doğrular senindir .. sakla inatla !
*B¡ттім Tüкэиdім Aятικ● Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???«
*bana ait oldugunu hissettiğinde; koş kollarıma..bilki gerçektir; dogrudur; yanılmamışsındır...
YalnIzlIk nickleri
THE BİTTİ..




seçimini zeKice yapmaK yarıLamaktır zafere giden yorgun yoLu;
Diğer yarısı kayıtsızLıkLa fethediLir!..
Bir yanda istediğin herşeyi söyLeyebiLirsin,öte yanda mecbuR
değiLsin!..
Ben bir şekiLde ikisini de yapmayı beceRdim!
bu yüzden benimLe bi sorununuz vaR ise..
size aittiR..
Charles Bukowski!..


 ayrIlIk sözleri

HαkkıмDα ßiLqin YoKsα..

0 yorum: