Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Temmuz 18

anlamlI msn nickleri

sUsuŞ deĞiLdi benİm yaPtıĞım (!).. rEsmén sana suSayıŞTı.


DünKü çOcuk DeiLim ARtıq.. ßiRaZz YORqun ßiRasda kıRqınıM..qiden yOLunu .. KaLan yeRini ßiLsin ARtq..!!!


haSar bıRakIrIm ruHunDa kandıRıLdıYSam işTé o zamaN kandıRamassIn.


YaLnızLık qüLümser Ek$i Ek$i Suratıma ßen YaLnızken we aqlarken . . . Demek ki YaLnız DeiLmişim Kendimi YaLnız Sanırken.


SeN oLsaNda oLmaSaNda yokLuğunLa seVeceğiM SeNi.


"sen" i keŞfettiKÇe "Ben" i yiTiRiyoRUm.


Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı?

ÖLüm öncesi yorgunLuk var gözLerimde...GöLgem biLe boğmak için FırSat koLLuyor...


Kokunu da aL giderken, yaralarımı tuzlama madem… Arkana bakma giderken hiÇ sevmedin zaTen!


Kaprislerimin tadını çıkart… Kinlerimi boğar durumdayım!
  en güzel nickler

konu$mak susmanın kokusuduR...ya sus git ya konu$ qéL ...oRtaLaRda kaLma!


Sen hem ßi hastaLık hem ßi sağLık qißisin kaLßimdéé (:


Seni sakLıycam inan; yazdkLaRımda çizdikLeRimde, $RkıLaRmda sözLeRimde...!)=


qéLi$in gibi onuRLu oLmaLıydı qidi$in...ve öyLesine quRuRLu ßiti$in...!


qöRdün i$te _ gittin ve ßittin!...


isteme ßeni ; YasakLarLa ßogu$urSun, EngeLLerLe çok komik DoLuyum...


akLıma takıLdı yaLnızLıın adı...


iCimde $eFini Kayßetmi$ orkeStra'nın Hüznü Dı$ımda Charlie Chaplin GüLü$ü...!


sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..


Yeni bir krize giriyorum - ellerim titriyor -üzgün değilim ama gözlerim doluyor.


yarInImI bıRaqTım .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!


Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!


unuddum..nasıL séViLrdn sn? nasıL seVrdim bn?


kİmdén yaNa †anяIm ßu haya†? kadErmİ ceZamI bana anLaT..


Resmini çekmelisin her anın,kanıdı olmalı her feryadın.

anlamlI msn nickleri
siyh beyaz bi hayat yaŞıormm mOruK..ßeNdenn reNqqLi ifaDelerr ßeqqLeme!!


sağolasın aCı çekmék bu uymuŞ - ağlatan varoLasIn
yaLanIn gißi kaybolasın..


titRerİm kénDi üsTümé ßéndEn deĞérLi deĞiLsİn.


eLiMdE Bi KaDeH..GöZüMdE DaMLaLaRr


öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDaım ya$amK içiN sßéßim yoqK..öLmK içiNsé çoqkK...


hyaT bi sıNawSa adıMı yazaR çıKarIm..!!


FOrMat ATtım ANıLaRıma...

0 yorum: