Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Temmuz 8

En komik nickler

Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için

*Aşk ne zaman biter bilio musun? Bitti dediğinde yüreğin acıyorsa.

*seN bEnM cAnıMın İçiNdE gİZliSiN!!


*aska bı ders verebılseydım onunda benım gbı sevmesını ısderdım...


*§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr
BÎrdé §én Vãr§In
΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum
Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr
Gû¢Lû!!..

*DudakLarın'da a$kın yankısı var sévdan'a kapıLan ßir kaLbim var..
ßeni sana ßağLayan ßüyük ümitLerim var..
yıkma dünyamı sana vérécék
son ßir canım Var...!

Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştiri


ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !
 güldüren sözler
KaderimSe ÇekeriM, ÇilemSe GüleR GeçeriM..!

Allah kadın yarattı,

erkek Allah yarattı demedi

BeNi ÇEKEMEYEN anten ttaksın yada uydu tAksın bnİ HER ikiside çeker. hehehe

нαнα ραмυктαη ρяєηѕєѕмι σℓυя σℓυм ρяєηѕєѕ ∂є∂ιğιη тαş gιвι σℓυя

BİZİM KÖYDE EBE YOKTU HEPİMİZ FIRLAMA DOĞDUK..ehuehu xD


No a$q No dırdır oNLy maqara oNLy qırqır

ßén Sana Kıyar Mıyım O Kadar Hıyar Mıyım..!



fazLa RahaTım Rhatsız eDeR mi? Etse ßiLe FarqeDermi...



qéCmisé qéCmis Démé qéCmis qécéRkén SanaDa qéCirmistR..!



DnYaYa Téq ArmAqaNm OrtA ParMaqıım


herkes hakettiğini yaşayacak bundan sonra... neden özlem deiştin demeyin sakınn

$éNiNn qißéé éziq qöRmeDm a$qHm

doujdaN caresi oMayaN ßi hasdaLııM fha...her qördüMü iNzaN zaNıouM
en komik nickler
Hic ßiR qaLém qaDéRi $iLip ßa$Tan Yazmı0R

TipLer StandarT Hepsi Aynı SahTe TawırLar ßeni ßaydı..

> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim


Yazmak tarzım değil! çizerim

Senin marka olduğun yerde ETİKETİ BEN KOYARIM!


Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki, ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim

Yaşıyorm LayLayLom .. Hayat Gelsin vay vay hom.. xD

Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın aşk msn nickleri özenTiLEr xD

Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?


Biraz Kül, Biraz Duman, o benim işte

0 yorum: