Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Temmuz 20

Esaslı msn nickleri

* I can hear you in a whisper,But you can’t even hear me screaming!!

* HêrSêy øLur ßîtêr . YâSânân HêrSêy unutuLur Gîdêr . Sên ûzûLmê SêvgîLîm . ßu GûnLêrdê GêLîr Gê¢êr . .

* katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..

* sözlerin büyük yüreğin küçük !!! yanlışların çok doğruların yok !!!! kendine göre şanslısın bana göre zavallı !!!

* KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

* Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!

* Vicdanla birlikte, "Şeref" ararım ben sevdiklerimde.. Her zaman doğru değildir elbetseçimlerim.. Zaman gelir "Şerefsizleri" de severim!


herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør¡

* >>>(SEVDINIZIN ISMI)<<< ѕєвєвιмѕιη ѕєη вєηιм!

* B i r S e v d i g i m V a r k i S o r m a y i n B e n o N a D e L i o B E N D E N D E D e L i . . ! !

* 'Sanal Alem İşte daLqasIz denizde herkes KAPTAN!

* Deli Sormuş DeLiye Hiç Sevdiğin Oldumu Diye DeLi GüLmüş DeLiye Ben Niye DeLirdim Diye...!

* Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

* Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ damar bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?

* | ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

* ~²ºº7~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº8~


 harbi nickler

bilmediğim teknolojiye lazer derim

* -enteresanlardayım. beklerim.

* x şimdi oturup açtı

* potansiyel abaza

* SeNi SeVMeK YaĞMuR ÇiSeSiNe SeNi SeViYoRuM YaZMaK KaDaR GüZeL..

* 300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?

* Bir karne almışım, daha ondan sonra hiç alamadım

* Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım
esaslI msn nickleri
* Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne /=

* NaRSiSTiM ÇüNKü eN iYiYiM

* kendınızi pahalıya satmaya calısmayın hepınızın ındırımlı gununu şekilli bılıyorum

* delikanlılık agız burun kırmakla degıl evıne ekmek goturmekle olur

* FM 2008 oynuyorum istersen rahatsız et !!!? ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

* Oyle Bi Sarkı Dinlemek İstiyorumki İntihara TesebbüS



* KayßoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?

0 yorum: