Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mayıs 14

acILI msn nickleri

Sadece Susmak İstiyorum

Yalan İnsanLarı KaaLe ALmadan...

HakLıyken , Haksız Gözüksem BiLe Kendimi Savunmadan...

HUZUR buLmak İstiyorum ,GözLerimi Kapayıp , Kimseyi Anmadan...

SessizLiği Dinlemek İstiyorum , Herşeyi Yaşamış Gibi Yaparakk...
Gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum ..!!!




Varlığımda kıymet bilmeyenleri yokluğumla terbiye ederim ..!!!



Seni önce titreteceğim sonra ateşlendireceğim sonra yatağa atacağım sonrada terleteceğim tanıdın mı beni ben GRİP =)


Şimdi çok iyi anlıyorum nefes almak değilmiş yaşamak !!!


şimdi başkasının olsan da boynu bükük yalnız kalsam da elimi tutup saçımı okşamasan da biliyorum ki yine benimsin !!!



Ben biz olmaktan vazgeçtim sevgili.



TANRININ BANA VERDIGI EN KUTSAL HEDIYE SEVGI DOLU BIR KALP;YALNIZ, BUNUN BANA ACI VERECEGINI HIC HESABA KATMAMIS OLSA GEREK


Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim !!!

ѕαηмα ѕαкıη ѕєη∂єη, вєη кєη∂ιм∂єη ναzgєçтιм !!


уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!


ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

....çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη....



Ruh ’um kârânLîk'Lârâ , ßêdênîm sana âît.


Bu aralar oT TakiLiYom istéyén.. Ézip GÉÇÉR istéyén SARIP iCéR!

ßiLiyorsun Seni ßeßekLer qißi Sevdim, Seni ÇiçekLer gibi Sevdim, acılı Seni meLekLer gißi Sevdim! Çünkü Sen tapILacak erkekdin ßu Devirde! Oysa ßen Seni ßöyLe Sevdiğim için, Sana ßöyLe yandIğIm için , AsILacak biriydim ßu şehirde .

WazGεÇŦįм GÖzℓεяįήDεή

Olume sozum yok sadece... Avuclarim kaniyor.


Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßen ßuLdum HaßeRiN oLsun!!!


Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr


!!!!Acıma yok Nefret var,Taviz yok İşkence var,Sen yoksun Sadece ben Varımm !!!


BeDeNiNiN BaKiRe OlMaSı ÖnEmLi DeĞiL..YeTeRkİ RuHuN OrOsPu OlMaSıN...!!!


SéN Kéndi ŞéRéFini 3 Kurusa SaTaCak KAdar BaSitSéN BéN ''O'' ŞéRéfini SAtin aLaCak Kadar BüYüğüm..


Mal Sahibi, Mülk Sahibi Hani Bunun İlk Sahibi ? Malda YALAN, Mülkte YALAN al birazda sen oyalan...


SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA aşk DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

ѕєη вєηι öуℓє вιя нαℓє gєтιя∂ιη кι ∂σѕтℓαяıм вιℓє güℓ∂ü αмα вєη ѕєηι öуℓє вιя нαℓє gєтιяє¢єğιм кι ∂üşмαηℓαяıη вιℓє αğℓαуα¢αк:






henüz kapatamadım yaralarımı kalbim buna izin vermedi hala kanıyor acıyor.Ben ne kadar inkar etsem de zordu senle yasamak.ama sensizlikte bi o kadar zormuş.Ben hala yaralarımla uğraşırken bugün gördüm ki sen kendi yaralarının merheminiçoktanbulmuşsun.yasadıklarımdan pişman değilim açıkçası ama bir gün olurda vazgeçemem dediğin bu kişiye geri dönmek istersen SAKIN deneme çünkü o kişiyi asla bıraktığın yerde bıraktığın gibi bulamayacaksın …
SEVME SEVSİNLER SANA DEĞER VERSİNLER!AĞLAMA AĞLAT Kİ KIYMETİNİ BİLSİNLER...

KIR KALBİMİ GÖNLÜN OLSUN!AL HERSEYİ GÖZÜN DOYSUN!
ŞİMDİ BAŞKA ELLERDEYİM!

BUDA SANA KAPAK OLSUNN

NİCKİNİ BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM,OTURUM AÇMASAN İYİ EDERSİN,İLETİM SANA AĞIR MI GELDİ?SENİ ENGELLEDİM AFEDERSİn

 acılı msn sözleri





yaşamaK istiyoRsaN tek ßir amaca
muTLu oLmak istiyoRsaN tek ßir umuda
sewmek istiyorsaN Tek ßir kişiye baqLı romantik kaLmalısıNN ♥♥









Hayatımdan gidenler.
Bir daha geri gelmeyi hayal etmeyin..
Hayatıma Yeni Girenler!
acılı msn nickleri
Gitmeyi düşünürseniz hiç beklemeyin..
Kalıp tanımaksa amacınız durup dinleyin.
Başkalarından değil!
beni benden bilin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

SENİ SEVDİGİM KADAR YAŞASAYDIM ÖLÜMSÜZLÜGÜN ADINI AŞK KOYARDIM

Adsız dedi ki...

Ne kızlar gördüm, facede namus bekçisi dışarda karane işçisi