Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Kasım 20

Etkileyici Nickler

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar…
Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim. İnat bu ya, mahşere kadar “seni seveceğim”…
Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir…
Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir…
Gayem zat-ı alinizi taciz etmek değil, efkar-ı umumiyede muhabbet kurmaktır. Cevabı müspetiniz kalb-i hazalimi tamir-i temin edeceğinden, desti muhabbetinize talibim…

Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mı bilmem ki nesin…
Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkumu kalbime değil, güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım…
Allah’ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız getirecek bir gül bile bulamasın…
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim…
Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun…
Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki…
Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur…
Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak… Etkileyici msn Nickleri
Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var…
Ayrılık küçük sevgileri öldürür, ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp, yangını körüklediği gibi…
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana…
Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin…

13 yorum:

Adsız dedi ki...

cok güzel olmuş ellerinizi sağlık...

Adsız dedi ki...

Coq qüseller hepsid süpersnz.d.d.d

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş okurkan bile ağladım en sevdiğim sözde şu oldu ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe...

Adsız dedi ki...

BAK AK baK sİmDİ Sİz yOrUm iStİyOsAnIz BİdE BeNiMkİnİ DiNLeYiN

Adsız dedi ki...

elERınıZE SAqLIq hanI COkKk qüs£L olMU$...D.D.

Adsız dedi ki...

bazilari guzel evet

Adsız dedi ki...

BEĞENDİM BAZILARINI

SuS'ta oKu dedi ki...

iŞnZ Ras. BoLe soZLer hayaTm'mın bi paRÇası haLı'ne qLdi heRyerDe Bun soZLee'RLe Laf CaKıyoRum[ayıq oL] eyw.dwéééééééééMmmmm

acunoft dedi ki...

Her insanın Hayatında yaşayıpta kimseye anlatamadıkları vardır ya..ve yalnız kaldığında gözyaşlarını döktüğü veya kederlendiği, içinin yandığı..ama günlük yaşama dödüğünde herkesin cıvıl cıvıl - neşe dolu dediği insan ne hale gelir kimseler bilmez ...geyik muhabeti bu anlatamadıklarının gizlendiğiyer olur kimse anlamaz.. " Ben beni arayacağın en son yerdeyim.. !!!" diye biter bu film.

Adsız dedi ki...

ayrıldıktan snra ztn orospuydu dyen mal sn orospuyla cıkacak kdr yavsakmıydın.....

Adsız dedi ki...

Bence hepsi güzel ama bi insanin içinden gelipte söylenen söz daha etkileyici olurdu b.

Adsız dedi ki...

KOMİK LİNKLER EN GÜZELİ KARAR WRDM SANA EN GÜZEL EN TATLI EN MATRAK HEDİYEYİ GONDERMEYE AMA KPOSTACI ÇIK O KUTUNUN İÇİNDN DİYE BAGIRDI

Adsız dedi ki...

Hepsi cOOk guzel ama en cok bunu beqendim: Allh'm canimi bir sonbahar gunu al ki; o vefasiz getirecek bir gul bile bulamasin... <3