Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Kasım 21

Komedi Sozleri

*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.
*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.
*Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.
*Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi
*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim
*Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa… Ben de Dünyadan Neil Armstrong
*Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!
*Ilahi Azrail sen adami öldürürsün
*Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!
*Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet….Peki deplasmanda yedin mi?
*Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.
*Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın
*Sün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!
*sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi garibanlar cayi sekersiz icer.
Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla abicim çok güzel bu sözler yaaa valla annem bile gül gül koptu ben yerlerdeyim nerden bulduysanız bu sözleri süperr!!!