Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Kasım 22

Ask Sozleriyle Ilgili Nickler

˙·٠٠•●Unut gitsin, aksin Gözlerinden bir Damla Yas gibi..Unut ve diren Hayata, Rüzgara duran Tas gibi..·٠٠•●

ۣۜ..¤ ๑블๑◄███▓▒░░๑블๑ BakTım BakTım PenceReDen gOkYuzuNe DaLmıS GiTmiS RuHum GökYüzüNe... ░░▒▓███►ஐ ๑블๑


.°•. °•. °•. °•. Her Kalb Kendi Şarkısını Söyler .•° .•° .•° .•°

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer ..

GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM

kır kalbimi gönlün olsun.al herşeyimi gözün doysun.şimdi başka kollardayım..bu da sana KAPAK olsun..

Seni dünyada seven 10 kişi varsa onlardan biri benim seni dünyada seven 5 kişi varsa onlardan biri de benim seni dünyada seven 1 kişi varsa o kesin benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm…

sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış..

bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm...

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!

BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN

YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM

SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİMSENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM SENİ BİR ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM

Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye

Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum...

Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle

HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER

aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır susarsa çatışma konuşursa savaş yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eşkiyayım ve sana aşığım

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...

Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye

Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.

Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum "SENİ SEVİYORUM

Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!

Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!

Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sana...
Ne düşünüyorsun?

35 yorum:

Adsız dedi ki...

çooooooook süpeeeeeeeerr nickler bravo walla(L)(L)

Adsız dedi ki...

yha bu site manyaqq bayılıorm walla:D

Adsız dedi ki...

Ya manyak bi site 12 yaşındayım be buraya bayıldım.ben zaten aşığım sevigimi anlatmaya iyi yarıyo

Adsız dedi ki...

süper yazılar acayip manyak olmuş aşağım sana özlemmmm

Adsız dedi ki...

ÇOK SÜPER OLMUŞ... HEPSİ ÇOK ANLAMLI....

Adsız dedi ki...

ÇOK SÜPER OLMUŞ... HEPSİ ÇOK ANLAMLI....

Adsız dedi ki...

ÇOOK SÜPER OLMUŞ.... HEPSİ ÇOK ANLAMLI....

Adsız dedi ki...

ÇOK SÜPER OLMUŞ... HEPSİ ÇOK ANLAMLI....

merve dedi ki...

spr bişi olmuşş bunlar manyak yapmışsınız bunlar tam bana göre 15 yaşındayım çok hoş şeyler bunlar manyak kafa var sizde bıravo valla sizi tebrik ederim

merve dedi ki...

merve

merve dedi ki...

merve

m ve a dedi ki...

çok güzel mükemmel aşkım abdullaha gelsin bu sözler

Adsız dedi ki...

ben sizi iyi anlıyorum süper olmus

Adsız dedi ki...

bomba gibiydi süper wallaaa ben kendime seçtim bile :)

Adsız dedi ki...

çok düzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll çok begendimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ya bu çok güzel ARDA SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

la bu ne siz bunlara mı gezel dionuz kesnlkle salak olmaslınız bu nickleri begendnze göre hahah:D

Adsız dedi ki...

Broco Çok Güzeel Nickler Tebrik Ediyorum

Adsız dedi ki...

SeNi AmA SaDeCe SeNi SeViYoRuM EBRU Dunyanın Sonu Gelse Seni KalBime Koyar Sana ZaRaR Gelmesini Engellerim AmA ßiLmem SaNa ZaRaR GeLMeSiN DiYe CNM DaN 0luRSaM Arkamdan 0turuP AğlaRMıSıNnn..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






SENİ SEVİYORUM

EEBBRRUU

Adsız dedi ki...

BENDE 14 YAŞINDAYIM AMA SEVDİĞİM KIZ ÇOK UZAKLARDA ULAŞAMIYORUM :((( SENİ SEVİYORUM ELANUR

Adsız dedi ki...

saolun inşlah anlar sevgimii

Adsız dedi ki...

12 YASNDAYM AMA SEVİORUM ÖĞRENCIIM ÖĞRENCLERN KALBİ YOKMUU YHAA SEFİORUM SENI "M"

Adsız dedi ki...

GeRçEkTn ÇoK sÜPeR olmUş ÇoK bĞEĞeNdİm xD XD

Adsız dedi ki...

walla bu site mangyaggg bişi ya ben de aşığım ama bunları ona söyleyemiyorum 11 yaşındayım ya ben 5 e gidiom yarim 6 ya kendimi nasıl belli edebilirim acaba biri bişey biliosa yazarmı
???
:'''''[
kurtarın beni aşka acısından nolur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........................................

Adsız dedi ki...

süper bi site tüm nickleri çok güzel hepsini harfi harfine ezberledim artık tüm arkadaşlarım benden bana nickname verirmisin diye peşimde dolanıyolar çok güzel bi site gerçekten süper muhteşem harika kelimelerle anlatamıyacağım kadar güzel çok beğendim

Adsız dedi ki...

"$Üq£R sozℓ£r walla asqım ne olur duy sesimi" <3ENES<3

Adsız dedi ki...

suprr ruçhan sni çokk seviyorumm

Adsız dedi ki...

yha bu nickler süper bnde deliler gb aşığım ama kndisiyle küsümm bnm sewdiğimi bilmio sizce söylemelimiyim yoksa söylememelimiyim yardım eder misiniz??*

Adsız dedi ki...

YHA COOK GÜZEL OLMUŞ SUPER BENDE ASİGİM ADI SAMETTTTTT ONU DELİLER GIBI SEVIYORUM

SENI SEVIYORUMMMMM SAMETTTTTTTTTT

Adsız dedi ki...

arkadaşLar km kmi seviosa sölesn bnce bzm okulda 3 e giden bir kız 6 ya giden bir çocukla çıkıyodu yani çok doğal bşi yaş önemli deil çekinmemelisiniz bence önemli olan mutlu olmak ;)

Adsız dedi ki...

süper çok beyendim harikasınız.. bnimd sevdigim var AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

süpersiniiz yaaaaaaaaa ben özlem benim adım özlem

MyEuRsVuEf dedi ki...

arkadaşlar elınıze saglık cok guzel olmuss mervem senı sevıyorum ölumde de olsa sen yanımda ol .eger olurda benden önce ölursen ben azraılle hesap klıtap yaparım sen rahat oll :////////////

Adsız dedi ki...

aşıksan vur saa şöförsen bas gaza :D

Adsız dedi ki...

ççookk mükkemmell