Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Kasım 8

Aski Anlatan Sozler

Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlıgına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan..
Canımdaki her nefes nefesine eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, bırak bu gönlüm varlığınla renklensin, sen benim gönlümde yaşadıkça özelsin!

DENİZLERDEN KAĞIT GALGALARDAN KALEM YAPTIM ve SENİ SEVDİĞİMİ YAZDIM ÇOK SAFMIŞSIN BANA İNANDIN ÇÜNKÜ: BEN
SENİ SEVMEDİM SANA TAPTIM

Taparsan tepilirsin tepersen tapılırsın
Seni öyle bir yere yerleştirdim ki gerçeğin bile gelse hayalini dolduramaz..!

Yarı durgun olmamlı deniz, ya durmalı ya kudurmalı, sapına kadar saplnmayacaksa hançer, kınında durmalı.Ve seven ölene kadar sevmeyecekse baştan unutmalı

AŞK İYİ BİRŞEY OLSAYDI DÜNYADAKİ İLK CİNAYET ONUN YÜZÜNDEN İŞLENMEZDİ

BİLİRİM SEN GÜNEŞSİN VE ETRAFINDA GEZEGENLER VAR AMA UNUTMA BENDE DÜNYAYIM SADECE BENDE HAYAT VAR SENİ
SEVİYORUM

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZELLLL

Adsız dedi ki...

gerçekten kahpe erkelere tam uyuyo mynak bişi

Adsız dedi ki...

YAZDIĞINIZ NİCKLERİN BAZILARI ÇOK KÖTÜÜ BİRDA HA CAN SIKICI NİCKLER YAZMAYINIZ OK:::::....)))!!

merve dedi ki...

size katılmıyorum aşk herşeye değerdir istersen aşk yolunda acı çek ama aşkı yaşda zaten sevmeyenler sevgi nedir bilmez sevmeyi bilmeyenler boşuna yorum yapmasınlar oturdukları yerden

Adsız dedi ki...

güneşi anlatmak istiyorum aşkı anlatmak varken seni anlatmak istiyorum aşkı es geçiyorum

Adsız dedi ki...

şu en son güneşle olan harika bişe