Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Kasım 20

Aşk Sevgi Nickleri

Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice

Hayat bir tiyatro dediler bana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler


Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk dolunayda şeytanla azraille dans etmesini iyi biliriz.

Depremle girdin gönlüme,fay hattı çizdin yüreğime,artçılar hala devam etmekte, özlenmektesin bitanem dokuz nokta dokuz şiddetinde

Seviyorum sevmenin acı verdiğini; her sevenin sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut taşıyorum belki SEVEN SEVİLİR diye !!!

Bugün sigaramın üzerine adını yazdım sigaram bittiğinde seni unutacam sanmıştım ne bilirdimki seni nefes içime çektiğimi...
Ask Sevgi Nickleri
Güzellik; sadece güzel olan şeylerde değil, Güzel görmek istediğin herşeydedir...

Hayat bir şekilde elbet devam edecek birde içinde sen olsan işte o zaman her yer yeşerecek.

O vefasız kalbin hissetmesede.. Sana bu şarkıyı dinleteceğim.. Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede.. Sana sevmeyi öğreteceğim...

Sen yıldızlar kadar parlak ve güzelsin,ama aranızdaki fark onlar milyonlarca, sen ise bir tanesin...

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç çünkü bulutların arasında kaybolan aşkı için ağlayan benim..

Sen dünyaya sürgün gönderilmiş bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim birdaha cennetine dönemeyeceksin

Seni her sabah ilk görenin güneş olması ne acı. Oysaki seni her an görmeye can atan kalbimin olduğunu bilse birdaha asla doğmazdı.
Msn Aşk Sevgi
Keşke dağlarda gelincik olsaydımda okşamsını bilen avuçlarının içinde solsaydım

Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa...

Dünya da iki çeşit gül olsun biri kırmızı diğeri beyaz sen beni unutursan kırmızı güller solsun ben seni unutursam beyaz güller kefenim olsun

24 yorum:

Adsız dedi ki...

cOq GüSeL sEyLeR wAr GöNdErEnE bRaVo DiYoRuM vE bAsKa BiSeY dEmİyOrUm

Adsız dedi ki...

mükemmel yazılar dostumm

Adsız dedi ki...

Coq qZzL yHAa !!1 SpéR XD

Adsız dedi ki...

Ewt coq super bayldm yane=)

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK YANILIYORSUNUZ BUNLAR GÜZEL DEĞİL


GÜZELDEN DAHA ÖTE BİRŞEY

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK YANILIYORSUNUZ BUNLAR GÜZEL DEĞİL


GÜZELDEN DAHA ÖTE BİRŞEY

Adsız dedi ki...

çok güzel bedenimmi yak vücudum yansın ama kalbimim yakma çünkü orda sen varsın pekala bu nasıl ben ona kalbimi verdimm saklasın diye salak dolaba koymuş kokmasın diye ha ha ha

sinem dedi ki...

bence çok güzel sözler

Adsız dedi ki...

dünya bizim oynamamız için gönderilen bir balon gökyüzündeki yıldızlar ise o balonu patlatan bir kalyon

Adsız dedi ki...

güzelden daha öte bise mükemmelll xDé

Adsız dedi ki...

Bu Saatten Sonra Sende Fırtına Kopsa Bende Yaprak Kımıldamaz...


Gecemidir İnsanı Hüzünlendiren Yokasa İnsanmıdır Hüzünlenmek İçin Geceyi Bekleyen..


Sevmek Çay İse Sevilmek Şeker Bizimgibiler Çayı Şekersiz İçer...


Ne Seni Unutacak Kadar Zaman Geçecek Nede Gecen Zaman Senı Unutmaya Yetecek



Sen Cama Yazılan Yazı Ben Silinme Die Nefes Alan Adam .. iste bu bendendi başı alıntı sonu ...sonu yok işte anlayınn

Adsız dedi ki...

bencede

Adsız dedi ki...

cidden mükemmel olmus yazanın eline söyleyenin diline sağlık...

Adsız dedi ki...

ben en baştaki5 nick i beğendim gerisini okumaya tenezzül bile etmedim .mükemmel

Adsız dedi ki...

bence hepsi güzel ama aralarında güzel olmayanları da var

Adsız dedi ki...

çok güzellmuşşşşşş

KOMŞUKIZI dedi ki...

GÜLÜŞÜME KURŞUN SIKSADA ÖLÜM
UMUDUMA KURŞUN İŞLEMEZ BE GÜLÜM BU NASIL ARKADAŞLAR BENİM GİBİ UMUTSUZLAR BU SÖZÜ ANLAYAMAZLAR!!!

sexyweleth dedi ki...

çok güzel bedenimmi yak vücudum yansın ama kalbimim yakma çünkü orda sen varsın pekala bu nasıl ben ona kalbimi verdimm saklasın diye salak dolaba koymuş kokmasın diye

Adsız dedi ki...

hacılar bu nickler süper ben bayıldım sizi bilmem ama yani süper üstü süper benden yüz üzerinden 100 000 puan

Adsız dedi ki...

hayatta bir sen eksik orayı kim tamamlıycak

Adsız dedi ki...

bence güzelden daha ote hepinize katılmıyorum.

Adsız dedi ki...

seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım seni ölesiye seviyorum canım sen benim imkansızımsın

Adsız dedi ki...

seviyorummmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Ewt cok güzl hepsi buda bnden sanmaki sevgini bir başkası silecek seninle başladı seninle bitecek..