Ana içeriğe atla

Anlamlı Msn Nickleri

*Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
*Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
*Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o’dur.

*bela, kişinin sevdiklerinden gelir.
*Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur…
*Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.
Anlamlı Msn Nickleri
*Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin
*Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.
*İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim
*Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…

*Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
*Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim
*Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
*Güneşin doğduğu da bir gerçek batdığı da… Kalbimin atdığı da bir gerçek, günün bitdiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…
*Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
AnlamlI nickleri
*seni günde bir kez düşünüyorum o da benim 24 saatimi alıyoo
*Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş…

Yorumlar

  1. bence bütün nizkler çok süperrr:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bnde tuba bu nicklerin aşlk dolu olanları aşkıma gitsin onu çok özledim(ahmet)

    YanıtlaSil
  3. süper nickler unlar yaaa

    YanıtlaSil
  4. super olmuş yaa

    YanıtlaSil
  5. MRB HARIKA BUNLAR YHAAAA

    YanıtlaSil
  6. aşkımızın suya düşeceğini bilseydim havlu alırdım kurulamak için

    YanıtlaSil
  7. aşkımızın suya düşeceğini bilseydim havlu alırdım kurulamak için

    YanıtlaSil
  8. ben gider gibi yapmadım, ya gittim,ya kaldım.hiçbir duygumu yarım yamalak yaşamadım ya vardım,ya yoktum....

    YanıtlaSil
  9. Evet nick ler sevgilisi olanlar için çok güzel ama sevgilisi olmayan ne yapsın örnek ben off of benim neyim eksikki diğer erkeklerden de ben mutlu olamıyorum ya

    YanıtlaSil
  10. hepsi müthiş yaaa

    YanıtlaSil
  11. ah birini çok sevdim bi süre sonra eski sevgilim le karşılaştık ve anladım ki eskileri kapatamıorum of[ hepsi saçmaydı]

    YanıtlaSil
  12. ben emre dalında kurumuş yaprak gibiyim açamam mürekebi bitmiş kalemgibiyim yazamam seni çok seviyorum asla bırakamam seni özledim aşkım buda sana gelsin SENİ SEVİYORUM GÜL YÜZLÜM

    YanıtlaSil
  13. benim sevgilim var ben ona bu nickleri söyledim çok begendi o yüzden bir öpücük aldım ondan sevgilinn dı azat azat seni çok seviyorum:)))))))))

    YanıtlaSil
  14. azcık daha kısa olsa daha ii olur ama bunlarda iyi ;)

    YanıtlaSil
  15. arkadaş bence kalbinde geceni söyle daha iyi hiç olmazsa bir degil 3veya 4 öpüçük verr

    YanıtlaSil
  16. bütün nickler süperr ötesi::)

    YanıtlaSil
  17. nıye sımdı ozel hayatınızı burda paylasıyosunuz kı...

    YanıtlaSil
  18. nickler güselmis

    YanıtlaSil
  19. ooff cok gzllr hpsi bi defter alp hepsini yazasm geldi x3

    YanıtlaSil
  20. bence hepsi harika........

    YanıtlaSil
  21. yüz yüze konustuqunuz halde anlamıyorsa birde sırt sırta deneyin belkı lafı götünden anlıyodur__asii_malatyalıı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Aşk Sözleri ya da Güzel Komik Yazılar Paylaş Sende Bizimle Herkes Gibi, Şimdi Moda Bu !

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…