Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ekim 1

Guzel Nickler

-- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın... ama YanLış YoLdasın .....!

% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %

Gün gelir için yanar.. ELin Gider Mektuplara.. GüN GeliR ßeni AnarsıN GözüN DalaR UzaklarA..

[- - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ - -]

Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(

=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=

GitmedeN Şunu KaLbinE YaZ ÇiçeğiM.. -> Kimseyi Sevemem ArtıK..!

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

RüzgaR Aşkımı Kucağına ALsa DağLarı TepeLeri Aşsa SaçLarına ULaşsa..

CanıN ÇıksıN İnsafsıZ... Beni VurduN ZamansıZ...!

KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..(L)

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..


AvriL'in de Dediği Gibi --> [ Don'T TeLL Me..] :'( :@

- 2sohßeT AraLı Bizim MesafemiZ { 0 Derece } (K) -

Love İs NoThinG...

Maybe one Day..(L)


[ - - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ -- ]

SusuN ..! / KonuşmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter! :@

Ya Sev Ya Terket Ama AsLa ALdatma..! ( Yoksa.....)

NicK Şuan MeşguL...

- Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın.....-

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı... :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı.

128 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten süpersiniz arkadaşlar devamını dilerim alkışş

Adsız dedi ki...

bu güzel sözleri paylaştığınız için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

sf

Adsız dedi ki...

len
bu
seyleri
nasıl yazıozzzzzzzzzzzz
leynnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ali eskiden ata bakıodu şimdi karıya kıza...Emel eskiden süt içiyodu şimdi votka bira...ipek eskiden topu tutuyodu....şimdi....ah ipek ah........

Adsız dedi ki...

Çok sağolun teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

manyak güzel yaaaaaaaaaaaaaaaa bayıldım sizi kutlarım bravo

Adsız dedi ki...

(H)kalbimi ona verdim saklasın diye salak buzdolabına koymuş kokmasın diye...

Adsız dedi ki...

gerçekten site çok güzel herkese öneririm

rumay dedi ki...

harika

rumay dedi ki...

!!!!![....;GİDEN GİTMİŞTİR GİTTİĞİN AN BİTMİŞTİR BEN GİDENİ DEĞİL GİDEN BENİ KAYBETMİŞTİR;....]

Adsız dedi ki...

DHFDJLHJHFJCNFDMCNMDKF

Adsız dedi ki...

BHLLHHKJ

Adsız dedi ki...

''siyaH qiymeqLe meTaLci,meTaL dinLemeqLe Satanist oLunmaS..!'' en sefdiim nick bayılıorm buna!!!

Adsız dedi ki...

VALLAHİ SÜPER YNİ PAYLAŞIN PAYLAŞIN ÇOK GÜZEL ŞEYLERİ İMZA ATIYOSUNUZ DURMAK YOK:)

Adsız dedi ki...

nickleri bn pek beğenmedim hep ayrılıkla ilgili

prenses dedi ki...

:[Zamanın bittiğini ancak ölünce anlarsın.İşte o zaman herşeyin bittiğini de anlarsın!:[

Adsız dedi ki...

:[Zamanın bittiğini ancak ölünce anlarsın.İşte o zaman herşeyin bittiğini de anlarsın!!!:[

Adsız dedi ki...

dost bazen minik kuş bazen var olmayan sevgili kimi zaman saksıda bir çiçektir ama asıl dost seni senden çok sevendir

TILSIM dedi ki...

DNya KoCa Meqan AcımasıZ ßinLerce İnsan Sokakta SAvunMasıZ İstaßuL DnYa İchinde ßir Alt Küme Suchn Nea Cnkü ßirden ßire qidersn qüMEe...

Adsız dedi ki...

aşkım bitanem seni çooooook seviyorum askerim sabırsızlıkla geleceğin günü bekliyorum

Adsız dedi ki...

BÖYLE BİR NİCK İ BEN UYDURDUM=bana niye aşktan firar ettin diye sormayın soracaksınız beni aşktan firar ettirene sorun bunu...

Adsız dedi ki...

tadilat nedeniyle uzunca bi müdeet kalbim tadilatta kapalıyım bi msn nikide benden sizlere gelsin

Adsız dedi ki...

ya bide sitemkar msn nikleri yassanız abicim yada ablacım olmasmı

Adsız dedi ki...

ama bulamadım bulamadım bulaamadımmmm bilgisayar

Adsız dedi ki...

kızıl kızıl olmuşsun yanaklarımda ve gördüğüm her karabasanda sen.sen gördüğüm kabuslarda,sen beni yaşatan değil,canımı almak için bekleyen,azrailsin bundan sonra.

Adsız dedi ki...

KANLI GÖZYAŞLARIMI TUTAMADIM
BOYNUNA SARILMAK,HIÇKIRA HIÇKIRA AĞLAMAK
SANA OLAN SEVGİMİ BELİRTMEK İSTİYORDUM
AMA
SEN SEVENLER MESUT OLMAZ DİYORDUN

Adsız dedi ki...

RÜZGARLARIN KEMAN ÇALDIĞI VE DAMLALARIN PENCEREYE VURDUĞU BİR GECEDE HER ZAMAN HAYALİNİ KURDUĞUN BÜTÜN GÜZELLİKLER SENİNLE OLSUN!!EXTCGİRL

Adsız dedi ki...

AY YÜZÜNÜ YILDIZ GİBİ SÜSLEYEN
BULUTSUZ NEMSİZ ELA GÖZLERİ
KARA SEVDA DEĞİL;
ArTıK fAnTaZi sevgilim

eXtCgİrL

meloss dedi ki...

eger hayattan bıkıp ölüme dogru sessizce yürümek istersenyanıma gelki sana sensizligin ölüm oldugunu göstereyim.........

meloss dedi ki...

bu nickler süper hepsini alıcam

Adsız dedi ki...

şimdi bana delikanlı gibi sevdi erkekçe giti derler sanada o bir kahpeydi sevdiğini sırtından vurdu giti derler

ŞaHiNuR dedi ki...

DİKİLİR BAŞLAR ÇATILIR KAŞLAR EN GÜZEL AŞKLAR ''''YOZGATTA''''BAŞLAR....

Adsız dedi ki...

ben seni çok severken sen beni çoktan unutmuşsun hergün gelmeni beklerken başka kollarda uyumuşsun peki sen bilirsin sen beni aldatıcak kadar küçüldüysen ben de senden intikamımı alacak kadar büyüdüm

Adsız dedi ki...

bugün bir meyhane keşvettim tam karşısında mezarlık vardı birgün beni ararsanız ya meyhanede yada tam karşısında

aşır dedi ki...

cok guzel olmus abı tesekur ederim.devamını dılerim...

Adsız dedi ki...

bu kdr saygı deger ve ellerinizden gelen herseyi yapıp bizlere yansıttıgınız için cokk tesekkürler sagolun

Adsız dedi ki...

guzeldi (seni seviyorum melda)

Adsız dedi ki...

cok güzel sözler

Adsız dedi ki...

süper iyyyi

esra dedi ki...

ya ne kadar etkileyiciler ama biras daha çok olsa daha iyi olur ama neyse yine de zahmet çeken herkese thank you!!1:D minnetdarım ama en güzeli yürekten yazmaktır

esra dedi ki...

ya ne kadar etkileyiciler ama biras daha çok olsa daha iyi olur ama neyse yine de zahmet çeken herkese thank you!!1:D minnetdarım ama en güzeli yürekten yazmaktır

esra dedi ki...

tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D:D:D

Adsız dedi ki...

hepsı süperdıı

Adsız dedi ki...

sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

araklı sokaklarında SAAT GECE 01,56melekler sorguya cekti sucu ne hırsızlık atın ateşe gitsin sucune yalan söylemek atın ateşe gitsin sucu ne iftira atmak atın ateşe gitsin sucu ne deli gibi sevmek bırakın zaten o kendi yanmış.

Adsız dedi ki...

bilmem

Adsız dedi ki...

bu alemde çarşı alayına karşı

Adsız dedi ki...

Bîzîm Köydê €B£ Yoqtu HepîmîZ Fırlama Doğduk...

Adsız dedi ki...

seversin sevmez gel dersin gelmez birigün gelir aşk biter ve seni insafsızca terk eder bunun arkasından sadece gözyaşı kalır..

Adsız dedi ki...

$£ni $£vm£k ölüml£ dan$ £tm£k y£ri g£ldiğind£ $£ni $£vm£k bi çırpıda h£r$€yi göz£ almak

Adsız dedi ki...

kravatı takıp adam sıfatına mı girdin sence??adam olmak için önce yürek,sonra bilek gerekiyo bence!!!!!

geceden81 dedi ki...

cook supersınız

Adsız dedi ki...

bi tanede ben yazayım:
baba beni okula gönder(YİYOSA),
pazarda ananasaldırdım manav da bana:),
hakedeni hayatıma sokarım haketmeyenin hayatına sokarım:D
deveye sormuşlar boynun neden eğri diye o da: '' La s . . . git ağzını yüzünü si. . . . '' demiş:D
azimle sıçan taşı deler
merdivenden kaydım o da bana kaydı:D

Adsız dedi ki...

>>>??!!sosyete deyilizki sevgilimiz olsun arabamız yokki caddeler bizim olsun alanyalıyız burak birazda farkımız olsun??!!<<<

Adsız dedi ki...

$ekiL ЧaPmaM $ekiL ÇizeRiM.... OЧuNu ßeN ßa$LaTıR ßeN ßiTiriRiM.... İ$iN£ GeLmiЧoSa (((( GAME OVER )))) $EKER!M

Adsız dedi ki...

çoqq gsL oLmuŞ nickLeRimİ geNeLde buRdN yapIoRm =)=)

Adsız dedi ki...

şu kalpsiz dünya hiç sevilir mi? bizim gibi serseriler oldukça dostlarımız unutulurmu?

Adsız dedi ki...

tam benliq nicqler çok hoşhuma gthi

Adsız dedi ki...

soğuk geceler bile ısınmaya baslamıs birbilerini delicesine sevince..

Adsız dedi ki...

bıde bende dınleyın
azraıl alma canımı marıyoda bıle 3 can var

Adsız dedi ki...

selamlar herkese.herşey çok güzel ve süper arkadaşlar var insan buranın sayesinde düşüncelerini paylaşa biliyor.insanlıgı insanları ve tüm canlıları seviyorum.herzaman yardım etmeyi yani unuttugumuz bir kavram olan yardımlaşmayı tekrar yaşamak yaşatmak için elimden geleni yapıyorum.ve bunu herkezden bekliyorum...bu yazımı okuyan herkezküçük de olsa bir yardım yapsın ve o anki duyguyu bizimle paylaşsın. teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

selamlar herkese.herşey çok güzel ve süper arkadaşlar var insan buranın sayesinde düşüncelerini paylaşa biliyor.insanlıgı insanları ve tüm canlıları seviyorum.herzaman yardım etmeyi yani unuttugumuz bir kavram olan yardımlaşmayı tekrar yaşamak yaşatmak için elimden geleni yapıyorum.ve bunu herkezden bekliyorum...

Adsız dedi ki...

helall la

Adsız dedi ki...

çokkkkkkkkkkkkk güzel nickler bunlarrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

daha gzl sözler olabilir anlamlı

suskundeniz dedi ki...

çok guselya

Adsız dedi ki...

bencede süper böle dewam edin siteyi çok beğendim

Adsız dedi ki...

merwe senin uydurduğun belli hiç güzel bi nick değil

Adsız dedi ki...

ben bu lafa bayılıyorum=suskunluğum asalatimdendir har lafa werecek bi cewabım wardır önce lafa bakarım laf mı sonra atana bakarım adam mı

Adsız dedi ki...

alın size süper bir nick:=sevmek kolay sahte gözlere baqınca önemli olan yıkılmamaq o gözlerin sahte olduğunu anlayınca

Adsız dedi ki...

Seni cok ozledim
.......SINEM.......

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben şekilli nickleri bulamadım bana bulabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben şekilli nickleri bulamadım bana bulabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

kedi köpeği görünce ne demiş (naber lan) demiş :D

Adsız dedi ki...

harika nickler süper nickler hele aşık nickleri sewenler okusun

Adsız dedi ki...

çok ii yaa sözler bi harika brawo

Adsız dedi ki...

hadi yaaa kim kurmuş bunu ?bu gerçekmi?

Adsız dedi ki...

birkaç yaralı ruh...
birkaç bira şişesi...
elimde bunlar war...
mutlu olmaya yetmez...

Adsız dedi ki...

biz her ne kadar mafyacılar kadar araba sürmesini bilmesekte cudi dagında azraılın soguk nefesının altında olmsını ıyı bılırız

Adsız dedi ki...

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

Seveni seveceksin, seven için öِleceksin... Sevmiyorum deme birgün sende seveceksin...

!_MeRvE_! dedi ki...

GÜL BAHÇESİNDE GEÇSEDE ÖMRÜM İNAN ÜSTÜNE GÜL KOKLAMA GÜLÜM...
SENİ KOKLAMAK OLSADA ÖLÜM İNAN UĞRUNDA ÖLMEYE DEĞERSİN BE GÜLÜM!!

Adsız dedi ki...

şeffaf diil mi ki bedenim ruhumu görmüyorsun...koskoca bi hiçlikte kaybolmuş bi şeffaflığı koruma çabası yalnız,YAŞAMAK...

Adsız dedi ki...

YYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

şєутαηα ѕöуℓєуιη тüуüηü вєη∂є υηυтмυş ѕαℓαк gєℓѕιη αℓѕıη
нαуαттα єη çσк ѕєω∂ιgιη вιℓє кαℓкıρ вιяgüη уαℓαηℓαяα вσgυℓυуσяѕα вιℓкι σ кιşι şєяєƒѕιzιη тαα кєη∂ιѕι∂ιя!!
qidén qidéR özLémém..huyum böyLé qizLémém.ßén ßir fiLmi iKi kéré izLémém
AkLına GeLirim ; AkLın GideR
оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...
ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм...

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun....

adam olsanda yokkum artık dünyanda
Anlaman Zor ya " Neyse " Ahım Gider.Vahım Kalır ...

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L
Benim tek zerreme ulaşamayacağınız için beni kötülemeyin..
aksi takdirde sizi bi kötülerim,bir daha hayatınızda hiç bir zerreye ulaşamazsınız

DamaRıma Basanın, Kan Dolaşımını DuRduRuRum (!)

damla damla aksam sana doldururmusun kalbini benimle yoksa sende taşıyamazda dökermisin beni yerlere!!!
ne HabeR sözüMe Mi qeLdiN ???
qidioRduN aYAĞIMa qEldiN !!!
Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

Kadere rest cektim İSYANLARDAYIMMMMMM
odaMın hayaLetisiN sessizLiqiNe aşıqıMmm....

MeLek bir yandaN şeyTan bir yandaN başım zindaN yokLuk warr bu kaçıNcı şikayeTim biLmemm...

MeLek yaNımda yüzüNü sakLar FeLek yüzüMe kaş çaTaRrrr...

Bu Cinayet Günahın Günahın En Has HaLi ihaNeT ! Hakkımı Ver GiDeyim Adalet!!.
bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN KöpeK oLan Buyursun KarışTırsın !
вιяgüη αğℓαяıм вιяgüη güηαнкαяıм вιя∂αнα αяαмα вσşυηα ƒιяαя∂αуıм
αℓтıη νυяυş уαρтıм нαуαℓℓєяιмє
iLk kursunda oLmezsın ikinci kursunada deqmezsın


єğєя ιηтιкαм αℓαвιℓѕєу∂ιм ѕєηι Ⴣє∂єя∂ιм
Eğer o gün... gücüm tükendiğinde vedaları unutursam beni affet !yüreğimde hasretin kalacaktır elbet!!!
ѕσкαк ℓαмвαѕι ∂єgιℓιмкι нєя ση мєтяє`∂є вιя кαяѕιηα ¢ιкαуιм...!
∂üηуαη öуℓє вιя кαяαяѕıη кι, ѕєηι αу∂ıηℓαтαη тєк ışıк gözℓєяιм σℓѕυη:

Adsız dedi ki...

[[ßîR zâmânLâR ßîR qöpêîmwâRdî ßânâ çH0q sâdîkTî ßîRdê sêvgîLîm wâRdî ônûn kâdâR 0Lâmâdî]]

Adsız dedi ki...

kiminin herşeyiyim kiminin sahp olamadığı tek şeyim ;)

[---ŞEYDA---] dedi ki...

DELİ OLDUM SEVDASINA BENZEMİYOR BAŞKASINA BENİ SEVSİN BENİM OLSUN RAZIYIM HER BELASINA.....

crazy dedi ki...

sana değer vereceğime x değer verir y yi bulurum daha iyi

alaycı dedi ki...

ARKADAŞLAR site manyak olmuş emeği gecen arkadaşlardan elerine kulağına gözüne ve kulaklarının sağlığı yeter@

grubum 07SERSERİ (zena) dedi ki...

OLE

grubum 07SERSERİ (zena) dedi ki...

OLE

grubum 07SERSERİ (zena) dedi ki...

E

Adsız dedi ki...

seven birkez ölür ölen bir kez gömülür benim sana olan aşkım ne ölür nede gömülür....

Adsız dedi ki...

Habersiz sessizce çeker giderimm uyanır uykundan dona kalırsın .Bir veda mektubu bile bırakmam suçun ve günahınla kalakalırsın ......




Kendime bir yol çizip ilerlemem gerek elbette
Artık durulmaz bu şehirde, içinde sen varsan eğer
Terk-i diyar eylerim, çare yok beklemekte ..



Pişmanlık sarınca o bedenini
düşmanlık duyduğuna lanet edeceksin.
Ama çok geç .....
içim ağlıyorken yüzün güleç ..




sésLéRi duydum hépsi akLımda, çünkü hépsidé bénim hakkımda ...





herkesin BAŞARAMAZSIN dediği yerdeyim küçümsenmeyecek kadar iyi




Ne Dediğini ßiŁmeyen SÜNEPE ßeyinŁerden Hazzetmiyorum!






gİdİorum démédén gİdİsİm varya..
süpérdİ!
o surat İfadén görülméyé
déérdİ.!
nasılda vurdum sana tékméyİ..
morda güzél yakIştıı unuttum sénİ



bahseTTiğin kadR bLki zengin oLamadım..
ama bi kaLp wéRdim sana Layık oLamadın..!






Yanan ı$ıkLarımı kapLayacak kadar kaRanLığım waR..!




Bu yaLan dünya hép bo$ çaba ..!
dünümü unuTTum..! yarını asLa..!




Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır ...


Zaman İnsanLarı DeğiL ArmutLarı OLgunLa$tırır




Dénédi dénédi hiç kimSé inémédi én déRiné.....

Adsız dedi ki...

GÜSELLLL OLMUS HATTA SPR DEVAMMM DURMAK YOK

Adsız dedi ki...

hep aynı şeyler

sensiz ölümün bir pençesinde yaşıyorum dedi ki...

harika yazıyorsunu bravoooooooo bence çok önemli bir özellik

Adsız dedi ki...

ayrılıgı çözüm mü sandın.seni unuturum mu sandın.ne bekliyordunki beni görünce bu kadar şaşırdın??

Adsız dedi ki...

güsel nickler...:) bendede 1 2söz:)=git birşey söyleme anlamsız kelimeleri kullanmay a kalkma okadar küçülme gözmde bari şimdi sadece git ama benden aldıklarını geri wererek...!!!bedenim bile emanetken kaybedecek neim olabilirki..!!!!gölgem bile terk etti beni arkama baksam ne yazarr::)

Adsız dedi ki...

. KaLßIm rApIm nEfReTiM CeZaM $aH Ve ]V[At.. [ kAlLe$cE YaZıLmI$Hh $EnArYoM ]
.Bir fısıLtı gibi BazEn o En BüyüK çığLık
.[a=4][b]Ne Yıldızları İstiyorum Gece Yarılarıma Ne Güneşi İstiyorum Çok Değil Yalnız Seni İstiyorum Yanlızlığıma[/b][/a=8]
.[b][c=#00C4C4]HaYaT bİr OyUnSa BiZde çEtoNs ChOK..!!![/c][/b]
.[c=8][b][a=1]üzüLмєм wєγa мuтLu σLмaм iςiη кiмSєγє ihтiγaćıм γσq кuяaLLaя dєişтi σγuηa dєwaм..![/a]
[/b][/c]
.KaDeRiMsE çEkErİm çİlEmSe GüLeR gEçErİm....
.durumum çevrimdışı\beynim meşgul\ruhum hemen dönecek\aklım dışarda\elim telefonda\kalbim hep ...de
.вυ уυмяυğυη вєуηιηє ѕαρℓαηмα ιнтιуα¢ı ναя,кαмυƒℓє єт кєη∂ιηι яαρ ¢αηαναя
.KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN...
.[c=13]en son gülen sen olacaksın çünkü geç anlıyorsun[/c=10]
.ѕєηι ѕєνιуσяυм, ѕαηα тαρıуσяυм, ѕαкıη ιηαηмα çüηкü αтıуσяυм.
.кσρуα çєкмєк вιя ѕαηαттıя öğяєтмєηℓєя ѕαηαттαη нιç αηℓαмıσ
.вєηι çєкємєуєη αηтєη тαкѕıη
.ѕєηι çσк вєкℓє∂ιк тσρℓυ яєѕιм çєктιяє¢єктιк ѕєη gєℓмєуιη¢є тσρѕυz яєѕιм çєктιя∂ιк
.αşкı кιм кαувєтмιş кι вιz вυℓαℓıм
.уıℓ∂ızℓαя кα∂αя υzαк,уıℓ∂ızℓαя кα∂αя güzєℓѕιη,αяαηız∂αкι тєк ƒαяк уıℓ∂ızℓαя вιηℓєя¢є ѕєη тєкѕιη.
.єηgєℓℓє∂ιм нαуαтı çєνяιмιçι σℓ∂υğυмυ göямєѕιη ∂ιє
.нαкıмı αяα∂ıм мєşgυℓ çıктı
.єѕкι∂єη кαяαηℓıктαη кσякαя уαğмυя∂αη üяρєяιя∂ιм,şιм∂ι кαяαηℓıкℓαя αякα∂αşıм уαğмυя göz уαşıм σℓ∂υ
!…нαуαттα єη α¢ι ѕєу ;ιηѕαησgℓυηυη уαѕαм ѕυяє¢ιη∂єкι кα¢ιямιѕ σℓ∂υgυ ƒιяѕαтℓαя∂ιя…!

Adsız dedi ki...

. KaLßIm rApIm nEfReTiM CeZaM $aH Ve ]V[At.. [ kAlLe$cE YaZıLmI$Hh $EnArYoM ]
.Bir fısıLtı gibi BazEn o En BüyüK çığLık
.[a=4][b]Ne Yıldızları İstiyorum Gece Yarılarıma Ne Güneşi İstiyorum Çok Değil Yalnız Seni İstiyorum Yanlızlığıma[/b][/a=8]
.[b][c=#00C4C4]HaYaT bİr OyUnSa BiZde çEtoNs ChOK..!!![/c][/b]
.[c=8][b][a=1]üzüLмєм wєγa мuтLu σLмaм iςiη кiмSєγє ihтiγaćıм γσq кuяaLLaя dєişтi σγuηa dєwaм..![/a]
[/b][/c]
.KaDeRiMsE çEkErİm çİlEmSe GüLeR gEçErİm....
.durumum çevrimdışı\beynim meşgul\ruhum hemen dönecek\aklım dışarda\elim telefonda\kalbim hep ...de
.вυ уυмяυğυη вєуηιηє ѕαρℓαηмα ιнтιуα¢ı ναя,кαмυƒℓє єт кєη∂ιηι яαρ ¢αηαναя
.KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN...
.[c=13]en son gülen sen olacaksın çünkü geç anlıyorsun[/c=10]
.ѕєηι ѕєνιуσяυм, ѕαηα тαρıуσяυм, ѕαкıη ιηαηмα çüηкü αтıуσяυм.
.кσρуα çєкмєк вιя ѕαηαттıя öğяєтмєηℓєя ѕαηαттαη нιç αηℓαмıσ
.вєηι çєкємєуєη αηтєη тαкѕıη
.ѕєηι çσк вєкℓє∂ιк тσρℓυ яєѕιм çєктιяє¢єктιк ѕєη gєℓмєуιη¢є тσρѕυz яєѕιм çєктιя∂ιк
.αşкı кιм кαувєтмιş кι вιz вυℓαℓıм
.уıℓ∂ızℓαя кα∂αя υzαк,уıℓ∂ızℓαя кα∂αя güzєℓѕιη,αяαηız∂αкι тєк ƒαяк уıℓ∂ızℓαя вιηℓєя¢є ѕєη тєкѕιη.
.єηgєℓℓє∂ιм нαуαтı çєνяιмιçι σℓ∂υğυмυ göямєѕιη ∂ιє
.нαкıмı αяα∂ıм мєşgυℓ çıктı
.єѕкι∂єη кαяαηℓıктαη кσякαя уαğмυя∂αη üяρєяιя∂ιм,şιм∂ι кαяαηℓıкℓαя αякα∂αşıм уαğмυя göz уαşıм σℓ∂υ
!…нαуαттα єη α¢ι ѕєу ;ιηѕαησgℓυηυη уαѕαм ѕυяє¢ιη∂єкι кα¢ιямιѕ σℓ∂υgυ ƒιяѕαтℓαя∂ιя…!

Adsız dedi ki...

seni anlıma yazdım yagmur yagdı sılındı senı aklıma yazdım aklım şaşdı karıştı senı kalbıme yazdım kalbım dayanamadı durdu

Adsız dedi ki...

dinle sosyete kızı dinle benim gönlüm serseriyse bundan sana ne ben gezerim kumarhane meyhane bilemezsin serserilik ne şahane sen diyorsunki serseriler duygusuzdur ağlayamaz serseri ağlarsa sevdiği bile susturamaz...!


cR@Zy!ßo

KeNaN ==:::::> dedi ki...

arkadaşlar site çook güzel olmuş emeği geçen herkesin kalwyelerine saglık:D:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

sefgilimi koluma takarım (semtinin ismini yas) avcılarda 1-2 tur atarım olmadı birde mahalleyi gezerim gördugum gibi cok unutkanım




qar$ılıqsız a$q ndR ßiliR msn? (Hyr!!) Cunqu sen AsqIn [A) sından bile anlamassın

Adsız dedi ki...

sen kutu kutu pense oynarken ben kutu kutu efes iciyordum arkadaslar bu cok guzel bence ekleyın tabı anlayana

Adsız dedi ki...

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Adsız dedi ki...

çok kırgınım uyusam biter mi? dizlerim çok kanıyor büyüsem geçer mi?

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzelmiş nickleriniz çok başarılı olmuş böyle bir imkan sagladıgınız için teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

ınsanlar kırmızı gule kosarken cığnedıklerı kır cıceklerın farkına varamazlar

Adsız dedi ki...

hayat demek mücadele etmektir en güzel duygu yalansız sevmektirsevgine gözyaşlarını feda etmektirama asıl marifet görmesende onu yüreğinde hissetmektir
(((bitlisli sergen)))

Adsız dedi ki...

hayat demek mücadele etmektir en güzel duygu yalansız sevmektirsevgine gözyaşlarını feda etmektirama asıl marifet görmesende onu yüreğinde hissetmektir
(((bitlisli sergen)))

Adsız dedi ki...

helal olsun size tüm dertlerime derman sınız

Adsız dedi ki...

helal olsun size tüm dertlerime derman sınız

bseyaramin dedi ki...

ßĔŃĨ ŚÁŃÁ ÚŃÚŤŤÚŔÁŃ ßÁşĶÁ ßĨŔĨ МĨ؟ ŶŐĶŚÁ ĶÁĹßĨŃĎĔĶĨ ŚÁĤŤĔ ŚĔVĞĨ МĨ؟

bseyaramin dedi ki...

Ne OrHaN nE FeRdİ nNlAr DeRdİmİ sEn SöYlE mÜsLüM bAbA nErEdEn SeVdİm O zLiMi.....

rua dedi ki...

çok güzel nickler biraz ama komik nickler çok olsun lütfen

Adsız dedi ki...

sevilmeden sevmek varya o daha beter. ONURCAN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM. BUNU ANLA AŞKIM

Adsız dedi ki...

süper nikller devamları olsun vede şekilli

Adsız dedi ki...

oyuncağını kaybettin diye ağlama sen daha neler neler kaybedeceksin...

Adsız dedi ki...

BEN BU ALEMİ SEVMEDİM SEVENLER YAŞASIN

Adsız dedi ki...

AŞKIM SENSİZLİĞE HAYIR....

Adsız dedi ki...

harika nickler bunlar
bir numara nick sitesi

Adsız dedi ki...

simdiye kadar dost dedıklerım hep sırtımdan vurdu yeni dostlarım bana sırtını döndü

Adsız dedi ki...

ewet dewamedin

Adsız dedi ki...

DLFKLXZCLŞXZLKCŞXZÖCŞXZÖCŞÖZXCŞÖXZCÖXŞLZCÖŞLXZÖCÖZXLŞVZLCXŞMVXZKCJVLKXZCVJKL

deryaa dedi ki...

arkadaşlar süper bi site olmuş ellerinize sağlık devamını bekliyorum.

HAYAT BENİM HAYAIM HERKES DOSTUM OLAMAZ ASKA GELİNCE BİRKEZ SEVDİM ONDAN BAŞKA İŞİM OLMAZ...