Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Ekim 30

Emre aydın nickleri

● KaBuL EtTim HaTa BenDe , GeLme ÜsTüme
ÖLdüm ZaTen KaÇ GüN ÖnCe
AyNı AnDa SuSunCa, AyNı AnDa KonuşTuk
DuyMazDan GeLdiySek BiLe...

● KaBuL EtTim HaTa BenDe, BeN GörDüm ÖnCe
ÖLdün ZaTen KaÇ GüN ÖnCe...

● TaMaM YeTer HerSey isTeDiğin GiBi oLsun
TaMaM BeN ZaTen ÖLdüm , KaLan SağLar SeNin olsun...

● Ne Aşk Var, Ne MutLu SonLar
Buz GiBi YaLnızLık Var
GüCün YetMez ıSınMaya
HapSoLunca yaLnızLığa...

● Beş PaRa eDeR mi VarLığın ?
Ki YokLuğun BeNi AcıtSın
ALem EğiLsin ÖnünDe, Ben EğiLmem...

● Sen ÖğRettin BaNa AğLaMayı
Başıma YasTık BaSıp HıçkırMayı
ALem AffetSe SeNi BeN AffeTmem...

● YapMa, DokunMa
Kim DokunDuySa SaNa...OnA Git
NerDe UnuttuySan BeNi...OrDa KaL
EzDirMem KenDimi SaNa...

● Ve UğraşMak AnLamSız
YüzünDeki YaBancı
Her GeÇen Saniye BaNa DaHa YaBancı .
Ve BöyLe oLmaSın BiLdiğim GiBi KaL SeN
Her GeÇen SaNiye Daha da ZorLaşMasın
Ve GüLümSe SimDi...


emre aydın nickleri
Ne düşünüyorsun?

3 yorum:

  1. EMREM SENİ ÇOOOOOOK SEVİYORUM ...SANA BİTİYORUM...ÇOK YAKIŞIKLISIN...SEN BİTANESİN..ALLAH SENİ BİZDEN AYIRMASIN.AMİN!
    CANIM BENİM SEN ÇOK SEVİORUM..
    EMREMMMMMMMMM....(SEMA)

    AYRICA NİCKLER ÇOK GÜZEL(HEP ŞARKILARIN İÇİNDEN OLSADA) HERKEZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  2. emre aydın seni çok seviyorum ölüyorum sena kuxxxumm

    YanıtlaSil
  3. Bi de sen bırak beni
    unut gittiğin bi yerde
    kim kaldı ki
    çok büyüdüm sayende


    gülüşlerim vardı benim
    ben kimim ben nerdeyim
    tam karşıya gecerken
    bıraktıgın o el benim

    sil gözünün yalnızlıklarını
    o an fısılda duvarlara adımı
    bin bıçak var sırtımda binniylede adaşsın her biri hayran sana


    ne ask var ne mutlu sonlar
    dört duvar yalnızlıklıklar
    gücün yetmez kaçmaya
    hapsolursun yalnızlığa


    sen yine oldugun gibi kal
    benm icin sakın degişme
    giderim bugün ha yarın
    hareket vakti gelince


    is karası gibiyim o temiz ellerinde
    dil yarası gibiyim o masum sözlerinde
    kal deme hiç bunu benden isteme

    cagıran bir şeyler var hep
    beni uzak şehirlerde
    bana ait bir şeyler var
    o sert gülüşlerde


    sen yine oldugun gibi kal misafirim bu sehirde
    bir el sallarsın yeter
    hareket vakti gelince


    tanımadıgım kişiler var hep aynadaki yüzümde
    hiç bilmedimki istedigimi ne seni ne de kendimi

    bişeyim yok gecer dedim ama gecmedi
    bilmiyorum bilem,iyorum artık hiçbirşeyi
    bize dair söylenecek tek şey belli gibi
    sen ve ben ikimiz kabul et en dipteyiz



    emre seni cook seviyorum cok yakısıklısın gizEMre (yazan GİZEM)

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)