Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 3

Super Msn Nickleri

BuRda biRaZ buLuT var biRaZda hüZün, Ankara'da aŞık oLmaK ZoR iKi göZüm..



..Hiç Bir Yalanını Sevmedim Beni Sevmenden Başka..



Kuslar gibi ucmayi.. baliklar gibi yüzmeyi ögrendik ....
ancak bu arada basit bir sanati unuttuk.... KARDESCE YASAMAYI...!!!!




Bizi dijitaL ortamLarda vurduLar,
Orta maLı oLdu tüm umutLar,
KLavye tuşLarından ekrana zıpLar,
40 GigaByte'Lik öLümsüz aşkLar



...:BeNiM CaN KıRıKLaRıM VaR:...



HâYâT BuYSâ ÜSTü KâLSıN (YâLâN DüNYâ)...



Ölüme Beş Kala Bu Şarkıyı Yazdım Sana Sakın Dinlersen Ağlama Ruhum Artık Yanında...


BiLeKLeRiMDeKi JiLeT KeSiĞi DeiL oNLaR aŞKıMıZıN BeDeLi...!


EN

GÜZEL

AŞK

ZOR

OLANMIŞ!!



Olmuyor Birtanem olmuyor...yüreğinden uzaklarda çaresiz...



Bittim,Tükendim artık.Hayatın sonuna beş kala gel desem,Gelirmisn..




˙·٠٠•● Günlerim aglak Sabrin Sonu Selamete varsada faydasi yok˙·٠٠•●



Yasamak hiç Bu KaDaR agıR GeLMeMisTi



˙·٠٠•● ˙·٠٠•● BuNaLıM MoDuNDaYıM EfKaR'ıM HaT SaFhAdA



˙·٠٠•● Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksin..˙·٠٠•●



Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir :} :P



Hersey Biter...Su Taşı,Güneş Suyu, Zaman Güneşi,Aşk Zamanı,Söz Aşkı,Ben Sözü..



İcimi kanatan özlemlerle yaslanip, sonra da sessizce gitmeliyim bu dünyadan



Sen Benim Yanımda Olmadın 1 Saat Bile Olsa bunamı Sevmek Diyosun Heyyy Yalan Dünya



)(#)Ölüm Bile Sıcak Gelir İnsana Cehenneme Gidecegini Bildikten Sonra(#) |Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !



| Simdi Gidiyorum Sana Son Sozum Elveda!|Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !




˙·٠٠•●Unut gitsin, aksin Gözlerinden bir Damla Yas gibi..Unut ve diren Hayata, Rüzgara duran Tas gibi..·٠٠•●




Eğri Olsam Yay Gibi Elde Tutarlar Beni. Doğru Olsam Ok Gibi Yaban'a Atarlar Beni..



Boshwer, HepaynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…



Aşkın Bir klavye Gibi Bastıkca Seni Hatırlıyorum…



BeyNimdeKi Tek Güc oLan NefretiME Thank yoU… NefretiMi cekeMeyeN HerkeSe f*ck yoU


Genç Cılgın DeLü Sapik birsEyim Yaaa aaaaaaaa Manyaqmıyım ne cici &Seker Cocuk ........


˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠٠

˙·٠٠•● Seninle dogmusum Sensiz ölemem..Dünyayi verseler yine vazgecmem ..●•٠٠




¤ۣۜ..¤ ๑블๑◄███▓▒░░๑블๑ BakTım BakTım PenceReDen gOkYuzuNe DaLmıS GiTmiS RuHum GökYüzüNe... ░░▒▓███►ஐ ๑블๑


Das Passwort meines Gehirns und Herzens lautet Deniz = kalbimin ve beynimin Tek Sifresi Deniz.


{heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!!}

0 yorum: