Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Eylül 13

En Etkili Nickler

*Cicekler bahcesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm.
Düşlerim vardıgörmekten korktuğum,hislerim vardı söylemektenkorktuğum,şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum,şimdisen varsın kaybetmekten korktuğum.
*Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.
Aşık bir insansan mantığını unut, mantıklı bir insansan aşkı unut. Hem aşık hem mantıklıysan kıskanırım seni ben..
*Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen seni sevende seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur.
*Gidene kal demeyeceksin.gidene kal demek zavallılara kalana git demek terbiyesizlere.dönmeyene dön demek acizlere yakışır....
*Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem..
*Polis bi gün 3 arkadaşın evine baskın düzenlemiş.Sizi uluslararası kaçakçılıktan tutukluyorum demiş.Adamlarda ;"Abi biz Fenerbahçeliyiz uluslararası ne işimiz olabilirki?"demiş..
*GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..
*DUNYADA UC SEYI SEVDIM. SENI, KALBIMI VE UMIT ETMEYI. SENI SEVDIM SENSIN DIYE, KALBIMI SEVDIM SENI SEVDI DIYE, UMIT ETMEYI SEVDIM BELKI SEVERSIN DIYE
*seni denizdeki canlılara anlattım. benin canım sevgilim balıkları bile aglattın
*Bütün Kızlar Çicek Olsun Arı Olmazsam Namerdim...

3 yorum:

mustafaaaaa dedi ki...

sevmek herseye goze almak ise
sevmek her zmn seni dusunmekse
sevmek seni seviyorum demesine icten soylemekse
SENI COOOK SEVIYORUMM

ilk defa bi kıza söz yazıormm SENİ SEVİYORUM SÜMEYRA


MUĞLA/YATAĞAN GENÇLİK

Adsız dedi ki...

sevmek herseye goze almak ise
sevmek her zmn seni dusunmekse
sevmek seni seviyorum demesine icten soylemekse
SENI COOOK SEVIYORUMM

ilk defa bi kıza söz yazıormm SENİ SEVİYORUM SÜMEYRA


MUĞLA/YATAĞAN GENÇLİK

Adsız dedi ki...

bende soylemek ıstıyorum MEHMET seni sewıyorum...