Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 5

Anlamli Duygusal Nickleri

???yerimde olmak istemezdin düşün nasıl üzüldüğümü???.....

gecelerce=ağladım=gözyaşımı=sakladım=seni=çok=sevs im=anla=hayatımı=harcadım

{===}şu kısacık ömrüm sana değmezmişş{===}

sanki..dağlar..yıkıldı..üstüme..çöktü..dünya..o..a n..ölemk..istedin..sevmiyorum..dedin..yha

{{{{{ÖlMeLi yaDa gErİ DöNmElİsİnNnNn}}}}}

LJLJLJunuttum seni ben günahlar boynunaLJLJLJ

%%%AMA SENİ SEVDİM%%%

////HARCANIRIM UĞRUNA ALDIRMADAN ZAMANA DİYEMEM DİLİM VARMAZ DİYEMEM ELVEDA////

gÜlÜŞüN maSuMiYeTtir baKıŞıN ÖlüMüM bEnDeN UZaKlAşMa öLüMüM GiDiŞiNdİr

lay lay lom galiba sevmeler hopaşinanay galiba sana göre sevilmeler......

+++>>>sevdam sana diz çöker kalbim sana hükümdarrrr!!!<<<+++

>>>KURŞUN YARASI<<<

Y_A_R B_U Ş_A_R_K_I_M T_E_K S_E_N_İ_N İ_Ç_İ_N S_E_N_D_E K_A_L_S_I_N B_E_L_K_İ D_İ_N_L_E_R_S_İ_N

LJLJLJLJLJ kEnDi hAlİmE GüLüYoRuM LJLJLJLJLJ

•-->SENİ SONSUZA DEK UNUTMAM İÇİN KALBİMİ YERİNDEN SÖKMEYİ DENE

¤ۣۜ..¤çektiğim acıyı görmek istersen yüzüme bir kere bakmayı dene¤ۣۜ..¤

((¯`»¦«´¯))hUgO ((¯`»¦«´¯))

ஐ◄███▓▒░░sEnİ ÇoK SeViYoRuMஐ◄███▓▒░░ஐ

ஐ๑((-_-))๑ஐsana karşı gurusuzdur kalbim seni affedecek kadar sevdimஐ๑((-_-))๑ஐ


»¦«ne BiLiRsİn???Sen neYi BiLdİnKi..»¦«

mAsaLmI sANdIn EtKiLeMeZ ÖlÜm BeNi İnAn hİç!!!...


๑ॐbeni benden alan canıma can katan bu can sana kurban dayanamam!!!๑ॐ

^^^^mutsuzluğun bakışlarındaysa mutluluğun nerede^^^^

yaaa!!! adam gibi seveceksin yada severek adam olacaksın!!!

İnSaN DoĞrUlUğU kAdAr yAşAr dEmEkKi sEn HiÇ YaŞaMıYoRsUn........

12 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bu nickler güzel ama bide daha fazla olsa ne kadar güzel olcak

Adsız dedi ki...

harika nickler umarım devamı gelir başarılar

Adsız dedi ki...

gercekten cok guzel nıkler yazanlan tum herkese tesekkurler

Adsız dedi ki...

vallahi harika olmuştu..kim yapmışsa muhteşem yapmış tek kelimem tebrikler

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel yazan herkese teşekkürler ama devamını getirin lütfen

Adsız dedi ki...

süper devamı nerde ama yhaaaaaaa

Adsız dedi ki...

süper yhaa devamı nerde yhaaaaa

Adsız dedi ki...

bence nicklerin daha anlamlı olması lazım bence güzel olur

Adsız dedi ki...

mükemmel yazılar var bende eklemek isterim buraya bir msn nicki ama nasıl oldugunu biiilmiyorum iyiki böyle bi site var insanlar burdan kndilerinine msn sözü bulabiliyorlar bu siteyi kurandan ALLAH RAZI OLSUN VALLA cidden soluyorum ben 13 yasındayım 8 yasında msn actım ama burayı yeni görüyom be konyalıyım
harika şeyler var burdan a milli takımlarımıza ve askım asile hediyemmmmmmmmmm seni çkok seviyorum askım

Adsız dedi ki...

ya gerçekten mükemmel yaa demek aşk ve hayt insanlara neler yaptırıorr

Adsız dedi ki...

daha güzel şeyler olabilirdi

Adsız dedi ki...

sia