Güzel Sözler Aşk Sözleri Yazıları

9 Haziran 2017 Cuma

Kapak Sözler

Bugün sizin için açılışı kapak sözler ile yapıyoruz. Kapak lafların kullanılacak yeri hep çıkar karşınıza. Gerek eski sevgiliye, gerek yeni sevgiliye. Gerekse hiç ummadığınız birine ya da arkadaşlarınıza. Size yılın kapak sözlerini paylaşıyoruz. En beğenilen kapak laflar:

Kapak Sözler

Bana hep soruyorlar, o kızı ne kadar sevdin diye. Şaşırırsın diyorum ki hep hak etmediği kadar.

Gideceksen git, inan ah etme bile etmem sana. Bilemem şu sebeple isabet eder mi ikiyüzlü suratına?

Aşk Sözleri
Aşk Sözleri
Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne garip olurdu diye düşünürdüm. Meğer senelerdir yazışma kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.
Kendine yakışanı sev, her insana yapışanı değil. Kapak olma, bu hayatta.




Hepimiz doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse uğraşmaz, doğru insan olmak için.

Sana güzel bir face kapağı yapardım fakat senden bir tek klozet kapağı olur yorma beni.

Güzel Kapak Laflar

Yalan akıllı insanın işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer aklın yetmiyorsa yalan anlatmaya, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.

Ümit ederim bana hak verdiğin gün, hala benim umurumda olursun, ama sanmıyorum bu söz de sana kapak olsun.

Kapak Sözler
Kapak Sözler
Şu hayatta öyleki insanoğlu tanıdım ki, karakter tahlili yaptırsalar o bile negatif çıkar.

Not: Güzel Sözler yazımız.

Sevgimin kıymetini bilmeyenin sonu kötü, yokluğumu tadar yok olur o varlıkta, bilemez hiç sözler yitirir anlamını.

Dilerim ki, bigün benden yana şikâyet etmiş olduğu ne var ise onlara muhtaç olmasaydın.

Bırakacağın eli asla tutma, tutacağın eli ise asla bırakma laflar a ise hiç inanma. Düzmece sevgilere gül olmaktansa, gerçek sevgilere diken ol.

Güzel Kapak Laflar
Güzel Kapak Laflar
Bazı bayanların şövalye sandıkları adamların, aslına bakarsak alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya vakit alıyor, kapak sözler e not düşelim güzel laf.

Avcumun içi kadar yüreği olmayan insanların saç teli kadar aklı var.

Boş o aşk sözleri, sen iyisi mi unut beni.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !