Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Temmuz 3

Kapak Laflar

Bugünki başlığımız insanları eğer sinir etmek istiyorsanız size göre Kapak Laflar. Ama bu insanlar sevdikleriniz ve bu sefer kapak edici sözler de bir süpriz yapacağız. Yazdığımız sözler lanet okumayacak damar sözler olacak ve sözlerin barındırdığı güzellikle kapak edeceğiz. Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim, bu sözleri yazarak karşımızdakine asla bir daha benim gibisi çıkamayacak karşına mesajını vermiş olacağız.

Kapak Laflar

Tüm bu güzel sözler ve kapak laflar tarafımızca denendi. Bir de siz okuyun bakalım beğenecek misiniz?

» Bilinmeyen diyarlarda günlerdir yürüyor sürünüuyorum. Unutulmak korkusuyla her dakika ağlıyorum. Rüyalarımda gördüğüm tarifi zor kız, beni vursunlar fakat sana dokunmasınlar.Ümit iklimine seni yazsınlar!

kapak laflar
kapak laflar
» Sonsuzluk koyuyorum ismini sensiz günlerin, senli anlarla takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende, ben seni sonsuzluk kadar oldukca fakat oldukca seviyorum....

» Zaman zaman yok olmaktayım.. Tüm ışıkları kapattım ama uyumadım görmüyor musun.... Gök yüzünde güneş hep olsa da ben ilk günkü gibi yalnızım. Seni çok seviyorum........ Gözlerimde görebilirsin bendeki seni....

Kapak Edici Sözler

» Varlığınla süregelen bir anın bir yılın sensiz harap olmasına gönlüm el vermiyor, aklımda bulunduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Asla Sensiz Kalmazdım !

» Günleri bitsin diye yaşıyorum güzel sözler hep seninle anıyorum, sıradan serkeş, bunun sebebi ne biliyor musun gece hayallerime geliyorsun, seni görüyorum hep. Sayıklıyorum adını.




» Seneler Sonrasında Düş Kırıklıkları İle Geldin Ve Düşlerle Gidiyorsun.. Aslen Ben Sana Türkçeyi Konuşmaya Zorunlu Olduğum Kadarından Fazla Zorunlu Oldum Kapak Edici İyi bir tamlama bu.

Önceki konularımızdan: Özlü Sözler

» Deniz kumlardaki izleri siler fakat asla birşey kalbimdeki sevgini silemez. Seni ölenceye dek seveceğim.

Güzel Sözler

» Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin, senli günlerle takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende, ben seni sonsuzluk kadar seviyorum. Kapak laflar konusuna aynen devam arkadaşlar, ama dediğimiz gibi güzel sözler ile.

Kapak edici sözler
Kapak edici sözler
» Günden güne yok olmaktayım.. Tüm ışıkları attım bir kenara anlamıyor musun.... GÖKYÜZÜ GÜNEŞ OLSADA SENSİZ YİNE KARANLIKTAYIM.... Seni seviyorum........ Gözlerime bak göreceksin.... 

» Varlığınla süregelen bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda bulunduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Asla Sensiz Kalmazdım !
Ne düşünüyorsun?

4 yorum:

Admin dedi ki...

geçen ay bursa görükle de bir arkadaşım 2 daire aldı. 330.000 tl.ye.

daireler 1+1 net 48 m2. giriş katı 2 daire . müteahhit evleri eşyalı teslim ediyormuş. eşya dediğide kombi. tv, köşe koltuk, yatak falan.

geçen hafta konuştuğumda caddeye bakan daireyi 1.100 tl.ye arka tarafta ki daireyi 1.000 tl. kiraya vermiş.

kiracıların birisi bursa da çalışan 1 genç mühendis. bekar.

diğeri 2 bayan öğrenci.

bu genç nüfus ve nüfus artışı olduğu sürece patlaması çok zor.

haaaa o 750.000 - 1.000.000 veya daha yukarı konutlarda ki durumu bilmem. oralarda bir sıkıntı olabilir bak.

Adsız dedi ki...

son 4 yıldır yarın iyi birşey olucak umuduyla yaşıyorum herhangi bir değişiklik yada iyi birşey olmadı üniversite de elime geçen sadece kyk bursu var şu zamanda ufak eğlencelere bile para ayıramıyorum kıt kanaat her ayı geçiriyorum hayatım için planlar yaparken hayatın kendi planları varmış kendi hayatımı kontrol edemiyorum sanki ipler benim elimde değilmiş gibi ama yaşıyorum bir umutla hala.kendime 10 yıl verdim 9 yıl kaldı düzelmezse hayatım bu süreden fazlasını kaldıramam.

Adsız dedi ki...

sanırım ben de varım. sözümün eriyim çünkü kimse bunu bilmiyor.

yazacak çoo..k şey var lâkin o güç yok. yakın zamanda yine satıldım. yine binlerce kilometre gidip insanlar tarafından satıldım. ha bu arada 26 yıl içerisinde ilk defa uçağa bindim. 130 bin+ kilometre yol tepip ilk defa uçaga bindim. sanırım otostop ile yolculuk etmekten kaynaklanıyor. ama aklımdan da ''ıımm yürüyen uçah'' geçmiyor, bir gün gelecek ve ben o uçağa da otostop çekebileceğim.
tek dostum yazdığım yazı. tekrar etmek güzel ve tekrar ediyorum; insanlar yalancı, iki yüzlü.

ve şöyle ki; hey hayat ben de nefes alabiliyorum farkında mısın?

Adsız dedi ki...

çok yalnız ve mutsuzum. bana kimse ilişmesin ve yorganımın altında ölmeyi bekliyim istiyorum. şu hayatta istediğim hiçbir şey olamadım. bir türlü o insan olamadım. o insan hani bildin mi onu? kesin bildin çünkü içimizdeler. hani şu ne yaparlarsa yapsınlar sevilenler, hani şu işleri hep yolunda gidenler. hani her şeye sahip olup yine de dünyanın yükü omzunda gibi senden benden dertli olanlar. heh işte bildin onlar. ulan acını bile anlatamazsın en çok acıyı bile onlar çeker çünkü. aşk hayatı hep çalkantılıdır. hayatımda kimse olmazsa ölürüm hastalığına yakalandı muhtemelen garipler. hep bi aşk acısı. her seferinde başkası için çekilen aşk acısı ama yanlış olmasın. elindekini daha tam tüketmeden yedekte beş tane bekletenlerden. ben bunlarla mutlu olmazdım. ama bu hayatta yalnız bunların prim yaptığını görüyor olmakta ciğerimi dağlıyor. ne yazsam ne desem bomboş. daha da iflah olmam. ömür bir gün o da bugündü. ben bugünlerimi hep boşa harcadım. varoluşsal sıkıntılarımla harcamaya da devam edeceğim çok açık. hiç değer görmemek çok kötü be sözlük. insanın kendini değersiz hissetmesi ne büyük acı. parasız olmakta çok zor. zaten ikisi bağlantılı değil mi? paran varsa değerin de var. istediklerini para yüzünden yapamamak ne kötü. bişeylerin değişeceğini bilsem daha çok yazarım da değişmiyor işte. kısaca hayat çok boktan ve gün geçtikçe düzelmeyecek diyelim bitsin.