Güzel Sözler Aşk Sözleri Yazıları

3 Nisan 2017 Pazartesi

igrenç espiriler

Erol un selamı var. Hangi Erol ? Profiterol.
Hakan şükür sakatlanırsa kim taşır ? Hakan taşıyan.
Wolksvagen passat, şahsi oynama.

iğrenç yazıları 2017

Adamın biri burda yalana yer yok demiş, yalan ayakta kalmış.
Yerin kulağı var benimde kulağım var ben yermiyim? Hayır yemem.





Dikkat dikkat ! Kaptan pilotunuz sesleniyor : igrenç espiriler Çıkarın beni bu kaptan!
Adamın biri yolda elli lira bulmuş, ayaklı lira bulamamış.

komik sözler
komik sözler
Geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi, bahçeye çıktık.
Adamın biri yarın ölücem demiş, yarmışlar ölmüş.
Adamın biri televizyona çııkmış, indirememişler.
Merhaba ben çağrı ! Hangi çağrı ? Cevapsız çağrı.
Celin Dion başka bişey demiyon komik sözler bu ericsson, başka erik yok.
Cem uzan. Uzandım

Adamın biri kim vurduya gitmiş, kim vurdu evde yokmuş.
Kim vurduya gittim birazdan gelicem.
Bi adam şoka girmiş karısıda migrosa.



Buna kim inanır ? Kadir İnanır.
Sana denizanası taklidi yapayım mı? Yap ! Deniz gel yavrum.
Adamın biri varmış, ikinci dönem düzeltmiş

  1. Adamın gözü dalmış, burnu yaprak.

Adam gülmüs, karısı lale.
Adamın birinin kafası atmış, karısı tutmuş.
Adamın biri hakkını aramış, meşgul çıkmış.
Adam donmuş, iğrenç sözler 2017 karısı fanila.
Adam basmıs, karısı soprano.
Adamın metresi varmış, kadının santimetresi.
Adamın evi yanmış, odaları düz.

komik sözler 2017

Adamın karnı lafa tokmus, gözü aç.
Adamın saçı kırmış, sakalı çayır.
Adam düşmüş, karısı gerçek.
4. Murat neden intihar etmiş? İlk 3′e giremediği için.
Saçmalanmaz, saç taranır.
Abi geçen gün sana taksimde rastladım önden tanıyamadım arkadan çıkaramadım.
Zencinin biri koluna bakıp kendini görmüş çünkü karakolda ayna varmış.
Mutlu musun ? Hayır İstanbulluyum.
Taksime cami yapmasınlar gitsinler başkasının taksisine cami yapsınlar.
Yumurtanı sahanda mı seversin yoksa deplasmanda mı ?
Çakmağım yok ? Anladım o zaman sana iyi bi çakmak lazım.
Adamın birisi bol keseden atmış dar keseden eşek.
Adamın biri yarın öleceğim demiş, yarmışlar ölmüş.
iğrenç sözler
iğrenç sözler
3 Japon 5.kattan sırayla atlamış, Japonlar ölmüş sıraya hiç bişey olmamış.
Erken yat çavuş olunca 2017 komik yazılar yatamazsın yoksa.
Bana yamuk yapma! Ama kare, çember falan yapabilirsin.
Sen kolayı seçiyorsun herzaman olduğu gibi ben ise fantayı.
Japon yapıştırıcım var ama etrafta yapıştıracak hiç japon yok !
Allah; yürü ya kulum dedi, bende arabamı sattım !

  • Annem unu eledi finale çıktı !

Kocamızla ortak bir noktamız var aynı gün evlendik.
Biz sade vatandaşlarız, zenciler ise kakaolu.
Köstebekler, ben beklemem !
Abi ben davula geçerim, yeni gelen arkadaş elektro gitarı alır, sanada bası veririz !
Seven up - Sevmeyen down !
Cenaze namazımı; Jack Nickholson !
Top yan ağlarda biz 2017 komik sözler  ağlamazmıyız !
Çayınızı kupada mı istersiniz ligde mi ?
Bu sene öss sorularında 4 şık 1 tane de rüküş varmış !
En uzun minibüs hattı kartal tibet.
Dostum ben sana birazdan dönerim, akşama iskender.
Geçen gün Bursa başvurdum çıkmadı, meğer İstanbul başvurmak lazımmış.
Kardeşim daire kiralamıyorsan, dikdörtgen kirala sende !
Kullanılmış orkid’ e ne denir ? Red kid tabii ki !
Realist şöföre ne denir ? Sürrealist !

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !