Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Nisan 28

Siz hiç sevdiniz mi bayım?

Seninle yalnız olduğumda
Beni yine evde olduğumu hissettiriyorsun
Seninle yalnız olduğumda
Beni yine bütün olduğum gibi hissettiriyorsun

Aşk Sözleri
Aşk Sözleri
Beni yine gençmişim gibi aşk sözleri hissettiriyorsunSeninle yalnız olduğumda
Seninle yalnız olduğumda
Beni yine eğleniyormuşum gibi hissettiriyorsun
Ancak uzaktaysan seni hep seveceğim
Uzun süre kalacağım seni hep seveceğim
Söylediklerim ne olursa olsun seni her zaman seveceğim
Seni her zaman seveceğim

Seninle yalnız olduğumda
Beni yine serbestimmiş gibi güzel sözler hissettiriyorsun
Seninle yalnız sözlerin olduğumda
Beni tekrar temizmiş gibi hissettiriyorsun






  • Ancak uzaktaysan seni hep seveceğim
  • Uzun süre 2018 aşk kalacağım seni hep seveceğim
  • Söylediklerim ne olursa olsun seni her zaman seveceğim
  • Seni her zaman seveceğim


Ancak uzaktaysan seni hep seveceğim
Uzun süre kalacağım seni hep seveceğim

Güzel Sözler
Güzel Sözler
Söylediklerim ne olursa olsun seni her zaman seveceğim
Seni her zaman 2018 güzel yazılar seveceğim
Seni her zaman seveceğim
'Çünkü seni seviyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ulaşmak istediğim yaşama sevinci ve bir taraftan da o en tatlı saatte uyumaktan nasıl vazgeçeceğim hüznü.
ben de 6 da kalkarım ama bunu istanbulda nasıl yapacaksin ki? kosmaya nereye gideceksin burada sokak aralarinda koşsan hırsız sanarlar yada köpekler kovalar. hadi diyelim koştun, eee dus al hazirlan vs ise gec kalma ihtimali var; yada yorulup iste uyuklama ihtimali var ; var da var.