Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 1

İçimdeki duygular

Rüyaların en güzelini görürken Allah'ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki;en masum anında sana kimseler zarar vin

Umutlarının bittiği yerde düşlerine sarıl;düşlerini sözleri paylaşacak birini ararsan ben buradaıym

BIZ NE KADAR KIRMIZI PABUçLU SIRIN KIZLARLA DANS ETMESINI BILMESEJTE,KARTAL'IN BILE UçMADIGI,SAHIN'IN BILE YUVA YAPMADIGI YERDE,SEYTAN'LA DANS ETMESINI Güzel Sözler BILIRIZ

Güzel Aşk Sözleri

SENI TANIMADAN öNCE BEN DEILDIM,SENI TANIDIKTAN SONRA BENDEKI BENSIZLIGIN ASLOINDA SENSIZLIK OLDUGUNU ANLADIM

aşk yazıları
aşk yazıları
Ne seni unutacak kadar zaman aşk yazıları 2018 geçecek,nede geçen zaman seni unutturmaya yetecek,bırakıp gitmemde unuturum sanma,zaman alışmaıy öğretir,unutmaıy ASLA

DALGALAR KIYIYA çARPARKEN SU SEVIYORUM
Yabancı binalar önünden geçiyorum sessiz, içimde bir ses var benden sessiz

Bataryası zaıyf rüyalarımızın kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası sebebiyle ulaşamadık

öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün

UNUTMA,UNUTULANLAR,UNUTANLARI,ASLA UNUTMAZLAR

Laıyk olduğun yer seni kabul etmese bile,Giydiğin gelinlik yerine kefen olsa bile, Ardından gözyaşı dökenin olmasa bile,Bekleme artık dönmem sana,Gözümde olsan bile

Gözlerin bu sevdanın en güzel haliydi beni kendine aşık edeceğin her halinden belliydi yaram derindir aşkın için dağları delerim

DOST VURULUNCA DEGıL,''unutulunca öLUR" VE BIZ SEVDıKLERıMıZı KIR CıCEGı GıBı AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GıBı YUREGıMıZDE TAŞIRIZ!!

Sen çölde tek bir çiçek olsaydın

Güzel sözler
O boncuk gözlerini izlemek Ortaköyden boğazı izlemekten bin kat daha iyi


  • Bilmemekte zengin çocukları gibi parlak taslar üzerinde dans etmeyi elbette biliriz allahina kadar delikanlı gibi sevmeyi!!

  • Bize Adıyamanlı Derler Biz Kırmızı Pabuçlu Güzel Sözler Kızlarla Dans Etmeyi Bilmeyebiliriz Ama Şahinin Yuva Yerlerde ölümle Dans Edebiliriz
Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri yılbaşı sözleri güçlendirirTıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi

2018 Aşk Yazıları

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, uğrunda ölmeye değer gülüm

Dünyada 2 renk gül olsun,biri kırmızı diğeri beyaz,sen beni unutursan kırmızılar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun

Kim bilir hangi aksam güneşle öleceğim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEğıM'
2018 aşk yazılar 
Bir gün bir rüzgar eserse oralaraBenim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla

Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce

Sari giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kim bilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun

Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam den sözleri Geçerken ıpler Kopsun,Düştüğüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN

Yalnızlık gecelerin,ümit bekleyenlerin,Yağmur Güzel Sözler sokakların, Tebessüm dudakların, Sen ise yalnız benimsin bir tanem

Gül bahçesinde geçsele ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsa da ölüm, uğrunda ölmeye değer gülüm

Eğer beni bu sokakta,bu semtte,bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, Gözlerinin daldığı yerdeyim

Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasınsevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasınmutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yağ yakmak için en ideal spor zamanı, aç karna, sabah uyanıldığı vakittir. tabi aç karna olduğu için hayvan gibi abanmanın alemi yok. bayılıp kalmayın sağda solda `:`
kışın bu sabah 6 olayını yapabiliyo mudur soğukta bilmem ama yazın yapmasının nedenlerinden biri şu olabilir:
ne demiştik, uyanıldığı vakit aç karna yapılacak. e geç uyanıyoruz, havanın sıvaklığu değil de güneş çok fena yakar koşarken yazın. güneşte yanmamak için güneş doğmadan evvel hafiften de serinlikte koşmak için uyanılası bir saat.