Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ekim 13

YalNIzlIk nickleri

sözLéRim yaLanDı néFréT éDéméDim ki O’nDan…!




ßiLséydimm RuhuNun saTıLıq oLduğunu saNa éméq
wéRirmiYdimm..ßiLséydim éLLérDé zéwkTé oLduqunu saNa sOnum déRmiyYD!m…



Karanlık bir oda
her yer kapkara burda,
işte hayat budur
herkesi beklerim buraya
ama beni yalnız bırakın
kendinizde yalnız kalın
ancak bu şartla...




çoqq ani oldu bu veda'n...
ne hayallerimiz vardı gerçeklecegini sandıgımız...
ne umutlarımız vardı içinde birbirimizi saklaıgımız...
dönmeyecegini bilsekde acı veriyor işte.. =S



UzaKLk sénde gizLi,YanLızlıK isé sadeCe yeniLgii.UntMa!!BiRisinin yaNınDa olMasını İsTiossan,sadeCe DüşLe..




Kötümser bir şekilde bakan yok bana
Karanlık bakar ama o iyidir aslında
Çünkü düşünme fırsatı verir
İNSANA...!!!!
 yepyeni msn sözleri



Karanlık, bir ışıkla dehşet verir aşk aslında çünkü yalnız kalamazsın gölgen vardır yanında



Hayatına GirenLer Ve GidenLer,Hep Senin ÇağırdıkLarın Ve GönderdikLerindir...


вєη aкLi qєLqiт σLaηLaяdaηiм...
ηє кadaя Sєωмєdiм dєSєLєяdє
вєη σ diγєηLєяiη єSкi ''aSк''Laяiγiм...




Şizofren çıkmazında intihar provaları, Melankoli olmanın acıları,




melekLer ßiLe sevqimin adını koyaMadı


YalNIzlIk nickleri 
Bir yanda mutlu ben
Bir yanda çaresiz, sevgisiz, ümitsiz
Bir yanda gülen ben
Bir yanda boslukta, hevessiz
Neresindeyim bu hayatin ?




ne KadaR umuRsadıqıNızı ßiLmezLeRse..ne KadaR ßiLdiqiNizi umuRsamazLaR..!![anLayaNa]




УοℓυМυZ вεℓℓі,,УοℓdаŞıМıZ вεℓℓі.
RεИqіМіZ вεℓℓі,,ТаяaFıМız ayrılık вεℓℓі.




Küçücük yüreğin
Yorgun çaresiz
Yalnız durunca

2011 msn nickleri 
Kapınır aşk her uyandığımda
Yoksun yoksun
Her gün bir damla yaş
Akar yüzüme

0 yorum: