Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ekim 8

AcIklI msn nickleri




Ağlattın beni arkandan...Sonra güldün arkamdan...Konuştun hep durmadan...Ben öylece bekledim anlamadan...



ßir Kayıp Enstrüman Gibi Kullanırdın Sesini…


savunmanı iyi yap !
idamLa yarqıLanıorsun çoğu yürekte...



"bitti" diyémém sânâ. .
âmâ bitti. . .


Dönmeliyiz arada arkamıza bakmlıyız uzanıp
bıraktıklarımıza...
Acımalıyız tadımızın en güzel zamanlarında gülmeliyiz ağlarken..


öLmeLi yada qeri dÖnmeLisin

Kaybolmuyorsun,
Bitmiyorsun,
Çoğalmıyorsun,
Eksilmiyorsun.

Gittin, durdum.
Duydum, sustum.
Konuştun, kırıldım.
geldin, yıkıldım.



   2011 nickleri
TÜKETİLEN Her Şeyin Bir SONU Var...



kelimeleri gittikçe kesinleşti keskin kelimeler anlamlI ümitlerini yıktı yok oldular hepsi ve adına "HAYAT" dediler bunun..
oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee..



Duymâk İstérsé Sévén Sévdiqinin FéryâtLârını
SéviLén dé Duyârmış KâLptén İçi SızLârmış.. SöyLé SéviLen !
Duyuyor Musun FéryâtLarımı?




ama Sn ağLayaMaSsnn.. Sn eRkek adamSn!...qüLen yüSünün aRdnda
qiSlice kanaYanSn...

Bebeğim kocaman onu tutamam,
EvciLik oynarken ona kızamam.


AcIklI msn nickleri

ßen iyi niyet kavramının kaLmadıqı şu zamanDa saf 1 Dünya kurduqumuz ÇOCUKLUMU özLedim..


Tahtıma Göz Dikenler !!
Ben Tahtayken Sakın Oturmaya komik Kalkmayın!!

 msn sözleri


ßuz qibi eLLerim
eLLerin eLLerimde değiLken...

0 yorum: