Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ekim 31

KasIm msn nickleri

Şimşek çakışı misali beş saniyelik gelip geçendi ağlamacıkların.

Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..

Ben nakit bir sevgiyim,karşılıksız hediyeyim,susuz bir bedeviyim..

En zor anda bir devadır hoş sesin,kendinle utanmadan konuş!...

Yüz psikopattan birinin açık kaşı...

Çocukken çizdiğim resimlerde iki kuşa selam eden güneş vardı...

Ruh halime egoist psikolojilerinizi aşılamaktasınız neden?

İlk sigarayla merhabalaşmamda kendimi kabile reisi sanmıştım.

Yazdıklarımın hepsini kaderden çaldım.

Rüyalarımdaki işaretlerle güne üzgün başladım.

Korkularımı istemeden besledim.

Kimlik krizi geçirenlere dualar ettim.

Tanıdığım beş kişiden dördü bana aynı soruyu sorar.
Bunca varlığın rahatlığında neden Sagopa karamsar?
Ne bileyim ben life goes on ....
  moda girmiş sözler  
Çığlıkların hakimiyetindeki bu haykırışlar aleminde, kaç dizeyle tanımı yapılacaktır mutluluk senaryolarının?

Benim modum nedir? Salla durum ne olursa olsun.

Ben ve bedenim yaşlanırken vakte hiç de aldırmazdık.

Salağa yattım uyuya kaldım, ikincilere tövbeliydim.

Aslında kendi elimin kiriydim kendi lekemi çözemedim.

Dudaklarım yalpalar, tekerrür kapını ısrarla çalar. Aç ya da açma en iyi sen bilir, unutma her kapıyı açar elbet çilingir.

Son vedanın adını elveda koydum.

Umut çocuklarımı bugünlere getirebilmem uzun zaman aldı.

Berduş halim arbedemde yumruklarımı sıvazladı.
KasIm msn nickleri
Cehennemde yaşadığım için cennet hakkımdır.

Adımı duymayın kaç yazar kalbim tanıdığım en iyi yazar.

Nedense işler karmakarışık işler, kalbim sevdiğim özler, hani varya bazen özlü sözler onları düşünüp dolu gözler!

Saygım senin xxxxxx n olsun kaygım benim aşkım!

Bir basit kelama kurban gider kurallar.

NERDE ÇOKLUK ORDA HAİNE TOKLUK,YALNIZ KAL VE AKLAN !...

HAYAT EN YAKIN DOSTUMDUR, HEP YANIMDA YÜRÜR. BİRGÜN BENİ TERKETSE KEMİKLERİM ÜZÜNTÜDEN ÇÜRÜR.
yeni nickler
İNANÇ BİR TARLADIR, HEDEFİ OLANLARIN SÜRDÜĞÜ. GÜLMEK BİR MÜKÂFATTIR, AĞLAYAN GÖZLERİN GÖRDÜĞÜ. ÖLÜM BİR KARANLIKTIR, TÜM IŞIKLARIN SÖNDÜĞÜ.
MADALYON 2 TARAFLIDIR, İYİ VE KÖTÜNÜN BÖLDÜĞÜ.

SEVGİ TUTUKLU BİR KRAL, ESARETTEN BEZMİŞ MEĞER. AŞK BİR MÜLTECİ, GÖÇÜP GİDER, BİLMEZ DEĞER.

0 yorum: