Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Nisan 21

sinirli nickler

kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaqsada hayat qüLüorumm:/


O küçük kız artık şarkı söyLemiyor . . .




Kötü bi çocuk olmadıgımı anlamam onbeş yıl sürdü ama iyi bi çocuk olmayı bırakamazdım.... Çünkü çok Kötüydüm !



Üst üste kırılmıştı HayaLLer.Islanırken benlikleri anlamsız bir günde yağmur yüklü sözlerleiki uzak insandı ıslanan ve ıslanırken aglayan.İhanet değilkendi kendinin kalbini kırmacinayet senaryosu hiç değilartık sadece merhaba'nın hoşçakal oLma haLi…

SuçLudan kısa bi ithaftır !



iLaçLarını aL en rahat pijamaLarını giy güseL bi fiLm koy o sırada hafif bi yamur yağsın eLindeki sıcak çikolatandan son yudumunu aL en sewdiğini düşünerek küçük bi çocuk gibi uykuya daL uyandığında iyiLeşmiş oLman diLeğiyLe..



Direk kana karışan şeyLerden uzak durmak faydaLıdır !!!



ÖLÜRSEM EKO SİSTEM BOZULUR


GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
sinirli msn yazıları
*Beni ßıRaKma...*


[^_^♥]



İçimizde ne çok hırsız varbiri aldı beni götürdü sattı*hemde yok pahasına.
Ah şu hırsızlar..her gece rüyamda senin kılığında dolaşırlar..



"Hayatımdan bi çok kişi sildim.Bazen o sildiklerimi özlesemde ben yapmam gerekeni yaptım.Ama şu an mutluyum..Daha fazla canımı acıtmayın çünkü herseferinde bişi kaybetmekten yoruldum..Tek sözüm şu BENDEN VE SEVDİKLERİMDEN UZAK DURUN!!"



sinirli nickler 
Hayattaki anlamszlıkları anlamlaştrmak için
çaba gösteren ve anlamsz veya anlmlı harektler
ypmak için uraşan anlamsz salak insnlardan bıktm...!!



Attığımız her adım senkronize ..(:



Sayfalarca yazdım sizi.
Sonra buruşturup attım hepinizi.

Ne sahibim ol ne de benim...


giderim bu diyardan yüreim bana kalmışsa... (!)


Bilip söyledikleriniz yasadıklarımı ifade etmez..


☻☻☻(KuM Kعdĭکĭ)█☻


☺☻☻☻H€R$EY Y@L@N ßİR T€K ߀NİM G€RÇ€K OL@N☻☻☻☺

Káç öLüm wár$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLar Káßu$ Y!né Korkuy0ruMmM..!

ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...séN qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!

bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN

bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde beN yokum

-..Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA..

acımasızca geçp gidn zamandn geriye qaLan sadece YaLNıZLıK..

..Beni Görüp Kendini Sınama….Görebildiğin Kadarım….Hayat Bir Kumar İse Zarları Ben Atarım..

-..!!!!Gözlerimi kapatıp Mavileri ağırlasam değişirmi hayat bilmem!!!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sen+ben:biriz
sen-ben:hiçiz
sen/ben:bölünmeyiz