Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 10

romantizm msn sözleri

Bilmeni isterdim birşeyi
Senı ne cok sevdigimi ~



x
"elveda" demek gibi biliyor musun!

A ş k t a haram olmaz..







Yastığımda kaLmış
Yüzün ..











Tonla suskunluğu taşıyordu bazı sözler…
Bazı sözler ise yüklenilen anlamları dahi kaldıramıyordu…
Kadın hiçbir alfabede yer almayan bir sesti…
Sustu !







Yasak denizlerde yüzüyoruz.
Oysa biz
kulaç atmayı bilmeden.
Sense bana eski bir şarkı sözleri dinletiyorsun bir hadise var kimse
bilmiyor!
"Yalnızlık" düğümlenip "sen" çözülmek ne garip şey...







Adının üstüne
Anılar koyma.
Sen mezar değilsin
Anılar
Adının ardından gelsin
Sen duvar değilsin







 duygu sözcükleri




'Mecnun değilsen sus! O aşka nail olmayan için Leyla sırf bir cisimden ibarettir..'











Her sayfa başka bir mevsim
Her paragraf sevimsiz ..
bu yüzden
s e v m e d i m
seni








Cevaplar sorulara `gebe`













Yakına bakarken de küçüldüğüne göre yakın olan aydınlıktır
aydınlıktadır.
uzağın payına karanlık düşer.
zaten karanlığı kimse yakınında görmek istemez !



romantizm msn sözleri



Hala aşk kokuyorsun .











Senin buraya gelişin bizim
g e l
dememizden ziyade onların
g i t
demesindendir.









Bilmememek mutluluktur ~











Sadece ‘ sevilmek ’ harekete geçirir donmakta olan bir kalbi ve
hızla çarpan bir kalptir her seferinde dünya üzerindeki onca güzel şeyin sebebi…
Yani…
Sızlayan yerinden sevmeye başlamalı bir insanı.

Sevdiği kadar da sevilmektir zaten bir acının yara bandı.











...Alışırım seni yalnız düşlerde okşamaya
Bunun verdiği mutlulukta az değil ki... *










Üç noktası oL haЧatımın. . Hiç biTme .♥








seninle geçen her saniyemin
Bir adı sevgi bir adı aşk !
Artık hiç üşümeyen yüreğimin
Sebebi Sen anlamı aşk .





Sen gittin ben gidemedim ;



Ben Bir Kül Olsaydım' Eğer Üflediğinde Uçardım~

0 yorum: