Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 3

canım nickleri

Bir yaLan Sonsuz DeneCek Sevgiyi BitiReBiLecek
KadaR GüçLüdüR


Tanımaz Oldum Yüzleri


korkar oLdum 1 darbe daa aLırmıım korkusundan (!)



Dünyayı yağLamak Lazm pasLnDı dzgüN dönmüYor



'Zorsam' koLayı 'Soğuksam' sıcAKı 'HavaLıysam' sönüğü'Ciddiysem' cıvığı'AsiLsem' bAsiti vAr !!!


Varlığında yokluğunda bir savaş aslında…


Artık düNyamda deiLsn…UmruMda hiiiiÇ deiLsin


Sen gerÇkleri unuTaLı ço0K oLmşkayboLdun


qeLdim qöRdüm ' Sén ' dediySen
ZoR dünyamın TakdiRiySen
Şimdi SihRim SonRa ZehRim oLaßiLiRSin

kendim giderim yarınlarıma

gє¢єує уєηι şιιяℓєя gєяєкgємιує уєηιƒıятıηα

Prensesler * ___________i ч i _b i l m e l i ч d i____´______
´
kimlerle tarihe geçeceklerini

vurulmuş * bir insanla __`_ k u r t u l ma ч ı_ ´ ___ düşlemenin
onu bir kez daha’ vurmak oldugunu


уα öℓüρ∂üşüηмєуι вıяαкıρ кєη∂ιηι ѕσяgυℓαуα¢αкѕıη
уα ∂α кєη∂ιη ѕσяgυℓαмαуı ∂üşüηüρ öℓє¢єкѕιη
canım nickleri 
¹º§µz ølмªz!


кımınĿε dans εττığınıze dıккaτ εdın ;
coк кısının τopuğu кırıĿdı[ √ ]

нαуαт ѕєиιиℓє güzєℓ " Ċαήıмıή ìςí '' ѕα∂є¢є ѕєиιиℓє!

Ben dostlarımı ruhumla severim
O ne durur Ne de unutur*

┼siчaђ мέŁέк ┼
özüme söZüme döNdüm !!

kLavye deLikanLısı oLmayın

YüReqiN taşLaşmış
yaşaRsıN aşksız!

gönLümün dipte kaLan kısmında aR$ivLenmi$ onca yaRa


bu aŞkta en büyüK hata senSin


KRal yokken coşar soytarılar
Kral yokken efelenir çakallar
verilen aranın sonu var
Kral mekâna gelince köpekler ayağa kalkar



нєякєѕ кσηυşυуσя вυя∂α; αмα вєη ∂υумαк ιѕтєgιмι ∂υуυp
göямєк ιѕтє∂ιgιмι göяüσяυм!



Seи ∂e bir ∂üşтüи kiмiи cebiи∂eи ∂üşтüğü beLLi oLмayaи


[̲̅k̲̅][̲̅a̲̅][̲̅d̲̅][̲̅e̲̅][̲̅r̲̅][̲̅i̲̅][̲̅m̲̅][̲̅i̲̅][̲̲̅̅][̲̅s̲̅][̲̅e̲̅][̲̅n̲̅][̲̲̅̅][̲̅m̲̅][̲̅i̲̅][̲̲̅̅][̲̅ç̲̅][̲̅i̲̅][̲̅z̲̅][̲̅d̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅][̲̅k̲̅][̲̅i̲̅][ ]

[̲̅ö̲̅][̲̅l̲̅][̲̅ü̲̅][̲̅m][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅][̲̅d̲̅][̲̅e̲̅][̲̅n̲̅][̲̲̅̅][̲̅o̲̅][̲̅l̲̅][̲̅s̲̅][̲̅u̲̅][̲̅n̲̅]


Artık eminim her şey içimde filizlenip istersem büyüyor bakmazsam çürüyor


кєη∂ιмє özєℓιм ѕıкıуѕα уαкαℓα!



hayat msn sözleri
Geçmişte ettiğin yeminlerin hükmü geçer mi tozlu yarınlarına


feиα ħeмđe иe feиα


yaLanLarDa

kayBoLmuşLuk var
Bu ara herkesDe


"BenimLeÖLürsüN"


Affétmék ßüyükLüksé Sén Affét ßén Affétmém!!





Sén Hangi mévSimin YaĞmuRusun söyLé !
ßu ısLaTıp yok oLmaLarın niyé ?!



Siyah mı aksaydı gözyaşım
Mutlu olman için kan mı kusmalıydım
Git hayatımdan!
Değersiz değil senin kadar anılarım





dü$€M€dik d€Ngi D€ngiN€[:
SözLerim anLamını yitirdi artık[!]





KaLßimi Kapattım Ondan ßaşka Herkese SeninLeyim Her Zaman Nereye Kadar giderse



Ya HiSsetTiKLeRiNiN aRKaSiNDa Dur
YaDa HiSsetMe!!





`Hâlâ S/âklımdâsın`









Tuhaf bir umuttu sadece Her gece yastık aLtı ağLayan



Tamda GidiyoRdum ßuRdan
Séssizcé Yok oLup
Tam da Çıkıp qidiYorDum HayaTınDan
Yava$ Yava$ kayßoLup





Kim Hüzüné ßöLdü ßéni ?

kadéRLé kim çarpTı ?
Sonra kim ÇıkaRdı ßéni YüRéğinDén ?
Kim TopLadı parçaLarımı Yénidén ?





éLimdé ßi ßıcak
Niyétim öLdürmék déğiL

Sadécé KorkuTup kaçıRmak





ßeLki Sandığın Kadar Ukala
ßeLkide Tahmin Edemeyeceğin Kadar Mütevaziyim
ßiraz SakLıyım ßazen YasakLıyım Kimseyi Örnek ALmam
Kimseye Örnek OLmam Arkama ßakmam 'AsLa' Demem
'Keşke'Leri Sevmem !!
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem !!!





Cevap geLmiy0sa ECS'ye baSs !



♥[kimeseden bi beklentim yok gülüşünü özlediğim kişiyle avunuyorum]♥






|| ♥ dudαkтαи kαζвε ♥ ||




Sen

Sadece

Sen
GideCekseN eğeR
keNdin biLiRsin



bazen

s
u
s
k
u
n
luk
gerekir
her şeyi bilmek için belki de hiçbir şey bilmemek gerekir deniyor
kimbilir
en iyi bildiklerimiz

1 yorum:

Merve's dedi ki...

bn askimi oraya buraya deil kalbime yazdim
senin gibi bi yerini verenle deil kalbini verenle ciktm..

kusura bakmayn
sozu kndm uydrdm ama normal uydurdugmdn biraz degisik yazdm belki yasaktr die..