Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Nisan 1

güzel nickler

masaL perisi 3 diLek dedi
'o' 'o' 'o' dedim..
dolaşırdı adımlarım birbirine.
seni görünce.
öyle emindim ki .

çıldırdığımı bildiğine.

Bir gün olacak
geleceksin
Önce dizelerim gülecek
sonra yüzüm.




Bir romαndα çirkin oldum hep mutsuz umutsuz oldum
Hep yαrım yαnlış okundum bitmeden duruldum


--

anlatılacak masalımız kalmadı çabuk yordu hayat bizi.





inan sen olmasan bile hayat devam eder
doğar güneş




unut kαlbim
αdını bile unut
yαk içinde kαlmαsın ne αşk ne de umut


Senden çok aşka sığındım
Biz olduğumuz günlere dönmek için...



Yokluğun bile acıtmıyor canımı ama
Bu yabancılık kanatıyor yüreğimi..




Ben seninle çoğalmayı umarken eksildim azaldım ve yalnızlaştım.
Yine de vazgeçmedim yanında olmaktan..
.#


her yeni gün yeni umut .. yeni güneş mi diyorsun ..!
o hergün dogar ama
ben 1 kere biLiyorsun ..!

.#


'' umDugumu bulamaDım belki
evet
Hala yasamaktayım
BirseyLer ugruna . . ''


.#

Hiç olmadığım kadar ciddiyim bu sefer..
AŞK geri dönüşüm kutusu değil BAYIM
Telafisi OLMUYOR !




Ama başaranlar da yok değil
Peki ben...neden başaramıyorum?
Neden atamıyorum içimden seni ?

enteresan msn sözleri

Sana faydası yok ama bir sen daha doğuyor
ben kendimi sende öldürmeye gidiyorum..

.......................


Suskunluğu tanımazsın sen *


...........................

***


********




♥ Aklının almayacağı alemlere akmıyorum..
Kafanın basmadığı gerçeklerde yaşıyorum.

1 yorum:

Ursula dedi ki...

Herkes bir şeyler yapıyor müzik film şiir vs.. Peki, tüm bu tarz şeyleri niçin yapıyoruz? Amaan çok da tın. Duygusal bir söz beklediniz biliyorum da çok beklersiniz kamoonnn