Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mart 24

sevinçli duvar yazıları

Sen son cümle ben noktayım,bitme bensiz bitme sakın!bana benden uzaktayım, sana senden fazla yakın.su bende ben kuraktayım.var uzakta, yokta yakın sana bensiz varmaktayım.sakın durma gitme sakın...
Biqün Pişman oLupta Dönersen Geri..
GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !


!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

S£nd£ KaLsIn DeV AyNaN BaKtIkçA aSlInDa N£ kDr Kçk oLduNu FaRk £D£RsIn...OkDr
m£Rak £Tm£ YuKarLaRı...Düş£rs£n ߣLiNi iNciTiRsIn.....

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..


beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

Ben hiç mutluluktan delirmedim ama delirmekten mutluyum.

d!ikkaT!mi ¢kmez k!mse,d!kkaT eder!m !$!me geLirse

Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...

HépTé DéfoLuLaR ßuLuoR ßéN! YaN SaNay! Dé!L Orj!naL ß!r aŞk aRıoRum ßén..!!

Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn
  sevinç duvar yazıları
нαу нαу ,,ηє ιѕтєяѕєη ѕαу ѕαу ,, вєη¢є ѕєηιη αѕкιη ℓαу ℓαу нα∂ι σgℓυм уαℓℓαн ѕαηα вαу вαу..

yeni 1 manita yapmı$sın buLu$unca habr werDe 1 ksa eqmek qönderiim e maLum KA*AR EKMEKSİZ YENMEZZZ...!

Dünya nüfusuna göre her erkeğe 2 kız düşüyormuş. Benim hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..

yoqLuumLa eii qeçiNmeye b**h vaRLıım biR daHa asLa senLe oLmuyac**hh..


beN seNsiz biR hiçseM seNde beNsiz biR pi*hsiN..

sendeki hava benim bisikletimin tekerleklerinde waRR....

coca coLa RekLamLarındaki penguen gibisin.4 kaPak werSem geLirMisiNn___??

ßugünlerde yeni hobim seni üzmek artık zorum alış buna

sevinçli msn yazıları
qÖzLerine Mi iNaNayım^o) **zıNa Mı ?^o) qÖzLerinE Mi BakayıM^o) **zına Mı SıçayıM:|

aşqq her d**qa qıwırırr .. <3

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk

Sevgiye gebe kalmış yüreğim hasret doğurdu, çileyle yoğrulmuş gönlüm unutulmuşluğun acısıyla kavruldu. Bir dala vuslta yeterdi yardan kıymetliymiş sunmadı. Aşk olsun

Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.


Ben ne Aşklar yaşadım ne vedalar ettim,ne kızgın çöllerinde yürüdüm aşkın,Senin kor dudakların vız gelir Güzelim...

Sevgilim bilki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu şehrin, nede yıldızlı akşamları! Özlemin bir nehir olmuş yarar gider içimdeki dağları!

Sevgilim bilki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu şehrin, nede yıldızlı akşamları! Özlemin bir nehir olmuş yarar gider içimdeki dağları!

Neden bu kadar zor seni sevmek ve bulamamak,dokunmak istedikçe uzaklaşmak,düşündükçe unutmak,neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni kaybetmek

Gözyaşım utangaç boynunun inciden kolyesi olsun, her damla vefasız teninde bir veda busesi olsun, isterim sen de ben gibi yan ömrüne hep ağla,,hep ağla, bu benden son dua, bu benden ayrılık hediyesi olsun..

O kadar öfke doluyumki sana anlatamam.seni bin parçaya bölsemde hırsımı alamam.ya seveceksin yada sevmeyeceksin.ama şunu unutma asla seveni üzmeyeceksin

Bir gün bir köşede sızıp kalırsam, El tanımasada sen tanır mısın? Sorsalar sana kim bu diye, Bakıp yaptığından utanır mısın?

0 yorum: