Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 18

Komik

BESLE KARGAYI; HİNDİ DİYE SATARSIN

HOROZU COK OLAN KÖYDE; TAVUKLAR HAŞAT OLUR

AC AYI OYNAMAZ; YEDEK KULUBESINDE OTURUR

AZ VEREN CANDAN; aY COK VEREN AİDS OLUR

KIZINI DÖVMEYEN; DAMADINI naH DÖVER
Her gördüğünü hayra yorma,şükret yaz ayında donma!



...sana karşı olan günah benim..



ßir dahakiиє ßéиlє κσиυşυяκєи ѕöLє ßeуиiмi ¢ıκαяiм, κöѕєує κσуiм єşiт ѕαятLαяdα κσиυşαLıм ..




aLtına kaçırmak son deiL başLangıçtır



Çek eLini Görmem Korum Ben! Onun İçin Bu Dünyayı Ben Ezerim Geçerim..



Kendini hangi hayatın içinde görüyorsan onun peşinden git..Geç değildir ki yakalayabilmek hadi koş koş
Rapi şadettim kulaklara download edin Rapin evi çıtasını tepelere çaktım kontrol edin!

> Zamanı kendi elinde tutmaya çalıştığın için Ne yazıkki ellerini kırdım!

> Bana iyi rol verin Amacı var yapılan her eylemin!

> Dünya malı uçan halı bin ve de düş Bitecek ol emin kurduğun her düş!

> Neyse ne baş koydum yoluma yürürüm yok hatam yok şakam!

> Kalemin harfleri çizdiği vakittir Mürekkebim olmasa duygularım göbek yapacak!


> Ey sagopa sen ki rap'in oğlusun Duyur sesini pesimist fidanlara!



> Sagopa yokuşu çıkıyor nefes nefese Bayrak yarıda raks ediyor sahibine Bu yokuş ki sonu köprüye varır Köprüde ayı dayı yoktur Cellat kazanır! vakit varken tomurcukları topla zaman hala uçup giyor ve bugün gülümseyen bu çiçek yarn ölüyor olabilir
- kaç satır yazılacak
kader kitabına ve kaç dua edeceksin tanrına kaç damla
gözyaşı dökeceksin uğruna? kaç yarın bekleyeceksin?
sonralara kaç damla gözyaşı?
- sakın korkma bir tanem ölümde hayatın bir parçası
- kuvvete dayanamayan
adalet aciz adalete dayanamayan kuvvet zalimdir
- hakkımı isterim payıma düşen herşeyi alırım felsefesi haksızlık
oyunlarında hakkı yendi


yakaLa ruhumu çünkü o uçup gitmeye hevesLi...

 komedi sözleri

Bak, yine başa döndü bu dünya,Yine sona sardı aynı kaset: BIKTIMM!!!!



Karı$ık DünyaLar Her Zaman ßeni ßuLurLar!



''Düğüm düğüm üstüne hayatımda çözümde sende çözümsüzlükte sende''



iyiLiğe daiR ne varSa saTmış inSan oğLu şeytana!




Yaşam denilen zımbırtıyla uğraşmaktan bıktım.!!
komik nickler



Kafese kiLitLenmiş esir gibi yerimde dolaşıp durmaktan bıKtım...



Büyüdüm,serpiLdim,yaşıyorum ve şimdi buradayım... Daha ne kadar kaLırım? BiLmiyorum...




Kaç ruhumuz var, kaç kimLiğimiz? Kaçı öLümsüz kaçı fani? Kaçı pembe kaçı mavi?



KaranLık, bir ışıkLa dehşet verir asLında çünkü yaLnız kaLamazsın göLgen vardır yanında...
KENDİ DÜŞEN; HIYARLIGINDAN DÜŞMÜŞTÜR

ACELE İŞE ÇÜNKÜ BENDE İŞEYECEm

KURT KOCAYINCA; HAYVANAT BAHCESINDEN EMEKLI OLURMUS

2 GÖNÜL BİR OLUNCA ; ÇARSAF İKİYE BÖLüNÜR

1 yorum:

Yeşim ALTINBIÇAK dedi ki...

iiiyi hoşşş...bide bunu dinle ....kim dokunduysa on git dicem ama hangi birine gidecen ki...