Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 19

komik msn yazıları

Beni Seviyo Musun Dedim,Ölesiye,Dedi İspatla,dedim,Gitti öldü ENAYİ ( asdassdas )

senİ sevioRum saNa taPioRum . . saLaq şaKa yapioRum x)

TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa YEtinirsinİss x)))

DnYaYa Téq ArmAqaNm OrtA ParMaqıım

kRaLına yoL veRén aDam soYTaRısınImI düşünEcek.

paRçaLaRı kayBoLmuşh puZzLé giBisinİz.kimİnİziN kaLBi,kimİnİziN ruHu,kimİnİziN,kimİnİziN beynİ yoK =))

seN dü$ünürsün, Ben uygularım iŞte farKımıZ Bu!

Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!

benİ eleŞtirceNe beYnİnİ gelİştiRRR xD

boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))

saNma Ki peK de maSum,öyLE büyüK konUŞma,aşK dedİğin o yoSma - takaR boYnuna taSma.

qİt dedİm sAna giTmedin - biTTi dedİm anLamadIn - yaPıştın baNa çıkmıYoRsun,senLe bu dünYa bİr kabUs.

Sende hiç gurur yok, Sende hiç kişilik yok, Laftan hiç anlamıyorsun, Yapıştın bana çıkmıyorsun !

uzak olsada yerin...ben genede seninim =)
duvar yazıları
sus ne olur konuşma gerek yok yalanlara, ne yaparsan kabulum alıştım oyunlara.

.a$k --> en büyüK YaLan … a$iiK --> en apTaL InsaN … [ Ltfn aKiLLi oLaLim ve YaLanLara inanmaYaLim] xD

SeninLe yeniden doğdum kayßoLan ßi ßeni yeniden ßuLdum..

Kıyamet KopcaKsa qeLisn Beraber KopaLım

Açılımı şöyle YALNIZ OLMA KORKUSU

.ιl[»тυякιѕн вєвιѕн«]lι.

öLmeyi çoqTan gÖze aldıqTa yaNımızda kİmLeri gÖtüreceğimİzi dÜşüNüyorUz.

kutu kutu pense elmamı yerse içimdeki çocuk geriye dönse... xD

Hâvâ GâzI, Térkos Suyu KrâlInâ mâdéñ Suyu (:

sévqim ßüyüdükcE ßén küçüLdüm çocuK oLdum.
komik msn yazıları 
héR$ey yaLan oLmuş ßu diyaRda - ne saNa ne ßana yer vaR ßu oYunda.

kaRanLıktAn zEvk aL… hAyaTtAn aLAmaZSn!

Ne tuhaf değil mi? İçimi acıtan da sendin, Acımı dindirecek olan da...

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan.

çok şereFsiz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi..

iZiN v£R qid£yiM öLüm£…BKTıM YeTeR q£Lm£ üSTüM£.

ßos hayat kimine qöRe hos hayat !

AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesquLe Dutsu…

[v€fAsIzLaRa KalDıYsA ßu YüReK İ$i ZoR OlsA g€r€k]

Aşk oLunCa konu..geLmiyo sohBetin sOnu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nickler manyqdı xd