Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 4

emo nickler

Aşka gönül ile düşersen yanarsın, Zekâ ile düşersen kavrulursun.,Akıl ile düşersen çıldırırsın,Duygu ile düşersen gülünç olursun. Aşka düşmezsen kalabalığa karışırsın, ezilirsin..Sersem sersem bakınıp durma, bir yol seç


sanmaki gidişin,benim bitişimdi..gidişin adam gibi son sevilişindi


Hayatı yaşamanın iki yolu vardır.. Biri hiçbir şey mucize değilmiş gibi yaşamak,Diğeri her şey mucizeymiş gibi yaşamak..

herkes bana huzur verir..kim gelerek,kimi giderek






hadi oyun oynayalım;sen benim duygularımla oyna.ben senin hayatınla..sen benim canımı sık..ben senin kafana sıkayım




Bütün kabahat benim sabırlı bir ağacı oynamayı, seninse yaprak olmayı kabullenmemizde! Ve haklısın, senin hiçbir suçun yok;bütün suç mevsimlerde!

L'αмσυя η'єѕт ραѕ ѕєυLємєηт υη ѕєηтιмєηт,
ιL єѕт αυѕѕι υη αят. .

xxx

emo nickler


iki kıvır evir çevir salla gitsn dünyayıı.=D


*Ruhsal çöküş modu...!





Şak Şak Şak aLkışLıorum bak seni ``
inSan mıSın Sen şimDi !




$aRkıLarın qünaHı yoK ! aCıtan Sénsn iÇimİ

HayaLléRLé SüsLü Bir maSaLDı Bu



kuzuLar ıcın aqLaYan kurTLarda wardır haYaTTa ...!
süper msn yazıları

olum sen bni trene flan mı benzettin..



Yaşamak pahalı diyorlar
Yaşadığımız bunca ucuz şey arasında!
İnsan kalbi kırmak: bedava!
İhanet: bedava!
Yalan: bedava!
Ya saydırmayın şimdi bana . .





boş sahnede tüm oyunları oynadın
başka oyunun var mı ?






1 ipтε iкi кi$i oynαyαмαz
Yα sεη düşεяsiη ..
Yα ßεη iтεяiм




Yıkın Kağıttan ŞatoLarımı
PeriLer gitti
MasaL bitti !

0 yorum: