Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Nisan 8

nefret nickleri

Vazgeç haЧalleгiп öЧlece kalsın



-

Чăгiп aklında başka biг Чăг vaГ ´´


-

Seпiп ađıпıп Чazılmađıgı
Bu göпülde hakeđeп đaim oluг


Mecburen
bu aşk böyle bitecekti

__

|| Bilmedik kıymetimizi ||

__

Bitmeden başladı bu hüzün /8



__

Ayrılsakta kader buluşturur birgün 2mizi *

__

Unutma!
aynıdünyada/yız
ayrılma msn sözleri

__

Bir çocuğun elinden şekeri alır gibi
aldın aşkımı

Çaldın /

__

Çekemicem tavırlarını

__

' ben ' leysen
beklerim seni #

__


Her kalpte barınamaz ruhum (L~

__

Hangi aşk yola gelir ki ??*

__bu bir enerji patlamasıdır ^^




Rüzgarla yayılan alev gibi
yaktı alevin cigerlerimi

Pare pare *




Seninle herseye varım ben (A)


 sinir msn sözleri

ben herkese yeterim ~~





Her zaman gitmek istediğim tatil yerleri gibiydin
dergi sayfalarında hiç gidemediğim A




öLüm girsede aramıza ' yine beni sever misin ?




Benimsavaşımkendimle!




Şimdi mutlu musun ' bensiz' rüyalarda
~ !



nefret nickleri


Her anının hatrına

Ask ' ıda kat yanına

beni götür uzaklara ~





Sana yazdığım sayfalarca şarkıyı
şimdi
kağıt gemi yaptım
küvetimde 100dürüyorum /

2adım ileri gitsekte 10adım gerideyiz
çabalamaya gerek yok
Kabullen
en dipteyiz

__

aynaya baktın senden ötesi yok !
-aynayı sev ! ((:

-----------------
Bir mucize lazım bize
Peşinden sürüklenecek yeni bir Düş ~ ´



Sadakatmı aşkmı daha üstün ?
Tenim ürperirmi ölüm degnce ? (


~


Gözyasına çakılı kalsın düslerin !
Gözlerimde süs olsun çekip gidişin !


x



Sen düşersin aklıma
İçimde yangınlar.


Hasret Kaldım' Aylarca
Şimdi Geçtin Yanımdan*
Bir Başkasıyla~





Kopamadımher hatamda' bir adımla yanaştım~
Dün rüyamda gördüğüm hayallerimle yoldaşım





Aşk Dolu' Bu Yüreğimi Incitip Harap Ettin~




İşte Bu Sefer Olmadı Belki Bende Yapamadım~
Gözlerimden Yaşlar Aktı Sense Dönüp Bakamadın'





#. Direndi Kalbimin Yürekli Yanı~

x


Neler ummuştuk hayattan
Hepsi yarım kaldı :/



x

Söner nefes verir gibi Aşk ..




Hayallerim var ama aldanmak için değil !!

0 yorum: