Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Aralık 17

Severek ayrılma nickleri

ÖpüLdüqü yerden kanaR a$k...
Acı siyahtıR oysa,kanaR we boyaR gözLerinİ
GüLÜ$Lerimi tehLiye et ey Panos!
Cezasını çekmedİm Mi??!










Sewilirken Uyuyordun!
Şimdi SEN Sew , Böl Uykunu..!










Yarim sen yokken ben herqün incitiLdim.
Binbir parça binbir hayaL içinde eziLdim..


Küçük bir çocuğun şekerde bulduğu mutluluk gibi.

0na sarıldığımda bulduğum huzur gibi.

Heyecan gibi.. aşk gibi..


* ♂+♀=♥ *




Bugün Burda Cumartesi
Ben senin SaçLarını
SuçLar bakışLarını
Geveze SusuşLaRını biLe ÖzLedim ^^ ..



bİr anLIk mutLuLuğum sİzİ çok mu üzdü?
вαηα qєLi$Lєяİη α¢ıLαяıηDαη кαçışıηмış...
ѕEωîу0яυм Dİуi$iη αğιZ αLι$şкαηLιğιумιѕ... !




Ne Zaman qol Die Arkamı Dönsem Elinde ofsayt ßayrağıyla ßekLer Hayat ! ! !



Müebbet mi kesildi masum olduğum halde cezam..?
Bitmeyecek mi kaoslarda boğulduğum kabustan bozma rüyam...


.TakvimLer hep umutsuz yarınları gösteriyor ..



Bugün düş kursam yarın hayaL kırıkLarımın parçalarını topLuyorum



SAHİ KAÇ YÜZÜN VAR SENİN?Hani ben ağlarken sen gülemezdin?...



bir kere qittin ya
artık qeri dönmezsin
kalbimi 1 kere aldın ya
artık qeri vermezsin ..!!



şimdi sen orada ben burada ..sözde adaletli dünya ..!!


şimdi senin qittiqinemi yanayım bir daha qelmeyeceqine mi ?



sen benden kaçsanda , kalbim yüzsüzdür.. aşkıyla peşinden qeLir..



bu aşkının sonunda kimsenin sözünde durmadıqını çok iyi anladım !!


Şu yaraLarın diLi oLsa da konuşsa.




Islak bileklerim kan bayramına yatıyor bana en büyük tehdit yine ben oluyorum.

Severek ayrılma nickleri , msn nickleri


susuşuna kan döküyor gözlerim ...




Nefes biLe aLmadan seviyorum seni...







Ölümümü diriltmek istiyorum yokluğunla.
Kendimi diriltecek kadar ölü, seni ölümüne sevecek kadar deliyim ben....







Yanıyorum. Yanarken; öğreniyorum.






sensizde büyürüm derken
en çok kendimi kandırıyorum...




Tut eLLerimden...




babamm dediiikii doğmasaydınn keşkeee bende dedimki doğdum uLans isTeeee



Hayat ya$ıcaam şeyleri sana kıyak geçiorm yaz,çiz,oyna..
Hiç bi b.k istemedim istemiorm..

0 yorum: