Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Aralık 22

Şekilli msn nickleri

Gençliğimi geri verseler bu kez en çoq kendimi severdim…


yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


Söz dinlemez şu yüreğim senin için divaneyim…!!


a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü …


yollara düştüm derdimden nerelerdesin be sevgilim…!


hayata anLam yükLüyorum %99..


Bi kalbi iki kiŞi taŞıyamaz...


Ne Yaparsan Yap Sana yakıŞanı Yap.


Manyetiqmisin çeqiyosunda…


Eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??

Gücün yetmez isinmaya,, hApsoluncA yalnizligA..


Belki Kurduğumuz HayaLLer Biter Diye DüşLerde Bir Sen Biriktirdim Yüreğime
.

sonsuZLuq öNümdeydi heP ama..qiDemedim senden uZaqa.


$imdi anlıyorum ki içim acıyo -- kalbim sızlıyo,,acı çekiorum heralde....


Yuregim vusLatıma yakın..!


ßir depRem qibi ayRıLık cökeR üzeRime biR ho$ça kAL'La. .


bo$weR iyi ki dE Sevmemi$Sin. .
ßana dEqmez'di hiC biR qözya$ı . . . .


SevmekLe Sevmemek aRaSındaki inCe biR noktaydIm Sende !


Dudaklarda Kendime Ait Kelimeler Arasamda
Hanqiniz Bir Melek İçin Tanrıyı Alırdı Karşısınaa!!!

Yanan ı$ıkLarımı kapLayacak kadar
kaRanLığım
waR..!


Bu yaLan dünya hép bo$ çaba ..!
dünümü unuTTum..! yarını asLa..!
Ne köşkler ne saraylar yapıldı,Sultanı senin olduğun,Ama hiçbir zaman göremeyeceğin..

ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N

karanLIk øLmadan aydInLIk deqersiz bir pIrLanta..

şÎmdÎLérdé gôzûmûn ΢Îné ßakan hérké$ Cıkarı péşÎndé takma ÎfadéLér ardÎndan gÎzLénmÎş tûm fé$atLar hé$apLar égoÎ$t $évgÎLérdé $akLı rûyaLarının $ayıLarını ma$kéLérÎndé gÎzLénmÎş tûm yûz hatLarını. ßÎr zaman $éLamdı ßu adamı vé adımı unutmadı.. hérké$ ma$ké takmış!

Intıhar a meğiLLi gayrimeŞru düŞLerim wAr

Uğruna ölecek 1 milyon insan bulamayan ülkeler, kath-i suretle İSTİKLAL' e kavuşamazlar.(M.K. Atatürk)

Gîtmêsêydî; Øñuñ kulu ølurdum ¢îgñêyîp gê¢tîgî yølu ølurdum bîr ômûr â$kıylâ dølu ølurdum ñê yâzık buñlârı bîlmêdên GITTI..

hadi gir ruhuma, sar beni.. çal fikrimi, deli et beni.. fırtınalar kopar içimde, unuttur bana kendimi..

Arabam cupe mAvi üflerim Abi ..

Sév!y0rum diy0rsuñ Hérkésé vér!y0rsuñ!!!

Suyunu boşa harcama ! Rakı'yı sek iç Yılda 160 Ton suyu Boşa harcama

Sen Benim Kaderime Verilmiş Cennetimin En Degerli Melegisin

AsaLet; boyda degiL, soyda. inceLik; beLde degiL, diLde. DogruLuk; sozde degiL, ozde. guzeLLik; yuzde degiL, yurekte OLur !

******************

ÇığLıkLarın hakimiyetindeki bu haykırışLar aLeminde,kaç dizeyLe tanımı yapıLıacaktır mutLuLuk senaryoLarının?


Ben Doğuştan Asabiyim..Ama Yeterince Mazeretim yok. Ona Bozuluyorum..


aLışamadım beLKi çaLIşamadım dersimi yeterince bunu bana sormadan önce söYLe gökyüzü mavi mi haLA senCe?


Susma Veda Ederken..Biraz Gülümse Birşeyy Sölerken..Gitme Hemen Gitme..Kal Biraz Dur..Daha Erken..


Sevgi yanında olanı sevmek değil uzakta olanı yanında hissetmektir uzaklıklar sevenler için önemsizdir çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu özlemektir...


Ya Kendini BıraK bana..Yada Benı Bana Bırakta Yaşayayım..


insanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler,gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar...


birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...


On bin resme dahil olsan ben veririm en iyi pozu


Lastiği Yak.. Ruhunu Değil..


Yaşadıgım en büüyk mutluluk,çektiğim en büyük acısın..


Yeminimdir..Ecelimdi..ölümümdü r Ayrılık..Sana En son Kalanımdan Hediyemdir Pişmanlık..


2 biLinmeyenLi denkLemin 1.cisiNin içiNdeki oPtimiSt düşüNcenin yer aLdığı biLinmeyen X sayısıyımMmM.


Yalvarırım..Beni Bul Kendıne Hapsett..İçinde Kaybolayım..


hüzün tenli dilberim sen benim için çölde bir kaynak kutuplarda bir barınak inceliğin zarafetin bir sığınak mutluluktan içtiğim bir bardak şarap


*ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat


Hayal Mi Bıraktın da..Hayallerimin Erkeği Olucan=))


Yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner...!!!


Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!


İlk DeĞiL SoN oLmaZ HayaT YaLnıZ Ya$anMaZ GideNin ArdınDaN Bakıp AğLanMazZzz..!!!


Küçük üzüntüler konuşurlar..büyük dertler dilsizdir..


Birgün Anlarsın Hayal Kurmayı, Beklemeyi, Ümit Etmeyi..Lanet Edersın Yaşadığına, Yırtıp Atarsın Geçmişteki İzlerini..


DisConnect OLurSam ßeni Yine Ararmısın? MaSa Üstünde ßuLamazsan ßeLgeLerime ßakarmıSın?Pc BozulurSa YenideN OnaRırmıSıN?


kayboldun tenimden ne gelirki elimden fırlattım tüm yalanları çırılçplak kaldm brden...
Şekilli msn nickleri , şekilli sözler

Varlığın ne hissettirdiki yoklugun acıtsın..


hani bi erkek dışarda yer içer kızlarla oynasır istediğni yapar ama eve gelir karısını hepsinden çok sever


ßaq ßüyüdüm Hiç Hesapta Yokken...ßüyümek Canımı Yaktı...GüzeL Sanarken ..!

esKiLeri siLdim aMa kaLem kırmızıoLunca iZi kaLıor...

įSmįήįή βaŞ haЯFį, κaŁβįmdé mįŁчoήŁaЯCa Faςa įzį. !


|‡... ѕ0ηѕυZLυKDα Kαчß0Lαй нαчαLLєЯîм ...‡|

×x| ηє кα∂αяιηι SUSTUK кσηυѕтυкℓαяιмιzιη |x×

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aslına bakarsan uzun zaman sonra ekşi olmayan bi entry atıyorum.tatlı itirafların oldugu bi ekşi sözlüğü vaad edelim sizlere.. küstüğüm herşeyle yüzleşmemi sağlayandı.konusmayı bırak bakarken anlaştıgın kaç insan tanıyabilirsin şu hayatta.yavas yavas olgusunu iliklerine kadar hissetirir, buda herseyi güçledirir tabiki.ekşi yazarı bkz leri cok sever. şuan deli gibi bkz atasım var.fakat ifşaya gerek yok.yavaş yavaş dememişmiydik