Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ekim 8

Aci Dolu Nickler

*cehennemde yaşadığım için cennet hakkım
*çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi
*beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım .!!!
*benim aşka dair grafiğimde çizgiler hep kırıktı sevdiler ve en sonunda filmi aynı yere getirdiler beni bu zamana kadar çok üzdüler
*patakla ruhumun karamsar çocuklarını al ellerinden şekerli elmalarını...
*sil adımı baştan yaz kalbine baş harfi büyük olsun yeniden küfr et geçmişe hadım ettik olmadı BEN SUYUN OLDUM BARDAK DOLMADI.
*HAYATA ANLAMSIZ GÖZLERLE BAKMA ŞAŞI YÜZ PİSKOPATTAN BİRİNİN AÇIK KAŞI
*tanrının elinden yazılan mektubum ben
*içimi kemiren her fare için bi kapan yarattım
*yokluğun ki ZORAKİ BİR ÖLÜMDÜ
*HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİNİM.!!!!
*ben bütündüm yarımı sevgilimde bırakıp yarımı sokağa attım.....
*bilmecelere ısınamadım hele de senle ilgiliyse sevemedim sualleri cevaplarım yetersiz kaldı
*korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır????
*telefon çaldı ne yazık ki ii niyetlerimi meşgula verdim
*BANA BENDEN BAŞKA DOST VARSA BİLMEM LAZIM.
*RAHATÇA SARF EDİLEN YALANLARA GÜVENSE PROBLEM ALINACAK EN BASİT ÖNLEM PARANOYAK BİR DENKLEM
*gözyaşlarımda boğulacaksın!!!!!!
*benim kalemi bi kişi yıktı kalemimi kırdı sözlüğümde sevgiliydi anlamı....
*insanlık yatak döşek arkadaşlık zaten ölmüşş
*gamsızlığımın nedeni belki buydu_ÇOK MASAL ANLATILDI.

31 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaslar sıze dıcek laf yok sadece helal yuregınıze saglık demkle yetınıyorum arkadaslar

Adsız dedi ki...

manyak güzel tebrik ederim...yazcak bişey bulamıyorum...

Adsız dedi ki...

vala süper bende kendi msn neme calım bitanesini :) ama bende yazmak istiyom nası yazılıyo

Adsız dedi ki...

walla bence çok güzel nickeler olmuş kimler yazdıysa çok güsel olmuş ellerine sağlık hepinize tşk ediyorum :D:D:D:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

sagopa kajmer in şarkılarınınn sözleri bunlar...aşkuumm o penim....:Dseni sewiom sagooooo burdanda duyuraım herkese:D

Adsız dedi ki...

ya süper ya ne yazacağıma karar veremiyorum

Adsız dedi ki...

Tek Sozle Muhtesem otesi yok Helal Olsun size be helal wallaha..

Adsız dedi ki...

Kardesim helal olsun Yurekten tebrik ediyorum

Tek kelime İle muhtesem

Adsız dedi ki...

Kardesim helal olsun Yurekten tebrik ediyorum

Tek kelime İle muhtesem

Adsız dedi ki...

bu siteyi yapmakla çok ii yapmışsını walla işime çok iiii yaradıı:)

Adsız dedi ki...

çok acıklı ya teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

VALLAHİ SÜPERSİNİZ ABİCİM YA ÇOK ACIKLI NİCKLER ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK BAŞKA NE DENİLEBİLİRKİİ"

Adsız dedi ki...

teşekkürler süpersiniz

Adsız dedi ki...

süper yaa hangisini yazacagımı şaşırdım ellerinize saglık

Adsız dedi ki...

bencede süper bi site olmus bugune kadar gezdiğim en güzel site diyebilirim elinize bilgilerinize sağlık bu internet sizlerle güzel saolun var olun

Adsız dedi ki...

ya ne güzel niçkler varrmış ya hep bana göre kim yazmışsa teşekkür ederim:d:DD:

Adsız dedi ki...

süper olmuş walla kimler yasdıysa eline saglık hepinize teşekür ediyorum

Adsız dedi ki...

süper olmuş walla kimler yasdıysa eline saglık hepinize teşekür ediyorum

Adsız dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar elinize sağlık ama hepsi sagopa kajmerin sözleri aslında böyle bir fikir sahibi olan sagopa kajmerede teşekkürler rapte sagodan başkası yalannnn>>>!!!

Adsız dedi ki...

oowww yeah! sagonun en güzel sözlerinden birkaçı abi sagoda harika bu nickleri bulup buraya yazanda

Adsız dedi ki...

çok güzel birtanede ben yazayım nick bir gün qeleceğim bir elim de qül bir elide silah ya gülü alır benim lursun ya silahı alır beni vurursun

sevgi bilmez dedi ki...

çok güzel sözler var ama daha çok beraber veya ayrılmış sevgililer için yoğunlaşmışsınız bu doğru değil çok daha iyisini yapabilirdiniz başarılar ddilerim

Adsız dedi ki...

bu siteyi iiki yapmıshsınız yha tşk jnmlarım xD...==))chatlak_özlem

Adsız dedi ki...

çok duygulandım:'([süper ötsi:D]

Adsız dedi ki...

çok güsel olmuş ama daha aradıpım nicki bulamadım

Adsız dedi ki...

HER TESBIH SALLAYAN ADAM OLSAYDI IMAM MAFYA OLURDU ASIL SOZ BU BU ARADA SITEDE DE GUZEL SOZLER WAR

Adsız dedi ki...

Bence çok güzel nickler tabi bana göre zevksiz kişilere sorsanız kötü der çünkü onlar zevksizler

Adsız dedi ki...

tebrik ederim manyak bi bir sey olmus sızı candan kutlarım

Adsız dedi ki...

vallahai süper yaw
tek kelme süper :D
stylo_kanu_94@hotmail.de

nurcan dedi ki...

vayyyyyyyyyyyy beeeeeeeee manyakkkkkkkkk gib iiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

size bir msn nicki daha (vur kalbime hançer vurda kanasın fazla derinlere inme çünkü orada sen varsın)...